انتخابات مجمع Bihar 2020: شورش Rajgir MLA Ravi Jyoti علیه CM Nitish Kumar ، می گوید- CM تعادل روحی خود را از دست داده است - Ravi Jyoti JDU MLA را در سنگر Nitish شورش می کند

[ad_1] وزیر ارشد بحار و نیتش کومار رئیس جمهور Janata Dal United.پاتنا: نیتیش کومار حاکم در منطقه محل زندگی نا

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]
راوی جیوتی شوروی JDU MLA در سنگر Nitish می گوید ، تعادل روانی CM خراب شده است

وزیر ارشد بحار و نیتش کومار رئیس جمهور Janata Dal United.

پاتنا:

نیتیش کومار حاکم در منطقه محل زندگی نالاندا جانتا دال یونایتد (Janta Dal United) شورشیان همچنان به جناب وزیر ارشد و رئیس حزب ادامه می دهند. شورشی JDU و MLA راوی جیوتی این بار با بلیط کنگره در کرسی مجمع راجگیر است. چند روز پیش ، نیتیش کومار بدون نام بردن از راوی جیوتی گفت که هرکسی که به دنیا بیاید به آنجا اعزام می شود. در مورد این گفته بحث و جدال زیادی وجود داشت. کاوشال کیشوره ، پسر فرماندار هاریانا ساتیادف نارایان آریا ، از JDU در برابر راوی جیوتی کنگره رقابت می کند.

همچنین بخوانید

راوی جیوتی یک بازرس در پلیس بهار بود و یک متخصص برخورد محسوب می شد. در سال 2015 ، راوی جیوتی با بلیط JDU Satyadev Narayan Arya ، شش بار BJP MLA راجگیر را شکست داد. این بار JDU کاوشال کیشوره ، پسر Satyadev Narayan Arya را به عنوان نامزد خود منصوب کرده است. راوی جیوتی با عصبانیت از این امر JDU را ترک کرد و از حوزه انتخابیه راجگیر در بلیط کنگره است.

نیتیش کومار ناامید است که صحنه را با PM درمیان بگذارد ، اما چرا هنگام سوختن چهره باید سکوت کرد؟ چوب لامپ

راوی جیوتی در واکنش به اظهارات نیتیش کومار گفت که تعادل روانی وی با دیدن موج اتحاد بزرگ بدتر شده است. لطفاً بگویید که کرسی مجمع قانونگذاری راجگیر مخصوص کاستهای برنامه ریزی شده است. Satyadev Narayan Arya از اینجا با بلیط BJP در انتخابات پیروز شده است.

موکاما سات: جایی که باهوبالی 30 سال است که داستان پیروزی را می نویسد ، آنانت سینگ چهار بار MLA است

حوزه انتخابیه راجگیر ویدان سبها در کنار اینکه رئیس کشاورزی است یکی از مهمترین مقاصد گردشگری این ایالت است. از نظر تاریخی مهم ، دانشگاه باستانی نالاندا ، زادگاه لرد بودا و لرد ماهاویر ، کندالپور و پاواپوری نیز در این منطقه قرار دارد.

ویدئو: کارگران ناراحت از عدم کار در Bihar ، در حال فرار هستند


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب