چطور می توانیم از خدمات مشاوره ارتوپدی کودکان استفاده کنیم؟

اختلالات در مفاصل و استخوان ها یکی از دلایل اصلی مراجعه به پزشک ارتوپدی است. پزشک متخصص با علم خود به درمان بی

توسط ABDOOSNEWS در 20 شهریور 1400

اختلالات در مفاصل و استخوان ها یکی از دلایل اصلی مراجعه به پزشک ارتوپدی است. پزشک متخصص با علم خود به درمان بیماری می پردازد و بیماران بدون جراحی و فقط با مراجعه به صورت منظم می توانند درد مفاصل و استخوانشان را درمان نمایند.

مشکلات ارتوپدی در کودکان نیز شایع است و فقط یک مشاوره ارتوپدی کودکان است که می تواند درد مفاصل و استخوان کودک را تشخیص داده و درمان نماید.

 

 

ارتوپد اطفال کیست؟

یکی از شاخه های علم پزشکی است ، که اختلالات بین مفاصل و استخوان را پیدا کرده و درمان مناسبی برای آن عرضه می کند. متخصص ارتوپدی اطفال با تشخیص درد با توجه به شرایط و سن کودک بهترین روش را برای درمان  انجام می دهد. بعضی اوقات این مشکلات باعث می شود که روح و روان کودک آسیب ببیند و اعتماد به نفس کمتری نسبت به هم سن و سالانش داشته باشد. پس تشخیص به موقع و درمان آن رابطه مستقیم با آینده فرزند شما دارد.

پزشک متخصص ارتوپدی چه مشکلاتی را در کودک تشخیص می دهد ؟

مشکلات استخوانی و مفاصل ممکن است که ارثی باشند مانند: قوص پا، نقض اندام های مادرزادی، دیستروفی عضلات و ... که کودک از بدو تولد با آن ها مواجه است. مشاوره آنلاین ارتوپدی کودکان کمک کرده تا درد را تشخیص داده و درمان نمایید . از دیگر مشکلات می توان به:

  • مشکلات ستون فقرات

خمیدگی غیرطبیعی در ستون فقرات کودکان موجب می شود تا این خم ها به روی مهره های آن ها افزایش پیدا کند و درد شدیدی داشته باشند. اسکولیوز، اسپویلولیز، کیفوز یا همان قوز کمر و... از مهمترین مشکلات ستون فقرات در دوران کودکی است. تشخیص به موقع و زود هنگام توسط یک پزشک ارتوپدی کودکان انجام می گیرد.

  • غیر طبیعی راه رفتن کودکان

کودکانی که مشکلاتی چون، روی نوک انگشتان پا، خم شدن پا به سمت داخل و.... دارند. استفاده از کفش های مناسب که توسط دکتر ارتوپد کودکان تجویز می شود به موقع درمان می شوند. کودک ۷ ساله مهارت کامل راه رفتن را پیدا می کند و اگر این چنین مشکلاتی داشته باشد حتما هر چه سریع تر باید درمان شود.

  • عفونت در استخوان و مفصل کودکان

با ورود باکتری به بدن کودک ، عفونت در استخوان و مفاصل  شکل می گیرد و غالبا در قسمت های بلند استخوان بازوها و پاها رخ می دهد. باید هر چه سریع تر  به یک پزشک ارتوپدی کودکان مراجعه کنید .

خدمات مشاوره آنلاین ارتوپدی کودکان چیست؟

برای دریافت خدمات کافی است که به وب سایت یا اپلیکیشن های موجود دسترسی داشته باشید. مشاوره آنلاین ارتوپدی در ۲۴ ساعت شبانه روز این امکان را فراهم ساخته تا در اسرع وقت و کمترین هزینه با متخصصان ارتوپد کودکان در ارتباط باشید و از مشاوره  آن ها برای تشخیص بیماری کودک بهره مند شوید. بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

همچنین پزشکان ما در این سایت کمک می کنند تا بهترین راه درمان را برای فرزند خود انتخاب نمایید تا از خطرات جدی که در آینده ممکن است رخ دهد جلوگیری کنید.

منبع:

https://eramblog.com/mag/Reportage/post/4fj/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%BE%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%DA%86%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن