محدود کردن تصویری جلسات به 30 دقیقه می گوید: تحقیقات

انجام کار از راه دور و تصویری جلسات در واقع مالیات بر مغز ما بیشتر از شخص کار می کند ؟ به گفته مایکروسافت با ت

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

انجام کار از راه دور و تصویری جلسات در واقع مالیات بر مغز ما بیشتر از شخص کار می کند ؟ به گفته مایکروسافت با توجه به سطح بالای پایدار غلظت مغز, خستگی شروع به تنظیم در 30-40 دقیقه به یک تصویری نشست.

علاوه بر این کسانی که از مکان های از راه دور برای مدت زمان طولانی تر آن می شود در واقع دشوار است برای آنها را به انطباق با دفتر تنظیمات بعد از آن با توجه به شرکت.

لطفا follow us on Facebook برای دریافت اخبار بیشتر در به روز رسانی از ما!!

که میلیون ها نفر از مردم کار از راه دور ویدئو کنفرانس ها و رویدادهای آنلاین را تبدیل به یک هنجار اما این گرفته شده قطعی تلفات در ذهن مردم.

با توجه به Jared Spataro شرکت معاون رئیس جمهور برای Microsoft 365, معمولا مورد بحث نقطه درد کار از راه دور است که می توانید آن را به بیشتر به چالش کشیدن و یا خسته کننده تر از شخص همکاری.

"محققان از ما 'عوامل انسانی Labs' به تازگی مجموعه ای از به درک این پدیده است. انجام کار از راه دور و تصویری جلسات در واقع مالیات بر مغز ما بیشتر از شخص کار می کند ؟ علم مغز نشان می دهد بله" گفت Spataro.

Limit Video Meetings to 30 Minutes, Says Research
با توجه به Jared Spataro شرکت معاون رئیس جمهور برای Microsoft 365, معمولا مورد بحث نقطه درد کار از راه دور است که می توانید آن را به بیشتر به چالش کشیدن و یا خسته کننده تر از شخص همکاری. Pixabay

این مطالعه شروع قبل از COVID به عنوان بخشی از کار مداوم در مایکروسافت در اطراف کار از راه دور تجربه کنند. محققان خواست 13 تیم از دو برای تکمیل وظایف مشابه با هم – یک بار حضوری و یک بار از راه دور.

پژوهش عینک EEG دستگاه که نظارت بر تغییرات در امواج مغزی.

این مطالعه نشان داد که از راه دور همکاری بیشتر ذهنی به چالش کشیدن از فرد در همکاری.

به طور خاص, الگوهای brainwave مرتبط با استرس و کار زیاد خیلی عالی هستش که همکاری از راه دور از در شخص است.

"اما آنها چیزی غیر منتظره و همچنین: اگر این جفت ارز اول کار می کرد با هم از راه دور خود را از امواج مغزی پیشنهاد آن را سخت تر برای آنها را به کار با هم در فرد پس از آن گفت:" مایکروسافت است.

Limit Video Meetings to 30 Minutes, Says Research
الگوهای Brainwave مرتبط با استرس و کار زیاد خیلی عالی هستش که همکاری از راه دور از در شخص است. Pixabay

به نظر می رسد که ارتباط اجتماعی و کار استراتژی های ایجاد شده در هنگام کار فرد در نقل و انتقالات به یک کنترل از راه دور تنظیم اما مخالف نادرست است.

این مطالعه ارائه شده دو نکته مهم را آموخته.

"در یک جهان که در حال حرکت به دور از کار مردم پیدا کردن از راه دور همکاری بیشتر ذهنی به چالش کشیدن. اما همچنین به عنوان مردم بازگشت به مکرر در شخص کار به عنوان همه گیر برطرف ممکن است احساس سخت تر از آن قبل از COVID-19" این غول تکنولوژی نشان داد.

به دنبال در روز پر تصویری جلسات استرس آغاز می شود به مجموعه ای در حدود دو ساعت به روز است.

همچنین بخوانید: COVID-19 نمی تواند حذف شود در شرایط فعلی

تحقیقات نشان می دهد عوامل متعددی منجر به این حس نشست خستگی: نیاز به تمرکز به طور مداوم بر روی صفحه نمایش برای استخراج اطلاعات مربوطه و اقامت درگیر; کاهش نشانه های غیر کلامی است که کمک به شما خواندن این اتاق و یا می دانم که به نوبه خود آن را به بحث و اشتراک گذاری صفحه نمایش با بسیار کمی از نظر مردم شما در حال برقراری ارتباط با.

"برای کمک به این توصیه ما به مصرف منظم استراحت هر دو ساعت اجازه دهید مغز شما, شارژ, محدود کردن جلسات به 30 دقیقه یا punctuating جلسات طولانی با معافیت های کوچک که ممکن است" Spataro اشاره کرد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن