کدهای کلش رویال و رویال پس چیست؟

بنابراین، اساساً کدهای رویال پس کدهای ویژه ای هستند که هر گونه پاداش ویژه درون بازی را به کاربران خود پاداش می

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

بنابراین، اساساً کدهای رویال پس کدهای ویژه ای هستند که هر گونه پاداش ویژه درون بازی را به کاربران خود پاداش می دهند. کد بازخرید رایگان برای کلش رویال پاس رویال این کدهای Redeem در زمان واقعی از سرورهای رسمی کلش رویال وارد می شوند. این برخی از جوایز زیر است که می توانید از این کدهای Clash Royale Redeem دریافت کنید.

پس رویال

·        سنگهای رایگان (999 تا 99999)

·        پوسته های برج

·        پوست های ستاره ای

·        سایر جوایز مبتنی بر رویداد

چگونه کدهای کلش رویال و رویال پس را دریافت کنیم؟

بنابراین، اول از همه از ابزار داده شده در کنار این پاراگراف استفاده کنید. سپس، یک کد منحصر به فرد دریافت خواهید کرد. بنابراین، فقط این کد را کپی کنید و از سایت Redeemption دیدن کنید. اکنون، پاداش خود را بازخرید کنید. کلمات پایانی

بنابراین، امروزکد کلش رویال را با شما به اشتراک گذاشتم. همچنین، من همه کدهای Clash Royale 2020 و Redeem Codes را برای کلش رویال به اشتراک گذاشته ام و نحوه استفاده از آنها به همراه نحوه بازخرید کدها در بازی کلش رویال. از این رو، این مقاله جواهری برای بازیکنان کلش رویال است. اگر چه، اگر شک یا چیزی در ذهن خود دارید. سپس در بخش نظرات به من اطلاع دهید. کلش رویال به راحتی یکی از بزرگترین بازی های موبایل در جهان است. علیرغم اینکه درآمد کلش رویال در چند سال اخیر 34 درصد کاهش یافته است، بنابراین به احتمال زیاد با استراتژی فعلی درآمدزایی آن تا زمانی که تغییر کاملا ضروری شود، ادامه یابد.

ویژگی های رویال پس

ویژگی های رویال پس در کلش رویال

رویال پس را می توان با پرداخت 75000 IDR دریافت کرد که می توان آن را با اعتبار، GoPay یا Google Play Credit پرداخت کرد.

بررسی پکیج های رویال پس در کلش رویال

 

بازی کلش رویال ویژگی  را در جولای 2019 معرفی کرد. این ویژگی جدید سطح کاملا جدیدی از سرگرمی را ارائه می دهد. ویژگی‌ها و آنچه از رویال پس دریافت می‌کنیم، در اینجا بحث خواهیم کرد.

آخرین مطالب