چه کسی عطر ورساچه مشکی را کشف نموده است؟

این عطر محبوب و پر طرفدار توسط عطار و سازنده ای خبره به نام آنتوان لای ساخته شد و سپس توسط شرکت معروف، محبوب و

توسط ABDOOSNEWS در 27 مرداد 1400

این عطر محبوب و پر طرفدار توسط عطار و سازنده ای خبره به نام آنتوان لای ساخته شد و سپس توسط شرکت معروف، محبوب و همچنین اصیل، در سال ۲۰۰۴ وارد عرصه بازار شد و طرفداران زیادی را چه از قشر معمولی عموم و چه قشر هنرمندان و افراد محبوب، به خود جذب کرد.

ترکیباتی که در این عطر توسط سازنده آن (آنتوان لای) استفاده شده باعث ایجاد رایحه ای بسیار خوش بو (تلخ و گرم) شده است و مخصوصا برای استفاده روزانه و همچنین برای مجالس مهم و ... بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود. همچنین با مراجعه به مقاله نظرات خریداران عطر ورساچه مشکی در خصوص این عطر چیست؟ می توانید نظرات کامل خریداران این عطر را بخوانید.

عطر ورساچه مشکی که نام دیگر ان عطر ورساچه کریستال نویر بوده است؛ هم چون نام خود بسیار ظاهر زنانه و همچنین زیبایی دارد و چون کریستالی می درخشد. نوع محفظه این عطر بسیار خوش دست است و برای حمل و نقل بسیار راحت و ساده می باشد.

 این عطر در بازار، ۹۰ میلی لیتر را در محفظه خود جای داده و به علت غلظت زیادی که دارا است؛ بسیار پراکندگی و البته ماندگاری بسیار بالایی را از آن خود کرده است و به همین دلیل، افراد زیادی به انتخاب این عطر خوش بو روی می آورند.

شما می توانید پس از استفاده این عطر که از نوع ادو پرفیوم بوده رایحه های متفاوتی از آن را در سه مرحله استشمام کنید که نتیجه آن رایحه ای گرم، تلخ و همچنین لذت بخش بوده است.

 

سازنده این عطر با ترکیبات عناصری چون گل های شرقی باعث خلق چنین عطر محبوبی شده که بسیار در میان عام محبوبیت پیدا کرده است و کمتر کسی است که نام این عطر و همچنین برند اصیل آن را (ورساچه) نشناسد. مطمئن باشید با یک بار استفاده از این عطر و استشمام رایحه آن، مجذوب آن خواهید شد و دیگر نمی توانید عطری جایگزین آن کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن