همه چیز شما باید در مورد لوازم آرایشی بدانید

گرایش شدید برخی از خانمها به استفاده از لوازم آرایشی ، ایران را به دومین مصرف کننده بزرگ این محصولات در خاورمی

توسط ABDOOSNEWS در 21 مرداد 1399
گرایش شدید برخی از خانمها به استفاده از لوازم آرایشی ، ایران را به دومین مصرف کننده بزرگ این محصولات در خاورمیانه تبدیل کرده است.

لوازم آرایشی چیست

از طرف دیگر هرچه این مصرف بیشتر شود ، روند بروز انواع مشکلات پوستی ، چشم و عفونت و بیماری ها بیشتر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیماریهای لوازم آرایشی مختلف پوستی ناشی از آرایشی غیر استاندارد می توانید با دکتر فرید صفر ، محقق و متخصص پوست تماس بگیرید. و مو نشسته بود تا صحبت کند. به طور کلی ، مواد آرایشی از چه مواد تشکیل دهنده تشکیل شده است؟ مواد آرایشی ترکیبات شیمیایی زیادی دارند لوازم آرایشی و این نوع مواد آرایشی از رنگ ، روغنهای اساسی ، فیلترهای رنگی و غیره ساخته شده است که باعث تغییر رنگ پوست صورت می شوند و همچنین در ساخت پوست صورت معطر تر ، براق یا کسل کننده هستند است.

پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست

برخی از مواد آرایشی طبیعی یا مصنوعی هستند که هر یک به نوبه خود باعث ایجاد مشکلات خاصی برای پوست صورت می شوند. آفلاتوکسین ها موادی هستند لوازم آرایشی که توسط قارچ ها تولید می شوند و سمی و خطرناک هستند. وجود سرب و آفلاتوکسین ها در مواد آرایشی می تواند به پوست آسیب برساند. اگر این دو ماده خطرناک بیش از حد در مواد آرایشی باشند لوازم آرایشی و خانمها به طور مکرر و مکرر از مواد آرایشی استفاده می کنند ، ممکن است پوست آنها تحریک شده و دچار مشکلات پوستی شوند. وجود این ماده سمی در مواد آرایشی غیر عادی جذب می شود. استفاده بیش از حد از مواد آرایشی باعث ایجاد مشکلات و بیماریهای پوستی می شود؟ برخی از خانم ها به یک ماده خاص یا ماده فعال یک محصول آرایشی لوازم آرایشی حساس هستند ، بنابراین در تماس با آن ماده شیمیایی روی پوست صورت خود واکنش نشان می دهند. اگر لوازم آرایشی بیش از 6 ساعت روی پوست بماند ، علائمی مانند لوازم آرایشی قرمزی ، خارش ، تورم باعث ایجاد تاول های زیر جلدی می شود. برخی کوتاه مدت هستند و برخی طولانی مدت ، معمولاً با پوست یا واکنش های عفونی وقتی پوست با گیاهان آلوده یا مواد شیمیایی تماس پیدا می کند.

مقاله های آرایشی

یک توصیه مهم این است که زنان باید از لوازم آرایشی استاندارد استفاده کنند که دارای برچسب وزارت بهداشت و تایید آزمایشگاه های وزارت بهداشت باشد ، زیرا بیشتر مواد آرایشی که وارد می شوند حاوی ترکیباتی مانند سرب ، مایع آمنیوتیک ، پروژسترون و استروژن است. در ابتدا نشاط موقت به پوست می دهند ، اما در دراز مدت باعث تشدید مشکلات می شوند.
آخرین مطالب