چهار دیدگاه در MLB دوباره باز کردن برنامه و چگونگی تاثیر آن بر Astros

روز دوشنبه در لیگ اصلی بیس بال بود که در جریان یک برنامه دوباره شروع فصل آغاز ژوئیه 1. اردوگاه های آموزشی را د

توسط ABDOOSNEWS در 23 اردیبهشت 1399

روز دوشنبه در لیگ اصلی بیس بال بود که در جریان یک برنامه دوباره شروع فصل آغاز ژوئیه 1. اردوگاه های آموزشی را در ماه ژوئن و روز باز خواهد بود که در هفته اول جولای به عنوان بهترین سناریو مورد. وجود دارد خواهد بود در حدود 80-برنامه بازی گسترش برگشتی و تیم را تنها در صورت تقسیم رقبا و interleague تیم در همان منطقه ای را بدست آورد.

تیم خواهد بازی خود را در استادیوم که در آن ممکن است یا در خنثی سایت در غیر این صورت. و طرفداران خواهد بود نه مجاز در ballparks. این است که هنوز هم در شار بسته به عوامل مختلف از دولت محدودیت ها و نگرانی های سلامت به, از همه مهمتر بازیکن تایید است که از راه دور تضمین شده است.

چگونه آن را ممکن است تحت تاثیر قرار Astros و چه فصل ممکن است شبیه چیزی است که ما در حال فکر کردن در مورد.

وقت اضافی خاموش خواهد داد Astros یک مزیت سلامت.

جاستین Verlander شده است rehabbing از عمل جراحی به پا و کشاله ران بود که انتظار می رود به او را یک ماه یا بیشتر. در حال حاضر با فصل نیست با توجه به شروع برای نزدیک به دو ماه بیشتر Astros بازیکنان حتی با جراحات جزئی باید بیش از زمان کافی برای بازیابی. برای Astros, ace, که می تواند به معنای یک "کامل" شود. مزیت Astros.

منطقه ای سفر می کند تیم در غرب است.

سفر منطقه ای صدا ممکن است مانند یک ایده خوب زمانی که همه تیم ها با هم مفتول در کویل در سواحل شرق. از غرب آن یک داستان متفاوت است. برای Astros, سفر منطقه ای به امام و NL West تیم به معنی سفر به سانفرانسیسکو و سیاتل دقیقا در نزدیکی مقصد. همان می رود برای این تیم ها که نسبتا از نظر جغرافیایی جدا شده نسبت به تیم در میانه و در سواحل شرق.

آستروس خواهد از دست دادن برخی از کلید رقبای اما به دست آوردن حداقل یک نفر در این فرآیند است.

بازی در این بخش است که به طور معمول یک خبر خوب برای آستروس که متعلق به آل غرب برای خیلی از پنج سال گذشته است. اما آن را نشانی از ریختن بازی در برابر یانکی ها و Red Sox رقابت است که باید توسعه یافته به طور قابل توجهی به عنوان سه تیم شده اند و مدعی قهرمانی. آن را اضافه می کند جذاب تیم به برنامه در داجرز. آنها در این برنامه به شروع فصل اما ارسال آستروس به لا به چهره این تیم که فکر می کردند که سرقت از یک عنوان توسط آستروس به دلیل تقلب و رسوایی جالب خواهد بود اگر خو عدم طرفداران در می ایستد.

پول نه virus است به احتمال زیاد کشتن این فصل است.

چون برخی از گزارش های فروش بلیط نمایندگی از آنجا که 40 درصد از لیگ درآمد انتظار می رود صاحبان بپرسید بازیکنان به توافق برسند به نوعی از کاهش پرداخت هزینه و درآمد های. اما اتحادیه بازیکنان مقامات شده اند روشن است که از نظر آنها توافق کردند که در ماه مارس در محل باقی می ماند از جمله بازیکنان گرفتن کامل سرشکن پرداخت برای هر بازی آنها بازی حتی در کوتاه فصل است. با توجه به این که موضع اگر هر چیزی به از خط خارج فصل بیس بال, آن را احتمالا پول و نه coronavirus.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب