ماه آبی هالووین نادر در 31 اکتبر پس از 19 سال ظاهر می شود

[ad_1] در هالووین ، یک ماه آبی نادر برای اولین بار از سال 2001 در آسمان ظاهر می شود. ماه آبی هنگامی رخ می دهد

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

در هالووین ، یک ماه آبی نادر برای اولین بار از سال 2001 در آسمان ظاهر می شود. ماه آبی هنگامی رخ می دهد که بیش از یک ماه کامل در طول یک ماه وجود داشته باشد. ناسا می گوید هر 19 سال یکبار با هالووین مصادف است. ماه واقعاً آبی نیست ، اما شکوفا خواهد شد تا در هالووین اوضاع را کمی مسخره کند. طبق گفته ناسا ، دفعه بعدی که ماه آبی و هالووین همزمان شود ، سال 2039 خواهد بود.

ناسا در وبلاگ خود توضیح داده است که ماه های آبی تقریبا هر دو سال و نیم اتفاق می افتد. پس از سال 2020 ، ماه های آبی در آگوست 2023 ، مه 2026 و دسامبر 2028 وجود دارد. به طور متوسط ​​، ماه هر 19 سال در هالووین ماه پر است ، دوره ای که به عنوان چرخه متونیک شناخته می شود. ماه آبی پس از ماه برداشت ماه اکتبر که در 2 اکتبر افتاد ، می آید و از نظر تئوری زمان شروع جوراب زنانه ساقه بلند را برای زمستان نشان می دهد.

طبق گفته FarmersAlmanac ، ماه آبی هالووین در سال 2001 فقط در مناطق زمانی مرکزی و اقیانوس آرام دیده شد. این ماه آبی آینده در همه مناطق نشان داده می شود و حتی نادرتر می شود. این گزارش می گوید که ماه کامل هالووین از سال 1944 تاکنون برای همه در تمام مناطق زمانی ظاهر نشده است.

در حالی که متداول ترین تعریف برای ماه آبی زمانی است که دو قمر کامل در یک ماه ظاهر می شوند ، ماه دوم را "ماه آبی" می نامند. با این حال ، یک تعریف جایگزین وجود دارد که می گوید وقتی چهار قمر کامل در یک فصل وجود داشته باشد ، سومین ماه ماه آبی در نظر گرفته می شود.

"ماههای آبی اهمیت طالع بینی ندارند. با این حال ، این واقعیت که ماه کامل در هالووین اتفاق می افتد قابل توجه است. اقمار کامل زمانی است که با دیدن تاریکی هوا کمی کمک می کنیم. این یک ماه کامل بسیار قابل توجه است و چهار روز قبل از انتخابات اتفاق می افتد و در کنار سیاره ای با تلاطم ، تغییر ، تعجب ، هیجان نشسته است: اورانوس. " چانی نیکلاس ، یک ستاره شناس ، به نیویورک تایمز گفت ، زمان خوبی برای خلاص شدن از چیزهایی است که به آنها نیازی نداریم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن