فورت مایرز ویتنام قهرمان اسم ره گیری نزدیک به 80 میلیون دلار ارزش مواد مخدر در کارائیب

Kaitlin Greenockle فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:56 PM EDT Jun 26, 2020نیروی دریایی-گارد ساحلی تیم یکی

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

نیروی دریایی-گارد ساحلی تیم یکی از کشتی های به نام برای فورت مایرز بومی ره نزدیک به 80 میلیون دلار ارزش مشکوک به کوکائین و ماری جوانا در دریای کارائیب در ماه گذشته.

USS Lassen است که پس از فورت مایرز بومی Cmdr. کلاید اورت Lassen, با توجه به U. s. Navy انتشار اخبار.

Lassen دریافت مدال افتخار برای نجات دو سیم دریایی هوانوردان در حالی که خلبانی یک جستجو و نجات هلیکوپتر در ویتنام است. درگذشت او در سال 1994.

او اسم کمک مختل 112 بسته مشکوک به مواد مخدر همراه با آزادی-variant littoral combat ship USS دیترویت با سوار U. s. Coast Guard و اجرای قانون جدا, انتشار متحده است.

در حالی که در روال گشت مارس 24 و 26 USS Lassen با سوار هلیکوپتر ساخته شده دو interceptions.

"این تازه ترین نظامی است که فقط یکی از نمونه های بسیاری از چگونه Lassen و سوار LEDET در حال مبارزه با جرایم سازمان یافته داد." کوین Painten, U. s. Coast Guard اجرای قانون جدا شدن.

هدایت موشک ناوشکن USS Lassen راه اندازی شد پنج سال پس از Lassen مرگ و در حال حاضر آن را می سازد آن را به خانه در Mayport.

USS دیترویت ساخته شده و دو نفر دیگر interceptions.

USS Lassen و USS دیترویت بهبود 70 عدل مشکوک کوکائین در مجموع حدود 2,009 کیلوگرم به ارزش بیش از $76 میلیون نفر است. USS Lassen همچنین بهبود 42 عدل مشکوک ماری جوانا در مجموع حدود 2,086 پوند به ارزش بیش از 3.6 میلیون انتشار متحده است.

USS Lassen و USS دیترویت بخشی از ایالات متحده چهارمین ناوگان منطقه عملیات انجام U. s. Southern Command و مشترک بین نیروی کار جنوب پیشرفته مقابله با عملیات مبارزه با مواد مخدر در کارائیب و شرق اقیانوس آرام است.

گارد ساحلی نیروی دریایی ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی اف بی آی اداره مبارزه با مواد مخدر و مهاجرت و گمرک همراه با متفقین و بین المللی و آژانس های همکار و همچنین کمک در مبارزه با مواد مخدر عملیات آزادی متحده است.

در لی شهرستان: جدا لهیق اکرس جستجوهای شبکه سه, دستگیری اسلحه و مواد مخدر و بیش از 100.000 دلار به صورت نقدی

بیشتر: نکته منجر به مجسمه نیم تنه مواد مخدر در فورت مایرز هایت هتل محل

آخرین مطالب