قوانین رویال پس در بازی کلش رویال

این گزینه در بین بازیکنان به شدت توصیه نمی شود، زیرا کلش رویال در بین قوانین خود وجود دارد که استفاده از برنام

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

این گزینه در بین بازیکنان به شدت توصیه نمی شود، زیرا کلش رویال در بین قوانین خود وجود دارد که استفاده از برنامه های شخص ثالث برای به دست آوردن مزایای بازی ممنوع است.

اگرچه توسعه دهندگانی هستند که Hacks را برای بازی کلش رویال ایجاد کرده اند که مورد توجه قرار نمی گیرند و در هنگام دریافت کنید رویال پس رایگان بسیار مفید هستند. ما برنامه داریم که می توانید آن را دانلود و بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید. این اپلیکیشن برای چندین بازی آنلاین کار می کند و پس از نصب آن می توانید وارد آن شده و بازی کلش رویال را انتخاب کنید و به این ترتیب می توانید رویال پس رایگان دریافت کنید که از طریق آن می توانید از مزایای مختلفی در بازی بهره مند شوید

بالاترین سطح لندینگ کرافت در ساحل بوم چیست؟

سطح 24 Landing Craft گران ترین ارتقاء ساختمان در بازی از نظر کل منابع است (در مجموع 18650000 چوب، سنگ و آهن).

چقدر انرژی برای استقرار یک اسکوتر لازم است؟

هر Scorcher برای استقرار 8 Gunboat Energy هزینه دارد. پس از چند ثانیه حمله به یک ساختمان، Scorcher حتی اگر هنوز هدفش نابود نشده باشد، اهداف را تغییر می دهد.

حداکثر سطح مخزن در ساحل بوم چقدر است؟

اگرچه تانک در سطح 11 HQ آنلاک است، شما فقط می توانید Landing Crafts را به سطح 11 در سطح HQ 11 ارتقا دهید، که دارای سایز 15 است که تنها یک بار کمتر از نگه داشتن دو تانک دارد، و آنها را در این سطح بسیار کم قدرت می کند. این امر بسیاری از بازیکنان را از استفاده از Tanks تا رسیدن به سطح 12 HQ منصرف می کند.

چگونه کلش رویال را ترک کنم؟

 

هر آنچه که باید در مورد ترک بازی ها در کلش رویال بدانید. چندین اتفاق در اینجا رخ می دهد، اما اولین چیزی که باید بدانید این است که دکمه خروج خاصی برای بازی وجود ندارد، فقط دکمه هوم موبایل وجود دارد. بنابراین وقتی بازی را ترک می کنید، به منوی اصلی بازی نمی روید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن