فصل رویال پس در بازی کلش رویال

سوپرسل به دلیل برنامه های تجاری عالی خود شناخته شده است! بیایید با آن روبرو شویم... در کلش رویال مشتریان پولی

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

سوپرسل به دلیل برنامه های تجاری عالی خود شناخته شده است! بیایید با آن روبرو شویم... در کلش رویال مشتریان پولی بیشتر از هر بازی موبایل دیگری وجود دارد! این بدان معناست که هر بار که آنها یک ویژگی پرداخت جدید را منتشر می کنند، بازیکنان مزایای آن را می بینند و می خواهند برای آن پول بپردازند!

چگونه کد خود را در کلش رویال بازخرید کنم؟

به‌روزرسانی دسامبرکلش رویال 2021 با فهرست کامل در اینجا موجود است…. چگونه یک کد را بازخرید کنیم؟ ابتدا باید به گزینه Games Setting بروید.

1.      سپس بر روی دکمه خرید کلیک کنید.

2.      اکنون ادامه را انتخاب کنید.

3.      پس از آن جعبه کد بازخرید را پیدا کنید.

4.      کد بازخرید را وارد کنید.

5.      رستگاری کامل

لایترک استریکت کارت های ناخواسته را از سینه به کارت های دیگر با همان مقدار و کمیاب پایین می آورد. توجه داشته باشید که پس از باز شدن Strikes،  هر رویال پس چیتز و Crown Chest باقیمانده به جای داشتن مجموع آن تعداد ضربه، آن تعداد ضربه را خواهد داشت. هر بازیکن دارای 7 ضربه باز شده در هر فصل است که اولین آن به صورت خودکار با خرید Pass Royale باز می شود.

قفسه سینه رویال پس این بخش محتوایی را توضیح می‌دهد که جایگزین شده یا از بازی حذف شده است. جعبه های رویال پس به خودی خود حاوی هیچ طلایی نیستند. این اطلاعات برای اهداف تاریخی در اینجا نگهداری می شود. برای بازیکنانی که رویال پس را خریداری کرده‌اند، همه این سینه‌ها، همراه با سینه‌های تاج، دارای Strikes هستند که از طریق جوایز باز می‌شوند.

 

صندوقچه‌های Rare و رویال پس اپیک معمولاً فقط حاوی کارت‌هایی هستند که کمیاب هستند، اما می‌توانند حاوی یک کارت افسانه‌ای در کارگاه بیلدرز (Arena 6) یا بالاتر باشند. این برخلاف Epic Chest است که هرگز افسانه ای را در خود جای نمی دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن