فروشگاه شیرین مستقر در سورات شیرینی طلایی را با قیمت Rs معرفی می کند. 9000 در هر کیلوگرم

[ad_1] دسرها و شیرینی ها در هر جشنی نقش مهمی دارند. در حالی که برخی از غذاهای شیرین در خانه تهیه می شوند ، ب

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]

دسرها و شیرینی ها در هر جشنی نقش مهمی دارند. در حالی که برخی از غذاهای شیرین در خانه تهیه می شوند ، برخی دیگر از فروشگاه های شیرینی مورد علاقه ما در شهر خریداری می شوند. این مغازه ها در سراسر کشور انواع شیرینی ها را در زمان جشنواره شلاق می زنند - برخی از شیرینی ها کلاسیک و سنتی باقی می مانند ، در حالی که چندین فروشگاه دیگر با استفاده از دستور العمل های تجربی تهیه می شوند. یکی از این نمونه ها می توان به یک فروشگاه شیرینی مستقر در سوره اشاره کرد که "Gold Ghari" - نوعی متفاوت از غری شیرین گجراتی - را در میان فستیوال های امسال راه اندازی کرد.

طبق گزارشی در ANI ، این شیرینی پیش از Chandi Padvo ، جشنواره گجراتی که یک روز پس از Sharad Purnima برگزار می شود ، راه اندازی شد. برای افراد معکوس ، غاری و بوسو (غذای شور) نقش مهمی در جشن Chandi Padvo دارند.

طبق گفته صاحب مغازه ، روهان ، "ما امسال" گاری طلا "را راه اندازی کرده ایم. این ماده سالم است. طلا به عنوان یک فلز مفید در آیورودا شناخته می شود. سه روز از زمان راه اندازی آن می گذرد. ​​با کم رونق بودن بازار ، تقاضا کمی پایین تر از انتظار است امیدواریم در روزهای آینده پاسخ خوبی داشته باشد. "

وی افزود: "غاری طلا در هر کیلوگرم 9000 روپیه در دسترس است. غریای طبیعی در هر کیلوگرم 660 تا 820 روپیه در دسترس است."

غاری سنتی در واقع یک غذای شیرین ترد است که از آرد ، خرما ، گیوه و غیره درست شده است. در این دستور العمل ، خمیر پوره تهیه شده و با مواد شیرین پر شده و سرخ می شود.

اخبار

اگر شما نیز می خواهید غاری سنتی را در این فصل جشن آماده کنید ، دستور العمل را برای شما آورده ایم. برای تهیه دستور اینجا را کلیک کنید.

آن را در خانه امتحان کنید و به ما بگویید که چگونه آن را دوست دارید! (ANI)

تبلیغ شده


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن