عکس مأمورانی را که 12 سال ساختمان را به تأخیر انداختند قطع کنید

[ad_1] نیتین گدکاری دفتر NHAI را از طریق کنفرانس ویدیویی افتتاح کرد.دهلی نو: اکثر سیاستمداران خیلی خوشحال هست

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

نیتین گدکاری دفتر NHAI را از طریق کنفرانس ویدیویی افتتاح کرد.

دهلی نو:

اکثر سیاستمداران خیلی خوشحال هستند که می توانند در مراسم تحلیف پر زرق و برق ریاضت بگیرند تا مقامات را برای هر نوع وقفه گوشزد کنند. نیتین گدکاری در میان آنها نیست.

وزیر حمل و نقل اتحادیه که از احترام دو جانبه نادر حزب نسبت به سبک مزخرف خود لذت می برد ، در شکل مشخص او بود که افسران دولتی را برای تأخیر بی رویه در اتمام یک پروژه جذب کرد.

وزیر هنگام افتتاح دفتر مرکزی جدید بزرگراه های ملی هند (NHAI) روز یکشنبه ، وزیر اشاره کرد که چطور 12 سال طول کشید تا ساختمان احداث شود.

آقای گدکاری گفت که این "شرم آور" است که پروژه 250 کروری در سال 2008 نهایی شد ، مناقصه آن در سال 2011 واگذار شد و ساخت آن 9 سال دیگر به طول انجامید.

وی گفت ، دو دولت و هشت رئیس در حالی كه ساختمان در حال ساخت بود از سازمان عبور كرده بودند ، و از طریق كنفرانس ویدیویی صحبت كرد.

وی گفت: "رئیس و اعضای فعلی هیچ ارتباطی با آن ندارند. اما شخصیت های بزرگی كه از سال 2011 تا 2020 روی آن كار كرده اند ، در صورت امكان ، باید عکس های آنها در ساختمان قرار گیرد. آنها تصمیمات را به مدت نه سال به تأخیر انداختند."

آقای گدکاری گفت: "ما با افتخار می گوییم که بزرگراه دهلی-بمبئی را طی دو تا سه سال به اتمام می رسانیم. ارزش آن 80000 تا 1 لور کرور است. اما انجام این پروژه 250 کرور روپیه سالها طول کشید."

وی با بیان اینکه مرجع راهداری ملی به اصلاحات فوری احتیاج دارد ، گفت: زمان آن رسیده است که علیه کارمندان غیرفعال عمل کنیم.

وی گفت: "ما نتوانستیم گلوگاه های عملکرد را شناسایی کنیم. بسیاری از کمیته ها تشکیل شدند ، آنها گزارش خود را ارائه دادند. اما این افراد فاسد و نابجا و تنبل NHAI چنان قدرتمند هستند که علی رغم دستورات ، آنها تصمیمات اشتباهی می گیرند."


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب