رویال پس در بازی کلش رویال چیست؟

رویال پس با پیشرفت در فصل به شما پاداش بیشتری می دهد. وقتی رویال پس را فعال می‌کنید، فوراً امتیازات انحصا

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

رویال پس با پیشرفت در فصل به شما پاداش بیشتری می دهد. وقتی رویال پس را فعال می‌کنید، فوراً امتیازات انحصاری مانند تلاش‌های مجدد نامحدود در چالش‌های ویژه، توانایی صف‌بندی صندوق‌ها و حتی یک نام کاربری طلایی را باز می‌کنید! رویال پس فقط از طریق خرید درون برنامه ای در دسترس است.

درباره رویال پس

رویال پس با پیشرفت در فصل به شما پاداش بیشتری می دهد. وقتی رویال پس را فعال می‌کنید، فوراً امتیازات انحصاری مانند تلاش‌های مجدد نامحدود در چالش‌های ویژه، توانایی صف‌بندی صندوق‌ها و حتی یک نام کاربری طلایی را باز می‌کنید!

رویال پس فقط از طریق خرید درون برنامه ای در دسترس است. در پایان هر فصل منقضی می‌شود، بنابراین قبل از خرید، زمان کافی برای تکمیل آنها در نظر بگیرید.

جوایز رویال پس

علاوه بر جوایز آهنگ رایگان، رویال پس به شما می دهد:

اقلام جادویی

Emotes انحصاری

پوسته های برج

یک کارت وایلد افسانه ای اضافی در هر فصل (آرنا 6 یا بالاتر)

اگر نمی‌خواهید برای رسیدن به سطح بعدی بجنگید، می‌توانید فورا قفل آن را بازی باز کنید. تاج های جمع آوری شده باقی خواهند ماند.

رویال پس و مزایای آن فقط برای فصل جاری فعال هستند. موارد منحصر به فرد، مانند تاور اسکین و احساسات،

نگه داشتن مال شماست. زیر کینگ سطح 4، تاج ها در مسیر عبور جمع نمی شوند. یک بار که زدی پادشاه سطح 4، مسیر عبور رایگان و پولی باز خواهد شد!

امتیاز رویال را پاس کنید

 

هنگام فعال کردن رویال پس خود از این امتیازات لذت ببرید! با انتخاب یک سینه و ضربه زدن روی «صف سینه»، قفسه سینه بعدی را در صف قرار دهید تا قفل آن باز شود. تن از کارت های وحشی برای به دست آوردن آن نسخه های گم شده شما نیاز دارید! یک اسم طلایی! ورود مجدد نامحدود برای چالش های ویژه

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن