راهنمای خرید چوب خردکن

چوب خردکن دستگاهی برای خرد نمودن سرشاخه ، برگ ، تنه و بقیه ضایعات گیاهی که برای تبدیل نمودن آن ها به خرده چوب

توسط ABDOOSNEWS در 16 شهریور 1401

چوب خردکن دستگاهی برای خرد نمودن سرشاخه ، برگ ، تنه و بقیه ضایعات گیاهی که برای تبدیل نمودن آن ها به خرده چوب ، خاک اره ، پوشال و….. استعمال می شود. دستگاه های چوب خردکن در دسته ها و اندازه های متفاوت مهم توجه به نیاز خریدار طراحی و ساخت می شود. کلیه دستگاه ها با تایدییه از مرکز مکانیزاسیون بوده و مهم یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

انواع خروجی دستگاه چوب خردکن ها به جهت مصارف مختلف

 

 

چه به کارگیری هایی از دستگاه های چوب خردکن می شود؟

حال آن سوال پیش می آید چرا می بایست از دستگاه های چوب خردکن استفاد کرد؟دستگاه های چوب خردکن رویه حلی مناسب برای بازیافت ضایعات گیاهی و باغی میباشد ، که برای استفاده دوباره از این ضایعات باید آنها را خرد نمود تا شتاب بازیافت ، کاهش هزینه ها و مصرف پذیر بودن برای کارخانجات مقرون به صرفه باشد. برای مثال: ضایعات چوبی ، باغی ، نهاد های فضای سبز ، نجاری ها که کارایی خاصی ندارند ، در صورتی که دارای خرد نمودن این ضایعات و تبدیل کردن آن ها به خرده های چوب در ترازو های گوناگون (ریز و درشت) می قدرت در مواقعی نظیر : مرغداری ها به جهت جذب رطوبت فضولات و خشک نگه داشتن بستر طیور ، تیه کودهای گیاهی ، تهیه بستر مناسب کشت قارچ و…… استعمال می شود که سبب صرفه جویی در مصرف چوب و سود دهی برای صنعت های تولیدی نظیر صنعت های چوب می شود.

 

 

 

راه حل استعمال از ضایعات چوبی چیست؟

آیا به کارگیری از دستگاه های چوب خردکن مقرون به صرفه می باشد؟ دستگاه های چوب خردکن بیشتر ترین منش به کارگیری باغداران در جهت تولید مالچ و کود کمپوست می باشد و افرادی نیز در جهت کارآفرینی و کسب درآمد ضایعات باغی را تبدیل به خرده چوب می نماید و به بقیه صنعت های چوب همچون : زغال سازی ، نئوپان سازی ، mdf سازی ، کمپانی های ایجاد مالچ و کود کمپوست ، کارخانه خمیر ورقه و دامداری ها برای ذیل پای دام به فروش می رسد.

 

 

 

مزیت های استعمال از دستگاه چوب خردکن چیست؟

 

کاربردهای دستگاه چوب خردکن شامل موردها پایین است:

 

۱- محافظت از گوشه و کنار زیست

 

۲- صرف جویی در وقت و زمان

 

۳- استفاده مجدد از ضایعات گیاهی

 

۴- بازگشت سرمایه دوباره درکمترین زمانت

 

۵- درآمد زایی و کمتر هزینه های باغداران

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن