منطقه دیگری در جلبک ها بد فصل ؟ دانشمندان نظارت شکوفه درجه حرارت خشکسالی

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:00 PM EDT May 30, 2020با ارتفاع جلبک فصل هنوز ماه دور آب

توسط ABDOOSNEWS در 15 اردیبهشت 1399

با ارتفاع جلبک فصل هنوز ماه دور آب و هوای گرم آب گلایه در حال حاضر شروع به خود را احساس حضور در جنوب غربی فلوریدا.

از sludgey تفاله بغل کردن Matlacha pilings به نئون سبز سطحی زني به Caloosahatchee رودخانه ساحلی به کشتن ماهی در بونیتا اسپرینگز' امپریال رودخانه هفته های اخیر شاهد افزایش حوادث "سیگنالینگ یک عدم تعادل" در منطقه از سیستم های طبیعی به عنوان Calusa Waterkeeper جان Cassani توصیف آن است.

در عین حال COVID-19 ارسال کرده است که سازمان های دولتی که به طور معمول پس از آب با کیفیت به فاجعه حالت در حالی که کار هر دو دولت جزر و مد قرمز و جلبک های سبز-آبی وظیفه نیروهای متوقف شده است حداقل برای آینده نزدیک.

"در حال حاضر ما فقط در حالت آماده به کار" گفت: جلبک های سبز-آبی نیروی کار عضو مایک پارسونز یک FGCU دریایی استاد علوم هر چند او در ادامه به نمونه آبهای منطقه. "من فکر نمی کنم ما دوباره ملاقات قبل از ژوئیه یا اوت."

در ضمن این منطقه را افزایش درجه حرارت و عدم بارش باران در ایجاد این نوع از شرایط مورد نیاز برای شکوفه جلبک.

"به عنوان آب گرم آن را در واقع فقط stagnates چرا که ما تا به حال این شرایط تنش خشکی گفت:" پارسونز. "بنابراین برخی از شکوفه هستند که انتظار می رود این زمان از سال است."

بیشتر: چگونه ممکن است جلبک های سبز-آبی بر سلامت انسان ؟ این چند وجهی مطالعه با هدف پیدا کردن.

چه نگرانی Cassani بالقوه برای آنچه که او خواستار یک مگا-بلوم. "پس درباره 2013, ما شروع به دیدن این دوره oxbow شکوفه در اوایل ماه مارس یا آوریل, اما زمانی که شما یک دوره طولانی از زمان بین عمده رواناب حوادث مانند در حال حاضر (اسفند ماه بود در خشک ترین رکورد) اولین بزرگ gusher به ارمغان می آورد در مقادیر عظیم مواد مغذی," او گفت:. "تا وقتی که بزرگ تراز می آید آن ارائه یک مثل حلزون حرکت کردن از مواد مغذی (که) ما نگران خواهد رسوب عظیم سیانو باکتری ها شکوفه. هیچ تضمینی وجود ندارد که شما اتفاق می افتد اما این (آب و هوا الگو) فقط احتمال است که از آن خواهد شد."

برخی از جلبک های سبز-آبی مانند کسانی که در حال حاضر به ظاهر شدن در تکه های فوقانی می رسد از Caloosahcthee می تواند به تولید سموم مطالعات مربوط به مشکلات جدی سلامت از جمله کبد و بیماری های عصبی.

بیشتر: جدید ALS تحقیقات رسالت جلبک های سبز-آبی سم ارائه می دهد امید است که اسید آمینه کمک می کند

دیگران مانند جلبک که sliming Matlacha بیشتر احتمال دارد به سادگی نفرت انگیز. هنگامی که باد درست (یا غلط) "بوی بدتر از تخم مرغ گندیده" گفت: هریت ویلیامز که در خانه نشسته در سمت راست بیش از شکوفه. "این وحشتناک ... و بوی تراوش به خانه ما گاهی اوقات. من فقط می خواهم به مطمئن شوید که آن را خطرناک است."

Cassani فکر می کند آن را احتمالا نه. بر اساس شناسایی توسط Sanibel-Captiva حفاظت از پایه و اساس تحقیقات دانشمند ریک Bartleson او بسیار مطمئن شوید که آن را در یک جلبک دریایی گونه به نام Caulerpa fastigiata. "این مسائل فرش پایین و هنگامی که آب می شود روشن مانند آن است که در حال حاضر آن photosynthesizes و گازهای تا پس از آن رو به سطح او گفت:" هر چند او انکار کند آن بو زشتی. "به نظر می رسد مانند کسی ریخته خود را bilge در قایق خود را."

یکی دیگر از چیزی است که ممکن است مربوط به گزارش از مدارس an African cichlid fish کاج در اطراف جزیره "است که بالا و تحمل شوری و می تواند فقط در مورد گرفتن کامل قدرت آب دریا به نام سیاه و سفید-چانه تیلاپیا ... بنابراین من نمی دانم اگر آنها در پاسخ به افزایش macroalga – همه چیز را خارج از ضربت سخت زدن آن را مانند به نظر می رسد."

منطقه آبکی محیط زیست گرفته شده یک سری از ضربات از جمله 2017 طوفان ایرما 2018 را فاجعه بار جزر و مد قرمز و سیانو باکتری ها شکوفه و گرسنگی اکسیژن مرده در منطقه خلیج فارس در سال گذشته بود که دومین ثبت شده.

"بنابراین یکی از امن فرض این است که سیستم هنوز هم در بازیابی" Cassani گفت.

بیشتر: چرا کیپ کرال صرف $800 K به قطع بیش از 100 مادر بریده بریده درختان کاج? ما در بر داشت.

پارسونز امتیاز مثبت: "بالادست به عنوان آب گرم و ما در این شرایط راکد ما نوع انتظار آن را می پرورانند اما ما شاهد آن هنوز پایین دست که خبر خوبی است."

البته فصل مرطوب هنوز در پیش روست "هنگامی که مادر طبیعت نوبت آب لوله و ما باید شروع به تخلیه (از دریاچه O)," او گفت:.

آنجا که COVID-19 بوده و در خط مقدم پارسونز گفت: دانشمندان مشتاق به ادامه کار خود را در مسائل کیفیت آب.

"ما باید برای نگه داشتن چشم بر روی توپ" او گفت:. "این هنوز در رادار ما و همگان هنوز در تلاش برای انجام کارهای خود را با توجه به محدودیت."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن