در رویال پس به چه چیزهایی می رسیم؟

پس از بیش از سه سال زندگی، کلش رویال با پاس رویال جدید خود به مدالیت Battle Pass می‌پیوندد تا به همه بازی

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

پس از بیش از سه سال زندگی، کلش رویال با پاس رویال جدید خود به مدالیت Battle Pass می‌پیوندد تا به همه بازیکنان خود، با قیمتی ناچیز، پاداش‌های عظیمی را ارائه دهد که بسیاری از آنها منحصر به فرد هستند. ما قبلاً توانسته‌ایم برخی از این جزئیات را از دست سوپرسل بدانیم، اما هنوز تردیدهایی وجود دارد که از نظر مدت زمان و هزینه اولین پاس از فصل 1 کلش رویال وجود دارد.

بسته به ماه، هر فصل بین 28 تا 35 روز، یعنی 4 یا 5 هفته طول خواهد کشید. و همچنین دارای مزایایی برای کسانی است که رویال پس را نمی خرند، زیرا هر روز یک سینه تاج جدید باز می شود، همان چیزی که تا به حال داشتیم، اگرچه لازم نیست هر روز بازی کنیم و بنابراین ما در روزهایی که بازی نمی کنیم سینه های گفته شده را از دست نمی دهیم. یعنی اگر در روز 5 پاس وصل شویم، با آپلود تاج های لازم مربوطه، می توانیم پنج صندوق را بدست آوریم.

هزینه و جوایز رویال پس

اما علاوه بر حفظ جوایزی که تا به حال داشتیم، با مزیت انباشته و یک جایزه نهایی عالی که بسیاری از شما از قبل می‌دانید، امکان خرید این پاس رویال را خواهیم داشت که در ازای جواهرات نخواهد بود. در کلش اف کلنز اتفاق می افتد، در غیر این صورت طبق منابع مختلف 4.999 دلار هزینه خواهد داشت. یعنی در اسپانیا، اگرچه به دلیل مالیات های اروپایی تغییر دقیقی ندارد، اما باید هزینه ای معادل 5.49 یورو داشته باشد، معادل 500 گوهر، اما دریافت محتوای بسیار بالاتر از آنچه می توانیم با اینها به دست آوریم. با مزایای فوری زیر شروع کنید:

نام به طلا، نشانه این است که پاس را به دست آورده ایم. صف برای قفسه سینه، قادر به باز کردن خودکار آنها. ورود نامحدود به چالش ها، بدون پرداخت هیچ جواهری اضافی و همچنین در طول فصل دریافت خواهیم کرد:

رعد و برق تجمعی روی تمام سینه ها در پاس.

پوسته برج انحصاری، متفاوت در هر فصل.

واکنش های منحصر به فرد، متفاوت در هر فصل.

 

البته باید تعداد زیادی صندوق، مقدار سخاوتمندانه طلا، ژتون های مبادله ای اضافه کنیم و در صورت رسیدن به پایان (چیزی که سخت نیست زیرا فقط باید 10 تاج روزانه خود را بدست آوریم) به دست خواهیم آورد. یک صندوقچه افسانه ای برای همه، رایگان برای همه کسانی که بیش از 2000 نوشیدنی دارند، و یک صندوق اضافی با رویال پس. یعنی گرفتن پاس تضمین می کند که اگر مسیر دو کارت افسانه ای را تکمیل کنیم که با پرتوها نیز فرصت 'انتخاب' خواهیم داشت. هزینه در جواهر (فقط با دو صندوق افسانه ای) که معادل حدود 5000 است، یعنی حدود 40 یورو. بنابراین این یک مدالیت بسیار جذاب برای هر کاربر کلش رویال است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن