خرید وان حمام یا کابین دوش؟ کدامیک؟؟

مشکل خرید وان حمام یا کابین دوش هنگام طراحی حمام در خانه ، با مشکل خرید کابین دوش یا وان حمام روبرو هستیم . د

توسط ABDOOSNEWS در 18 شهریور 1400

مشکل خرید وان حمام یا کابین دوش

هنگام طراحی حمام در خانه ، با مشکل خرید کابین دوش یا وان حمام روبرو هستیم . در هر دو مورد ، طراحی نقش مهمی ایفا می کند ، اما این نقش حتی از نظر عملکرد ، در دسترس بودن فضا و الزامات لازم بیشتر است. چیدمان حمام بزرگ با حمام کوچک یکسان نیست و علاوه بر این ، این واقعیت که حمام فقط برای یک فرد استفاده می شود با نحوه استفاده از کل خانواده از آن بسیار متفاوت است.

اگر همه این ویژگی ها را در نظر بگیریم ، می توان مزایا و معایبی را در مورد نصب دوش یا وان پیدا کرد ، که قبل از تصمیم نهایی باید مورد توجه قرار گیرد.

مزایای نصب وان حمام

اگر مزیتی وجود داشته باشد که نصب وان حمام را در حمام تعیین می کند ، باید فقط پیچیدگی و برتری داشته باشد. وان حمام در مرکز توجه حمام قرار می گیرد و تقریباً تمام سبک تزئینی را در کنار هم قرار می دهد و در عین حال ، مرکز توجه می شود. علاوه بر این ، امروزه ما می توانیم طرح های وان حمام مینیمالیستی بسیار معاصر را بیابیم که می توانند از طراحی داخلی لذت ببرند و آن را به چیزی بسیار منحصر به فرد و منحصر به فرد تبدیل کنند.

 

فروشگاه اینترنتی کالا118 فروشنده تجهیزات وان حمام  کابین دوش ، با وفادار به آخرین روندهای طراحی و تلاش برای کاهش طراحی به حداقل رساندن کمترین قیمت وان جکوزی ها ، وان های جزیره مجلل خود را پیشنهاد می دهد . مجموعه ها ، به عنوان مثال، یک سری بسیار ظریف و بدیع است، یکپارچه سازی یک وان حمام مستقل در یک قالب بیضی یا مربع . کلاسیک ترین و جذاب ترین عصر زیبایی توسط چلسی و وان مستقل آن انجام می شود ، یک پروژه لوکس برای حمام مدرن.

یکی دیگر از مزایای وان حمام ، امکان گرفتن یک دوش آرامش بخش بعد از یک روز کاری طولانی و پر استرس است. جکوزی whirltubs و گرداب اهمیت را در این رابطه. با Soleil یا حداقل ، Noken امکان لذت بردن از حداکثر راحتی حمام حبابی را به همراه مزایای ذاتی آب ارائه می دهد.

خرید وان حمامی

و اگر یک خانواده کامل در خانه زندگی می کنند ، داشتن وان کاربردی بسیار مهم است به طوری که کوچکترین و جوانترین اعضای خانواده بتوانند از حمام خود لذت ببرند و همچنین بتوانند از بازی های مورد علاقه خود هنگام حمام و استراحت لذت ببرند.

 

مزایای نصب کابین دوش

اولین مزیت و یکی از مهمترین موارد برای انتخاب کابین دوش ، فراهم آوردن فضای حمام کوچک است. دوش گرفتن فضای بسیار کمتری نسبت به وان دارد و همچنین سازگاری بالایی با هر فضایی دارد. مدلهای دوش با انواع اندازه ، رنگ ، طرح و شکل وجود دارد و دسترسی به آن بسیار آسانتر و سریعتر می شود. یک نکته مهم این است که آیا افراد مسنی با کاهش تحرک وجود دارد که ممکن است در رابطه با قرار گرفتن در وان معمولی دچار نقص شوند.

 

علاوه بر این ، صرفه جویی در آب یک مزیت برای نصب دوش است. بر اساس بسیاری از مطالعات ، دوش گرفتن به جای استحمام ، صرفه جویی زیادی در مصرف آب دارد ، البته به شرطی که از آن به طور مسئولانه استفاده شود.

خرید دوردوشی حمام

علاوه بر این ، لازم به ذکر است که اگر آسایش و آرامش پیشینی با استفاده از وان حمام انجام شود ، در حال حاضر تجهیزات دوش وجود دارد که می تواند راحتی کامل را ایجاد کند که هم بیدار کننده است و هم حس را زنده می کند. Noken در کاتالوگ محصولات خود سر دوش با کروموتراپی و چندین خروجی آب مانند سری Lounge یا امکان استفاده از جت در حمام را شامل می شود. و اگر می خواهید فضای بیشتری را صرفه جویی کنید ، دوش های بسیار باریک و سقفی مانند دوخت حمام ، مانند NK Logic ، Giro یا Neptune Slim ، سر دوش وجود دارد.

 

کابین دوش و وان حمام . انتخاب کامل

انتخاب هر چه باشد ، ایده آل است ، اگر فضای لازم را دارید ، حداقل کابین دوش و وان حمامی را در خانه نصب کنید ، تا بتوانید از مزایای هر دو در زندگی روزمره خود استفاده کنید.

روندهای طراحی ترکیبی از هر دو در یک فضای حمام ، حمام با وان و دوش است ، بنابراین تجربه حمام کاملاً یکپارچه و کاربردی است. بنابراین ، با توجه به روحیه ما می توان حمام یا دوش را انتخاب کرد.

 

آخرین مطالب