نسل سوم هیوندای i20 با این حال ایمن ترین تکرار خواهد بود

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]
نسل جدید هیوندای i20 در تاریخ 5 نوامبر سال 2020 در هند راه اندازی می شود بسط دادن مشاهده عکس ها

نسل جدید هیوندای i20 در تاریخ 5 نوامبر سال 2020 در هند راه اندازی می شود

هیوندای i20 مدل مهمی برای خودروساز کره ای در هند است. بخش هاچ بک ممتاز همچنان رشد و حجم زیادی را نشان می دهد و هیوندای i20 به همراه Maruti Suzuki Baleno طی چند سال گذشته بر فضا تسلط دارند. i20 در هند 1.1 میلیون دستگاه فروخته است و تولید کلی این مدل 1.6 میلیون دستگاه است که نیم میلیون صادرات دارد. حالا با ورود نسل جدید i20 ، هیوندای می گوید وقت آن رسیده است که معیارهای تعیین شده توسط ماشین قبلی را بهبود بخشد. و خبر خوب این است که فقط در زمینه اتصال ، فناوری یا ابزارها نیست بلکه از نظر ایمنی نیز برخوردار است. نسل جدید هیوندای i20 ایمن ترین دستگاه در حال حاضر است - با افزایش تجهیزات ، اما مهمتر از همه - قابلیت سقوط بهتر.

همچنین بخوانید: تاریخ تولد جدید هیوندای i20 جدید

bfdjg9do

شاسی هیوندای i20 جدید از فولاد کششی با ارتفاع 66 درصد استفاده می کند.

برای مبتدیان ، هیوندای i20 جدید در مقایسه با مدل نسل قبلی تقریباً 15 درصد از فولاد با مقاومت بالا پیشرفته استفاده می کند. این میزان محتوای فولاد پیشرفته با مقاومت بالا را به 66 درصد از کل بدنه می رساند. این نه تنها باعث استحکام بدن می شود ، بلکه در برابر تصادفات شدید محافظت بیشتری می کند. گانش مانی ، مدیر - تولید در هیوندای موتور هند به carandbike گفت ، "درصد افزایش (نسبت به i20 قبلی) از نظر مقاومت کششی 13 درصد است. شاخص خرابی نیز 12-13 درصد بهبود یافته است. تا آنجا که به قدرت مربوط می شود. " این شرکت می گوید این خودرو نه تنها مطابق با قوانین تصادف و ایمنی اخیراً بهبود یافته در هند است ، بلکه فراتر رفته است.

همچنین بخوانید: هیوندای i20 جدید در 18 مسیر آزمایشی ارزیابی شده است

اخبار
hbtavjug

فولاد کششی بالا باعث می شود وزن خودرو سبک تر و ایمن تر نیز باشد. هیوندای برای مجسمه سازی از سیم پیچ های با کیفیت بالا استفاده کرده است.

و این فقط مواد مورد استفاده نیست که در نسل بعدی هیوندای i20 تغییر کرده است. روند تولید دریچه برتر نیز تغییر کرده است. مانی می گوید: "شما باید اطمینان حاصل کنید که محصول نیز بدون ترک خوردگی باشد. ما همچنین چیزی را معرفی کرده ایم که به عنوان آنالیز hotspot شناخته می شود ، قبل از شروع کار برای تولید ، همه مکان های ممکن را که ممکن است اشتباه پیش بیاید را دریابیم." این فرایند از دوربین های دیجیتال با کیفیت بالا که از تصویربرداری پیشرفته استفاده می کنند ، برای شناسایی نقاط ضعف احتمالی پوسته بدنه خودرو استفاده می کند. این موارد در تولید نمونه اولیه شناسایی شده و برای اطمینان از خروج پوسته ایمن تر و محکم تر از بدنه ، مورد بررسی قرار می گیرند. در حالی که ما هیچ نتیجه تست تصادف برای هیوندای i20 ساخت هند نداریم ، اما امید این است که با استفاده از این روش ها ، اکنون امنیت خودرو بسیار بیشتر باشد. و البته مانند نسل های قبلی ، i20 جدید نیز با حجم زیادی از هند به بازارهایی مانند مکزیک ، آفریقای جنوبی و غیره صادر خواهد شد.

hmhgm8t

مدل نسل سوم i20 دارای انواع دیزلی و بنزینی به همراه گزینه های گیربکس متعدد خواهد بود

0 نظرات

این خودرو همچنین با انواع بالاتری از جمله 6 کیسه هوا ، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و موارد دیگر به رانندگی می پردازد. اما انتظار می رود که کیسه های هوای دوگانه ، ABS (ترمز ضد قفل) ، سنسورهای پارک عقب و پایه های صندلی کودک ISOFIX در سرتاسر خط مدل استاندارد باشند. متأسفانه مانند اکثر مدل های انبوه عرضه شده در هند ، مسافر میانی عقب احتمالاً فقط کمربند ایمنی را می زند. i20 از انواع دیزلی و بنزینی نیز برخوردار خواهد بود و انتظار می رود مزایای اضافی توربو بنزین را همانطور که در مدلهای اخیر هیوندای مشاهده می شود ، بدست آورد. به همین ترتیب ، انتظار می رود از گزینه های IMT (گیربکس دستی هوشمند) ، DCT (اتوماتیک دو کلاچه) ، CVT (گیربکس متغیر مداوم که هیوندای IVT می نامد) و گزینه های جعبه دنده دستی نیز بهره مند شود. زمان پرتاب در 5 نوامبر سال 2020 برنامه ریزی شده است ، زمانی که جزئیات تجهیزات موجود را تأیید خواهیم کرد.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب