جورج فلوید مراسم تشییع جنازه بود قسمت مساوی جشن و تماس به عمل

"این یک لحظه اتصال" گفت: پاستور میا رایت به جمعیت مونتاژ به افتخار زندگی هوستون خود جورج فلوید یک بیانیه مامور

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

"این یک لحظه اتصال" گفت: پاستور میا رایت به جمعیت مونتاژ به افتخار زندگی هوستون خود جورج فلوید یک بیانیه ماموریت عاطفی بعد از ظهر که باقی مانده است. "در سنت آمریکایی آفریقایی, کلیسا, این خواهد بود که یک خانه-رفتن مراسم ... ما در حال جشن گرفتن زندگی خود را."

در یک پر جنب و جوش جمعه مراسم تشییع جنازه خدمات است که به طول انجامید بیش از سه ساعت صدها خوبی wishers بسته بندی شده pews از چشمه ستایش در جنوب غربی هوستون به افتخار زندگی سوم بخش بومی فلوید بیش از دو هفته پس از قتل او در مینیاپولیس. خدمات پس از فلوید گذاشته شد و به استراحت در هوستون یادبود باغ گورستان در پرلند که در آن او به خاک سپرده شد, در کنار مادرش, Larcenia "دخترانه" فلوید.

فلوید مراسم تشییع جنازه بود قسمت مساوی شادی و غم انگیز هر دو یک جشن جک یاتس دبیرستان فارغ التحصیل زندگی و تکان دهنده تماس اقدام به افزایش در برابر گسترده نژاد پرستی فراگیر در امریکا امروز, مرگ سیاه در دست اجرای قانون و نفرت vigilantism.

در پی فلوید مرگ زیر زانو از درک چوین موجی از اعتراضات علیه نژادپرستی نظاممند و خشونت پلیس فرا گرفته و جهان, فانینگ شعله های آتش از زندگی توجه جنبش به یک unignorable نیروی نژادی عدالت است. هر دو چوین و سه نفر دیگر از افسران پلیس که به تماشای برای هشت دقیقه و 46 ثانیه به عنوان چوین خود را برگزار زانو به پایین در برابر فلوید گردن تا آگاهی او از دست داده بودند اخراج از مینیاپولیس اداره پلیس. چوین بود و بعد از آن با اتهام قتل درجه دوم و همکار خود را ماموران در صحنه متهم شده اند به عنوان لوازم جانبی برای این قتل است.

برگزار شد در خصوص سوزان روز که در آن بخش هایی از شهرستان نزدیک شدن گرما شاخص 111 درجه فارنهایت و در خبری که از تگزاس تا به حال دیده بالاترین COVID-19 بستری افزایش می دهد پس از همه گیر وارد در اوایل ماه مارس فلوید یادبود پر بود از محرک انجیل استانداردهای گریان خاطراتی از اعضای فلوید خانواده و وعده از مقامات منتخب که فلوید مرگ نخواهد بود بیهوده.

روز سه شنبه مراسم یادبود گذشته بود چند که صورت گرفته است بیش از گذشته دو هفته از محل مرگ او در مینیاپولیس به Raeford, North Carolina, فقط در خارج از Fayetteville, NC که در آن فلوید متولد شد و پس از آن نهایی سفر به هوستون. روز سه شنبه سرویس یک امر خصوصی—عمومی در طرح وجود دارد به تنها 500 شرکت کنندگان به نمایندگی از 25 درصد از چشمه ستایش را از 2000 نفر ظرفیت در تلاش برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله اما پوشش زنده این رویداد نشان داد pews به لبه بسته بندی شده و یک جمعیت است که به نظر می رسد به طور قابل توجهی بزرگتر از چند صد نفر است. مهمانان عینک ماسک داخل کلیسا بود و خود را در درجه حرارت گرفته شده و پس از ورود به مرکز.

روز دوشنبه اعضای عمومی دعوت شدند برای مشاهده فلوید باز تابوت در چشمه ستایش بين ظهر و 6 p. m. در طول روز بیش از 6000 نفر بازدید کلیسا برای ادای احترام خود را برخی از آنها ایستاده در خط برای ساعت ها به منظور انجام این کار. برجسته بسیاری از چهره های عمومی با حضور بخش خصوصی خدمات از جمله مشاهیر Jamie Foxx و Channing Tatum, Houston Texans صاحب کال مک نیر و بازیکنان تگزاسی J. J. وات و D. J. خواننده و همچنین به عنوان R&B خواننده و ترانه سرا Ne-Yo که در طول انجام این مراسم است.

سیاستمداران محلی و مقامات دولتی از جمله HPD ارشد هنر اکودو شهردار سابق آنیس پارکر و شهردار سیلوستر ترنر نیز در آن حضور داشتند. ترنر صحبت کرد و در طول این سرویس و استفاده از اظهارات خود اعلام کرد که او به زودی موضوع اجرایی به منظور منع استفاده از چوک نگه می دارد و strangleholds توسط هوستون افسران پلیس.

نماینده ایالات متحده Al سبز و شیلا جکسون لی همچنین خطاب به جمعیت به عنوان چند روحانیت اعضا از جمله شبان ریموس و میا رایت از چشمه ستایش و کشیش بازنشسته از چرخ Avenue Baptist Church و فعال حقوق مدنی در این کشیش ویلیام "بیل" Lawson. همچنین در میان جمعیت بودند و بستگان Ahmaud Arbery, اریک گارنر, Trayvon Martin, Botham ژان مایکل براون و پاملا Turner دیگر سیاه و سفید آمریکایی که جان خود را در دست پلیس و یا غیر نظامی اوباش در چند سال گذشته.

Former Vice President Joe Biden addressed George Floyd's family in a pre-recorded video message.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن خطاب به جورج فلوید خانواده در قبل از ضبط پیام های ویدئویی.

تصویر

معاون رئیس جمهور سابق و دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن که در ملاقات خصوصی با فلوید خانواده بعد از ظهر دوشنبه ثبت پیام به Floyd خانواده که در طول خدمت. "هیچ کودکی گفت:" معاون رئیس جمهور در پیام ویدئویی خود, "باید به سوال بپرسید که بیش از حد بسیاری از سیاه و سفید کودکان مجبور به درخواست برای نسل: 'چرا ؟ به همین دلیل است که پدر رفته است؟""

Brooke Williams, George Floyd's niece, remembered her uncle for those in attendance, surrounded by other family members.

بروک Williams, George فلوید را خواهر زاده به یاد عموی او برای کسانی که در حضور, احاطه شده توسط دیگر اعضای خانواده.

تصویر

چند تن از اعضای فلوید خانواده نوبت در زمان های داستان در مورد مورد علاقه خود را "بزرگ فلوید" از جمله فلوید خواهر زاده بروک ویلیامز که کانال غم و اندوه خود را به صالح تقاضا برای عدالت است.

"که افسر نشان داد هیچ ندامت به عنوان عموی من روح خود را در سمت چپ بدن" گفت: ویلیامز که بعدها مطرح وحدت گریه به ملت. "امریکا آن است که زمان برای یک تغییر...بدون عدالت بدون صلح است."

The Rev. Al Sharpton delivered the eulogy at George Floyd's funeral in Houston.

برگرد. Al Sharpton تحویل مداحی در جورج فلوید مراسم تشییع جنازه در هوستون.

تصویر

یک مداحی از Rev. Al Sharpton خاموش بعد از ظهر مراسم. "این نه فقط یک تراژدی آن را یک جنایت" Sharpton گفت: در بالا از سخنان خود تنظیم صحنه برای یک سخنرانی تکان دهنده است که کانال غم و اندوه از فلوید خانواده و آمریکایی های سیاه و سفید در سراسر کشور که او استفاده می شود به تماس "شرارت در مکان های بالا" ساخته شده است که ظالمان به کشتار سیاه آمریکایی مثل فلوید امکان پذیر است.

"خانواده خود را در حال رفتن به شما را از دست ندهید, جورج" Sharpton گفت: "اما ملت خود را همیشه به یاد داشته باشید نام خود را."

"ما میخوایم مبارزه با" او به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن