توضیحی در مورد اقدام به تحویل نتایج قرعه کشی خودروهای نقص سایپا چیست؟

توضیحی در مورد اقدام به تحویل خودروهای نقص چیست؟ نقدی مدت مدیدی برای خودروسازان ارسال نشده است. بانک ملی خو

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399
توضیحی در مورد اقدام به تحویل خودروهای نقص چیست؟ نقدی مدت مدیدی برای خودروسازان ارسال نشده است. بانک ملی خودروسازان را به سمت صادرکنندگان سوق می دهد ، که مسئله ای نیست. در هر صورت ، پیش بینی می کنیم که باید چارچوبی پیش برود که بتوانیم از صادرکننده پول بگیریم. یعنی صادرکننده ریالی نمی گیرد و پول را هم منتقل نمی کند. بانک ملی باید برای اطمینان از تجارت خارج از صادرکنندگان ، پاسخی مطمئن ارائه دهد. هفته گذشته یکی از سازندگان به یکی از صادرکنندگان ریال پرداخت کرد ، اما صادرکننده نقدی آن را به تولیدکننده نداد. اکنون و بار دیگر صادرکننده با هزینه قابل توجهی بیشتر از بازار آزاد وجه نقد را به خودروساز و تولیدکننده قطعات ارائه داده است. از حالا خودروسازها چه پولی می توانند با کمال میل؟ خودروسازان قطعات مورد نیاز خود را با هزینه رایگان ارائه می دهند. از ابتدای سال تاکنون بخش بزرگی از پول به خودروسازان داده نشده است و کلیه وجوه مورد نیاز این سازمانها از بازار آزاد تأمین شده است.

قطعات خودرو در چه سطحی توسط خودروساز یا سازنده ارائه می شود؟

20٪ قطعات وارداتی و 80٪ بصورت داخلی تهیه می شود. این 20٪ هم توسط خودروساز و هم خودروساز وارد می شود. در صورت عدم وجود ECU ، خودروساز ممکن است واردات قانونی داشته باشد. در هر صورت ، سازندگان قطعات نیز به همین ترتیب می توانند بخش هایی از قسمت خاصی را از خارج از کشور با لطف و دلپذیر به دست آورند. خریداران بی شماری از وسایل نقلیه پس از قرعه کشی ناامید شدند. آیا رویکردی برای جلوگیری از ثبت نام این تعداد از مشتری وجود دارد؟ من به عنوان یک شخص از اعضای هیئت مدیره وسایل نقلیه ، من به نفع عدم دریافت پول نقد به این اجتماع نرفتم ، وگرنه من به طور عاطفی این انتخاب را محدود می کردم. این تکنیک اشتباه است و باعث ایجاد میل در بین مشتری می شود. این عدم دریافت پول از مشتری ، قرعه کشی مانند بلیط بخت را امتحان کرد. بسیاری گفتند که نتایج قرعه کشی به پول نقدی احتیاج ندارند ، بنابراین ما ثبت نام کردیم. من به عنوان یک متخصص در زمینه کار در اتومبیل فکر می کنم ایده آل ترین مسیر حمایت از تولیدکننده و خودروساز است با این هدف که ایجاد بدون وقفه و کامل انجام شود و به کف کارخانه نرود و معاملات در لبه های آن انجام می شود بازار. معاملات در حاشیه بازار برای این است که بازار به دو صورت ارزیابی نشود. به همین ترتیب ، مزایای این بخش به سوابق دولت برای تهیه حمل و نقل و تراموا پرداخت می شود. در نقطه‌ای که وسیله نقلیه تک چرخ است ، تصور نمی‌شود کسی تمرکز بخت آزمایشی را بفروشد. به عنوان مثال ، سیاستگذاران صنعت خودرو ، سرویس آرامش و هیئت مخالف و موارد دیگر ، نباید تمهیداتی را دریافت کنند که باعث تحریک مقامات شود.

بنابراین عدم اقساط پول نفر قرعه کشی برای خرید وسیله نقلیه ثبت نام کنند؟

براستی. در یکی از این گردهمایی ها ، پیشنهاد می شد که مبلغ نقدی به خودروساز داده نشود و این پول باید در اختیار چند بانک کارگر باشد. این بدان معناست که اگر مشتری در قرعه کشی برنده نشود ، می تواند وجه را از بانک دریافت کند. به گونه ای که ممکن است ، در آخرین جلسه ، عدم دریافت پول نقد تأیید شود. من تکرار می کنم که این ترتیب صحیح نبود.نتایج سایپا قرعه کشی تعداد زیادی از مراجعان ثبت نام خود را با سود 40 تا 50 میلیون تومان دیدند ، اما پس از قرعه کشی ، تعداد زیادی از این افراد دچار مشکل شدند. تعداد قابل توجهی از عدم موفقیت در قرعه کشی ، که می توانند تحمل پرداخت کنند ، دست خود را از وسیله نقلیه جدا کرده و برای خرید وسیله نقلیه به بازار رفتند. آیا این گسترش در بازار هزینه خواهد کرد؟ پیش بینی این امر فوق العاده دشوار است. ابتدا باید جایی که مراکز توزیع وسایل نقلیه پیدا شده و این اقدامات به دست آمده حل شود. به عبارت دیگر ، وی به چه هزینه ای نیاز دارد تا رشته های این وسایل نقلیه پیدا شده را که دارای مکان در اختیار افراد است بفروشد؟ آیا برای این قرعه کشیوسایل نقلیه نیز نیاز به کشیدن قطعات دارد؟ همه چیز به نحوه مدیریت فروشندگان وسایل نقلیه وابسته است. با توجه به افزایش سه گانه هزینه خودرو در بازار برخلاف هزینه های پیش از تحریم ، آیا هنوز علاقه خریداران اصلی در بازار همچنان یک میلیون و 200 هزار اسباب بازی مشابه به یک میلیون و 500 هزار اسباب بازی برای هر سال است؟ از هم اکنون  به دلیل کاهش شدت خرید قرعه کشی خودروهای سایپا یکساله ، الزامات تبلیغات خودروهای ایرانی در هر سال حدود 800000 دستگاه برای هر سال است. به طرز عجیبی گزینه ای برای ترغیب مسئولان هیئت مخالف نداریم که وقتی مواد خام خودرو 80 درصد صعود کرده است ، به چه دلیل هزینه ها فقط 23 درصد افزایش می یابد؟ متأسفانه بسیاری اظهار داشتند که طبیعت وسیله نقلیه وحشتناک است و پیش بینی می کنند با از دست دادن خودروسازان ، کیفیت باید افزایش یابد. ما تأکید می کنیم که باید خودروسازان را از وزن ارزش گذاری رهایی بخشیم و از واردات آن کم کنیم. در آن مرحله می توانیم از خود مراقبت کنیم. قرار است فروشگاه ملی پیشرفت در ساختن یک میلیارد دلار به افراد بسیار ثروتمند کمک کند. در هر صورت ، ما اظهار می داریم؛ از اتومبیل ساز پشتیبانی نکنید و او را از این راه کم نکنید.
آخرین مطالب