دنیس DeYoung می رود به زیر زمین که در آن همه آغاز شد

مثل همه نوازندگان سنین مختلف ژانرهای و در مراحل حرفه ای خود را در سن Coronavirus دنیس DeYoung گیر کرده است در

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399

مثل همه نوازندگان سنین مختلف ژانرهای و در مراحل حرفه ای خود را در سن Coronavirus دنیس DeYoung گیر کرده است در خانه. او یک جدید, انفرادی, رکورد بیرون اما قرار است یک تور برنامه ریزی شده بر روی یخ. بنابراین او خود را میبیند در راه رفتن طبقه با همسر خود را از 50+ سال, سوزان و فکر کردن در مورد...لباس های شسته شده.

"امروز صبح من sweatpants یورش برده و به اتاق خواب من...و من خواستند که آنها را بشویید! همسر من اصرار بر شش پا با فاصله فقط دو نفر از ما در خانه ما. از جمله عشق ورزی. او گفت: آن را هرگز بهتر! می کند که مجموع آن ؟ مطمئن شوید که شما خود را نوک پیشخدمت!" او تف کردن rat-a-تات با زمان بندی بی عیب و نقص از یک Catskills طنز قبل از اینکه جدی تر است.

Dennis DeYoung Goes Back to the Basement Where It All Began

مرز سوابق SRL جلد آلبوم

"این بیماری همه گیر آن را بزرگ لولر از نژاد بشر است. و این عاقلانه است. یعنی هر کس در جهان در نظر ما خطاپذیر و فکر می کنم در مورد چیزهایی که ما را به فکر می کنم در مورد" او می گوید.

"اما زمانی که افراد ثروتمند و مشهور می گویند ما همه در این با هم...نه دقیقا. تعداد بسیار کمی از ما نگران ما وعده غذایی بعدی و یا پرداخت وام مسکن. من هرگز مغرور حتی به فکر می کنم من در همان قایق به عنوان بسیاری از طرفداران من هستند. من را که روشن و من از آنها تشکر می کنم برای قرار دادن من در این موقعیت. اما آن را هنوز هم احساس بی اهمیت و حتی بحث در مورد یک رکورد جدید است."

که رکورد 26 شرق: Vol. 1 (مرزهای موسیقی SRL) بود 2 و نیم سال در ساخت به صورت سابق Styx خواننده/ترانه سرا/کیبورد. آن ده آهنگ های مدیریت برای تغییر جهت دادن به راحتی بین مشتاق نوستالژی های آزمایشی آینده و خیلی از وقایع جاری است.

این عنوان از زندگی واقعی آدرس (در Roseland در سوتهسید شیکاگو) که DeYoung بزرگ شدم. آن را به حال یک زیرزمین که در سال 1962 DeYoung و دو برادر دوقلو از سراسر خیابان – چاک و جان Panozzo – خواهد برای اولین بار با هم بازی و تشکیل هسته اولیه گروه که در نهایت تکامل به Styx. سه قطار در پوشش نمایندگی سه نوجوان ترک ایستگاه به تعقیب رویاهای خود را با نام خود گروه اول بادهای تجاری مزین در یک.

"در شیکاگو همه دارای یک زیرزمین اما همیشه وجود دارد خطر سیل. بنابراین ما همیشه به تجهیزات ما تا زمانی که باران بد کردم. طبقه جنگل سبز و دیوار های سفید" DeYoung به یاد. "پدر بزرگ من چارلی زندگی درست بالای جایی که ما تمرین. او همیشه در زمین با عصا برای ما به نگه داشتن آن را. بنابراین ما زده شد. ما به او گفت که ما از رفتن به تمرین و او در '54 باشگاه و سوار به میخانه. اگر از آن می شده اند کمتر پر زرق و برق من نمی دانم چگونه!"

این که در اوایل 60s هر چند موسیقی سه نفر آموخته به بازی (چاک در گیتار, جان, در, درام و DeYoung خواننده و...آکاردئون?) نبود دقیقا ناشی از یک teenage wasteland.

"وجود دارد هیچ Beatles یا گروههای راک ، ما در تلاش بودند به بازی ما پدر و مادر' موسیقی که دوست داشتم آنها را از کتاب جعلی و آنها را لطفا. ما یک باند عروسی با یک رویای کوچک" او می گوید. "این همه تغییر در 2/9/64 زمانی که بیتلز به نظر می رسد در اد سالیوان. پس از آن ما می دانستم که آنچه که ما می خواستیم. که وقتی بزرگ رویای آغاز شده است."

در سرب-آهنگ "شرق از نیمه شب" DeYoung به یاد می آورد با عجله از آن در اوایل روز با شنیدن آخرین موسیقی در اتاق خواب خود را در یک ترانزیستور رادیو – امروز چیزی که می تواند جریان هر آهنگ هر ثبت در تاریخ نمی تواند درک.

"ما تا به حال برای شنیدن آهنگ ها در رادیو و یا در ماشین و یا یک پیش فرض ضبط و پخش با نیکل بر روی بازو, بنابراین آن را نمی خواهد جست و خیز. بنابراین موسیقی بود و نقطه کانونی است که ارتباط ما را به جهان بزرگتر," او می گوید. "در حال حاضر 16 ساله مرد می تواند فقط در انجمن اینترنت و موسیقی به نظر نمی رسد بسیار مهم است دیگر!"

نیز وجود دارد ballads ("عشق من") بازتاب زندگی ("لعنت که رویای" "Run برای گل سرخ") و آهنگ ها به نحوی است که مدیریت را به هر دو تار و امیدوار کننده از جهان و جایی که آن را به رهبری ("پادشاهی آتش کشیده" "ناگسستنی" "وعده زمین").

اما این آهنگ که باعث می شود بیشتر سر و صدا است "با تمام احترامی که" یک تاول, شعله افکن از یک قید است که به وظیفه صحبت کردن سر از رادیو و تلویزیون اخبار, با گروه کر: "با تمام احترامی/شما یک احمق/با تمام احترام/You make me sick/با تمام احترام/پلاگین تا پای خود را سوراخ/با تمام احترام/شما سزاوار نیست هیچ لعنت احترام!" آن را می سازد دان هنلی را "کثیف" نگاه کاملا بی گناه در مقایسه ،

Dennis DeYoung and Jim Peterik during the recording of "26: East: Vol. 1."

دنیس DeYoung و جیم Peterik در طول ضبط "26: شرق: Vol. 1."

عکس Kristie Schram/حسن نیت ارائه میدهد از فریمن تبلیغات

"ما باید به عنوان یک کشور به عنوان یک دموکراسی به عنوان یک عملکرد جامعه توانایی برای دیدن اخبار این طوری نیست کاملا مغرضانه. ما لازم نیست که. این آهنگ در مورد تخریب دموکراسی و زمانی که اخبار سازمان توابع به عنوان سرگرمی. و این که برای کابل, اخبار ملی, اخبار و رادیو" DeYoung – که سیاست های شخصی ایستاده راست مرکز – ارائه می دهد.

"این همه حزبی. آن را فقط به سمت چپ یا راست اما هر دو آنها است. مردم آن را دوست ندارم زمانی که این را می گویم اما این چپ باید خفه شو در مورد تثبيت با فاکس چرا که 80 درصد از [رسانه ها] متمایل به سمت چپ."

"با تمام احترامی" همکاری نوشته شده توسط جیم Peterik ("نیمه ماه مارس" "بازمانده") که همچنین نقش ابزار های متعدد و تحت فشار قرار دادند DeYoung به کار بر روی این آلبوم زمانی که او بود بنابراین مطمئن شوید که در مورد آن. آیا به عنوان مرز سوابق رئیس جمهور Sefarino Perugino.

"جیم و من دو شخصیت های مشابه در همان اتاق با همان تجربه زندگی و همان حس شوخ طبعی...و ما فقط cruised از طریق آن همه است. این یک تجربه شادی. و من مدیون او که" DeYoung می گوید. که تا حدودی از یک سوئیچ از سابق خود ، "من در اختیار مرد در رودخانه عالم اسفل همیشه. آن مرد با بزرگترین جاه طلبی های پسر در مرکز این همه گفتن همه – احتمالا اشتباه است که ما بهتر از ما بودند!"

این شقاق از Styx بین DeYoung (که اخراج از گروه در سال 1999) و اعضای تامی شاو و جیمز "جی" جوان یکی از راک کلاسیک را تلخ ترین قصه. شاو و جوان همچنان به ضبط و انجام زیر گروه moniker با حضور مهمان از چاک Panozzo (جان Panozzo درگذشت در سال 1996) در حالی که DeYoung انجام داده است همان صورتحساب خود را تحت نام. خود را حذف از Rock and Roll Hall of Fame یکی از این موسسه بزرگترین snubs.

Julian Lennon and Dennis DeYoung during the recording of "To The Good Old Days."گسترش

جولیان لنون و دنیس DeYoung در طول ضبط "به روزهای خوب."

عکس توسط تیم باغ/حسن نیت ارائه میدهد از فریمن تبلیغات

و در حالی که DeYoung به تازگی گفته اندی گرین سنگ نورد که او و Styx باید دوباره و انجام یکی از آخرین تور برای طرفداران هر دو شاو و جوان به من گفت – موسیقی و دیگر روزنامه نگاران – که آن را یک مشارکت آنها به دنبال احیای در هر قالب.

برای رکورد جدید با وجود این باز طبیعت از عنوان آن و این واقعیت است که وجود دارد مقدار زیادی از آهنگ های دیگر در می - DeYoung قطعا مذاکرات در مورد 26 شرق: Vol. 1 به عنوان اگر آن را آخرین استودیو ضبط و وداع با طرفداران. آخرین آهنگ کامل در رکورد – "به روز های خوب قدیمی" ویژگی های جولیان لنون خواننده و به نظر می رسد مانند گذشته نگاه به شیکاگو زیرزمین و تمام مکان هایی که در آن زمان DeYoung و Panozzo برادران.

لنون دخالت ناشی از یک مستقیم Beatles بیعت DeYoung نوشت به نام (در اشاره به Fabs خود آهنگ را با همان عنوان) "سلام و خداحافظ." "من نسخه ی نمایشی کردم و ایده شامل جولیان اما من متوجه شدم که آن را داستان خود را. سپس من به پیانو و نوشت: "به روزهای خوب,'" DeYoung می گوید. "من او را نمی دانم. من فقط با ارسال یک نسخه ی نمایشی برای کسب و کار خود را مدیر و فکر کردم من می خواهم هرگز نمی شنوند. اما جولیان گفت که او می تواند افتخار به آن می شود. منظورم این بود که پدر خود را در گروه که به من این زندگی من است. من در تلاش برای پاره کردن صحبت کردن در مورد آن در حال حاضر."

این رکورد در واقع به پایان می رسد با "A. D. سال 2020 است." در کمتر از یک دقیقه آن سهام یک ملودی با دو آهنگ قطعه ("A. D. 1925" و "A. D. 1958") و سر و صدا ضربه "بهترین زمان" از سال 1981 Styx آلبوم بهشت تئاتر.

در حال حاضر 73 سال DeYoung کلمات ترک اتاق کمی برای تفسیر: "و من دوستان/من خداحافظی/زمان ادعا کرده است این جایزه/اما موسیقی هرگز نمی میرد/فقط گوش و چشم خود را/و به بهشت خوش آمدید." و آخرین صدا را می شنوید در حال محو شدن یادداشت از DeYoung را آکاردئون. احساساتی تصویری است که ترکیبی از هر دو آهنگ از ویژگی های فیلم از DeYoung خانواده و شامل Panozzos.

"من می خواستم این آلبوم به گوش دادن تجربه از آغاز تا پایان. و من می خواستم برای پایان دادن به آن را با این دو آهنگ. این یک روند تفکر" او مبالغ بالا. "این استعاره از چه موسیقی – بیش از همه دیگر اشکال هنر – آیا برای انسان است. این یک آلی فیزیکی را تجربه کنند. هیچ کس نمی تواند آن را تعریف و یا آن را توضیح دهید. اما آنچه در آن می کند خیلی با ارزش است. در سن و سال من امروز وقتی که من شنیدن از مردم چه موسیقی من – و هر موسیقی برای آنها انجام می شود...که جادویی است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در 26 شرق: Vol. 1 یا دنیس DeYoung, بازدید دنیس DeYoung.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب