بررسی قیمت ویباکس به دلار و روش های تهیه آن

گمیرهای زیادی از سراسر جهان از سال 2017 میلادی تا کنون به صورت آنلاین بازی هیجان انگیز فورتنایت را بر روی پلتف

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1400

گمیرهای زیادی از سراسر جهان از سال 2017 میلادی تا کنون به صورت آنلاین بازی هیجان انگیز فورتنایت را بر روی پلتفرم هایی چون؛ کنسول های بازی، رایانه های شخصی و حتی موبایل انجام داده و از آن لذت می برند، این بازی در حال حاضر در جایگاه نخست بازی های آنلاین جهان قرار دارد، در همین راستا در این مقاله، بررسی قیمت ویباکس بازی فورتنایت به دلار و روش های تهیه آن مورد بررسی قرار گرفته شده است.

آیا می دانید با استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت به چه مواردی می توان رسید؟ در این مقاله به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

ویباکس بازی فورتنایت چیست؟

در بازی فورتنایت هر بازیکن جهت بقا و پیروزی نیاز به دریافت آیتم های مختلف بازی (سلاح ها، تجهیزات، اسکین ها و... ) دارد تا با تکیه بر آنها ضمن افزایش قدرت خود، شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشد.

بازیکنان در بازی فورتنایت برای دستیابی به تجهیزات بازی لازم است خرید انجام دهند، خرید در بازی فورتنایت با پول این بازی یعنی ویباکس انجام می شود.

بازیکن ویباکس خرج می کند و در عوض آن سلاح های جدید یا اسکین های پرقدرت دریافت می کند.

روش های تهیه ویباکس بازی فورتنایت

یک بازیکن با ورود به بازی فورتنایت تنها یک کلنگ (جهت ایجاد پناهگاه) و یک نقشه (نقشه جزیره بازی) در اختیار دارد، لذا در طی مراحل بازی باید ویباکس کسب کند تا بتواند آیتم های مختلف بازی را آزاد کرده و مورد استفاده قرار دهد.

به دو طریق می توان ویباکس دریافت نمود:

ویباکس رایگان: جهت دریافت ویباکس رایگان بازیکن باید مراحل متعددی با مبارزه با حریفان خشن بگذارند، این روش سخت و زمان بر خواهد بود.

ویباکس پولی: در روش پولی، بازیکن به هر تعداد که ویباکس نیاز دارد با پرداخت هزینه آن می تواند ویباکس مورد نظر خود را به راحتی دریافت کند.

در حال حاضر سایت های متعددی ارز بازی های دیجیتالی نظیر ارز بازی فورتنایت (ویباکس) را با دریافت هزینه آن، به کاربران این نوع بازی ها عرضه می کنند.

بررسی قیمت ویباکس بازی فورتنایت به دلار

به دلیل مشکلات سیاسی روابط بین برخی کشورها نظیر ایران و آمریکا، بازی فورتنایت که یک بازی آمریکایی است در کشور ما ایران تحریم می باشد، لذا تنها از طریق سایت های معتبر فروش ارز بازی ها می توان تعداد ویباکس مورد نیاز بازیکن را خریداری کرد، بدین معنی که مدیران سایت های فروش ارز بازی، خود به خریداری ویباکس به قیمت دلار اقدام می کنند و سپس آن را در سایت خود جهت فروش به کاربران قرار می دهند.

کاربران ایرانی از طریق این سایت ها، با پرداخت از طریق کارت بانک های عضو شتاب به راحتی می توانند تعداد ویباکس مورد نظر خود را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

به دلیل نوسانات صعودی قیمت دلار در ایران، به طور مرتب قیمت ویباکس عرضه شده در سایت های فروش ویباکس در حال افزایش می باشد.

جهت خریداری ویباکس بازی فورتنایت لازم است تنها از طریق سایت های معتبر و شناخته شده اقدام نمود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن