10 نشانه که نشان می دهد در رابطه بدی هستید

[ad_1] "یک رابطه مسموم می تواند درک ما را تغییر دهد. شما می توانید سال های زیادی را به این فکر کنید

توسط ABDOOSNEWS در 5 دی 1400
[ad_1]

"یک رابطه مسموم می تواند درک ما را تغییر دهد. شما می توانید سال های زیادی را به این فکر کنید که بی فایده هستید. اما شما بی فایده نیستید. شما دست کم گرفته شده اید.» "استیو مارابولی."

قرار گرفتن در یک رابطه بد یا مسموم اغلب چیزی است که تا زمانی که از آن خارج نشده ایم متوجه نمی شویم. روابط بد می تواند به تمام جنبه های زندگی ما نفوذ کند، از دوستی ها گرفته تا روابط خانوادگی. آنها می توانند باعث شوند که شما بدون دلیل احساس افسردگی یا اضطراب کنید.

درمانگر ازدواج و خانواده و نویسنده Darlene Lancer، JD، MFT می گوید: «روابط سالم ما را تغذیه و حمایت می کند. از سوی دیگر، ارتباط سمی برای ما مانند سم است - به جای اینکه ما را بلند کند، حال ما را بدتر می کند. وقتی تمام شد، ممکن است اختلال استرس پس از سانحه یا کاهش عزت نفس و اعتماد به خود و دیگران را تجربه کنیم.

وقتی در یک رابطه بد هستید، احتمالاً همه نشانه ها را نادیده می گیرید - این کاری است که ما به عنوان مردم برای محافظت از خود انجام می دهیم. اگر در یک رابطه سمی هستید، ممکن است متوجه این علائم شوید که نشان دهنده رابطه بدی است که نمی خواهید به آن اعتراف کنید.

1. اعمال و گفتار او را مخفی نگه می دارید
اگر نمی توانید به خانواده یا دوستان خود در مورد چیزهایی که دوست یا همسرتان می گوید و انجام می دهد بگویید، ممکن است در یک رابطه عاشقانه سالم نباشید. اگر برای محافظت از او دروغ می گویید، پس وقت آن رسیده که از این رابطه بد خارج شوید. شما فقط با مرد اشتباهی نیستید - شما نوع زن اشتباهی هستید.

نمونه هایی از حفظ اسرار عبارتند از: دروغ گفتن یا خیانت به عزیزانتان در مورد نحوه رفتار شوهرتان با فرزندانتان، پنهان کردن چیزهایی که دوست پسرتان به دلیل عصبانیت او را شکست یا خراب کرد، و صحبت نکردن در مورد نام هایی که صدا می کنید یا چیزهایی که می پرسد یا می کند. شما انجام می دهید. هر چه رازهای بیشتری را حفظ کنید، بیشتر پنهان می کنید. هر چه بیشتر پنهان کنید، رابطه شما بدتر می شود.

2. او از شما راضی نیست و می خواهد شما تغییر کنید
اگر دوست یا شوهرتان شما را آنطور که هستید دوست ندارد، نمی توانید واقعاً با او احساس امنیت یا راحتی کنید. این یکی از بزرگترین علائم هشدار دهنده یک رابطه بد است: مردی که شما را دوست ندارد و شما را آنطور که هستید نمی پذیرد. دوست پسر یا شوهرتان باید شما را بدون قید و شرط دوست داشته باشد، چه خوداشتغال باشید یا بیکار، چه ثروتمند یا فقیر، بزرگ یا کوچک، قد بلند یا کوتاه قد. و شما باید دوست پسر خود را همانطور که هست دوست داشته باشید و بپذیرید - خوداشتغال یا بیکار، ثروتمند یا فقیر، بزرگ یا کوچک، قد بلند یا کوتاه.

از خودت راضی هستی؟ اگر به جای منبع الهی عشق، احساس هویت یا اعتماد به نفس خود را از دوست پسر یا شریک زندگی خود دریافت کنید، هرگز از آنچه هستید احساس خوشبختی نخواهید کرد. مهم نیست دوست پسرتان چه احساسی نسبت به شما دارد، باید راه هایی برای دوست داشتن و پذیرش یکدیگر پیدا کنید.

3. دوست پسر یا شوهر شما مشکوک و حسود است
تماس های تلفنی مداوم، نیاز به زمان و حسادت نشانه عشق نیستند. اگر همسر یا دوست پسرتان شما را باور نمی کند یا شما را به دروغگویی متهم می کند، باید رابطه خود را دوباره ارزیابی کنید. اگر نامه شما را باز کند یا به طور غیر منتظره در محل کار حاضر شود، به شما اعتماد ندارد. این نشانه ناامنی عمیق است که می تواند منجر به مشکلات جدی تری در رابطه شود.

هشدارهای روابط خشونت آمیز شامل عدم اعتماد، عدم احترام و ناتوانی یا عدم تمایل به آزادی است. آیا دوست یا همسرتان سعی در کنترل شما یا فرزندانتان دارد؟ با شخصی که به او اعتماد دارید، شخصا صحبت کنید. شما می توانید نظرات خود را در اینجا به اشتراک بگذارید، می توانید در مورد یک علامت هشدار دهنده خاص تر از یک رابطه بد بنویسید، اما لطفاً شخصاً با یک نفر صحبت کنید. بیرونش کن، هر چی که می گذری. او را از تاریکی بیرون بیاور، به سوی نور.

4. همسرتان شما را به تنهایی یا در مقابل دیگران پایین می آورد
اگر او شما را صدا می کند، افکار یا عقاید شما را مسخره می کند، یا باعث می شود احساس حماقت یا زشتی کنید، پس او برای شما خوب نیست. شاید او منتقد یا منفی باشد، یا هرگز در مورد شما، خانه‌تان، فرزندانتان یا کاری که انجام می‌دهید چیز خوبی نمی‌گوید. میدونی درست نیست ولی نمیتونی ترک کنی. شما می دانید که لایق بهتری هستید، اما احساس می کنید در دام افتاده و درمانده هستید. او آن را طوری تنظیم کرد، و شما به او اجازه دادید شما را نگه دارد.

لازم نیست در یک رابطه بد بمانید. حتی اگر فقط یکی از این علائم هشدار دهنده را تشخیص دهید - و حتی اگر شش فرزند و وام مسکن با هم دارید - لازم نیست با مردی که خشن است بمانید.

5. در رابطه خود احساس یک شریک برابر ندارید
آیا همسر یا دوست پسر شما همه تصمیمات را می گیرد - یا شما؟ توازن نابرابر قوا نشانه روابط بد و نشانه آن است که زمان خروج فرا رسیده است. اگر با شما به طور مساوی رفتار نمی شود، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که ترک کنید.

آیا شما مطیع و مطیع شوهرتان هستید یا می ترسید به دوست پسرتان بگویید واقعاً چه فکر و چه احساسی دارید؟ علائم هشدار دهنده روابط بد!! بین یک سازش سالم و خدمات ناسالم تفاوت وجود دارد. سالم ترین روابط شامل دادن و گرفتن است که به معنای دادن و گرفتن نوبت است. شوهرتان نباید از شما حمایت کند یا مانند یک کودک، خانه دار، دونده یا برده با شما رفتار کند.

6. شما و همسرتان اهداف بلند مدت یا کوتاه مدت یکسانی ندارید
اگر نمی توانید در مورد مسائل مالی، مسائل خانوادگی یا اهداف آینده خود به توافق برسید، ممکن است بخواهید دو بار در مورد رابطه خود فکر کنید. هیچ کس دقیقاً برنامه های مشابهی برای آینده ندارد، اما شادترین زوج ها تمرکز یکسانی روی زندگی و آینده خود دارند.

این واقعیت که شما اهداف یکسانی ندارید لزوماً نشانه یک رابطه بد نیست، اما نشان دهنده این است که شما به همان سمتی حرکت نمی کنید. این بدان معنا نیست که شما نباید با هم باشید. این بدان معنی است که شما باید اهداف یکسانی را دنبال کنید یا بپذیرید که در دو مسیر کاملاً متفاوت حرکت می کنید.

آنچه هست را بپذیر، آنچه بود را رها کن و به آنچه می تواند باشد ایمان داشته باش.

7. دوست پسر شما به شما می گوید که شما را دوست دارد، اما او طوری رفتار نمی کند که شما را دوست دارد
شاید او بگوید، "تو بهترینی، من تو را خیلی دوست دارم، می دانی که دلم برایت تنگ شده است، می دانی که چه احساسی نسبت به تو دارم" - اما او فقط هفته ای یک بار تو را می بیند. شاید او به شما پیامک نمی‌دهد یا با شما تماس نمی‌گیرد و بیشتر از شما وقت خود را با دوستانش یا در محل کار می‌گذراند.

قبل از رفتار کلامی (سخن گفتن ارزان است!) رفتار غیرکلامی او (اعمال او) را باور کنید. حرف او را باور نکن به کاری که او انجام می دهد ایمان داشته باشید. البته مگر اینکه بگوید شما را دوست ندارد یا نمی تواند متعهد به رابطه باشد. سپس باید به او اعتماد کرد.

8. از رابطه خود احساس بد، گناه، ناراحتی، افسردگی یا غمگینی می کنید
اگر در رابطه خود احساس امنیت، راحتی و عشق نمی کنید، ممکن است با شخص اشتباهی باشید. احساس ناامنی و ناامنی دو علامت هشدار دهنده یک رابطه بد هستند که هرگز نباید نادیده گرفته شوند.

چه احساسی نسبت به خود دارید - از دوست پسر یا شوهرتان جدا شده اید؟ شما کی هستید؟ منبع هویت و خودانگاره شما چیست؟ به شوهرتان اعتماد نکنید تا احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. این یک افزونه به زندگی شماست. دوست پسر یا شوهر شما تمام زندگی شما نیست و او نباید منبع اعتماد به نفس شما باشد. اگر تصور شما از خود به عشق مردی (یا عدم عشق) بستگی دارد، پس در حال آماده شدن برای یک احساس شکسته و ناسالم در مورد خود هستید.

9. خانواده و دوستان شما از رابطه شما حمایت نمی کنند
به نظر من نباید دوست پسر یا شوهرمان را بر اساس نظر خانواده و دوستانمان انتخاب کنیم، اما به نظرم باید نظرات آنها را در نظر بگیریم! اگر خانواده یا دوستان شما نسبت به شریک زندگی شما محتاط هستند، توصیه می کنم دلایل خاصی را بپرسید. ریشه احساسات آنها را پیدا کنید و سعی کنید عینی باشید.

اگر دوست پسر یا شوهرتان باعث می‌شود نسبت به خودتان احساس بدی داشته باشید، کتاب «مردی با آزار کلامی، آیا می‌تواند تغییر کند؟: راهنمای زنان برای تصمیم‌گیری برای ماندن یا ترک» اثر پاتریشیا ایوانز را بخوانید. اگر در رابطه بدی هستید، یاد بگیرید که چگونه خود را قدرتمند کنید، رابطه خود را بهبود بخشید و زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر دهید.

10. به دنبال علائم هشدار دهنده یک رابطه بد باشید
مهمترین علامت هشدار دهنده که عشق شکسته است غرایز و احساسات درونی شماست. چرا نگران رابطه خود هستید؟ آیا دوست دارید خواهر، بهترین دوست یا دخترتان در این رابطه باشند؟ برای یافتن قدرت و شجاعت اصلاح یا ترک یک رابطه بد، ممکن است لازم باشد با یک مشاور ازدواج صحبت کنید.

اگر این نشانه‌های یک رابطه بد شما را به سمت در می‌آورد، بخوانید چگونه به کسی که دوستش دارید اجازه دهید. آن را برای خواننده‌ای نوشتم که تمام نشانه‌های پایان یافتن رابطه‌اش را می‌شناسد، اما می‌ترسد تنها بماند.

عشق شکوفه ها


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما در editorial@watchdoguganda.com ایمیل بزنید

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب