اگر به دنبال ویباکس هستید، از این روش ها آن را به دست آورید

یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های دیجیتالی که امروزه طرفداران بسیاری را نیز به خود جذب کرده، فورتنایت می باشد

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1400

یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های دیجیتالی که امروزه طرفداران بسیاری را نیز به خود جذب کرده، فورتنایت می باشد. بازی فورتنایت با سبک اکشن و بسیار فوق العاده ای که دارد امروزه محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمر ها پیدا کرده است.

در این بازی باید تا انتها زنده ماند، به طوری که شما در یک جزیره مشغول جنگ می باشید و این جزیره نیز لحظه به لحظه کوچکتر می شود، تا جایی که شما به حریفتان بسیار نزدیک می شوید در این مبارزات کسانی تا انتها باقی می مانند که بسیار قدرتمند شده باشند.

راه قدرتمند شدن در این بازی استفاده از ویباکس می باشد، چراکه با استفاده از آن می توانید به سلاح ها و تجهیزات گسترده ای دست پیدا کنید، علاوه بر آن می توانید سلاح های خود را نیز تقویت کنید، حالا خرید و استفاده از ویباکس روش هایی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

روش های به دست آوردن ویباکس

روش های رسیدن به قدرت و امکانات بازی ها برای گیمرها در بازی های مختلف مانند پابجی تنوع زیادی دارد که در این مقاله با آن آشنا می شوید. در بازی فورتنایت دو روش می توانید از انواع ویباکس در بازی فورتنایت استفاده کنید:

روش اول این است که شما به صورت رایگان ویباکس دریافت کنید، یعنی شما باید در مراحل و قسمت های مختلف بازی شرکت کنید و جعبه های مخصوصی که در بازی وجود دارد را پیدا کرده و با استفاده از آنها ویباکس های رایگان را کسب کنید.

اما با استفاده از این روش شما به ویباکس های کمی دست پیدا می کنید و همچنین زمان بسیار زیادی را نیز باید صرف به دست آوردن این ویباکس ها کنید، پس نتیجه میگیریم استفاده از روش رایگان برای کسب ویباکس مناسب نمی باشد.

روش دوم به این صورت است که شما با وارد شدن به بخش استور یا فروشگاه مخصوص بازی فورتنایت، اقدام به خرید و تهیه ویباکس کنید.

در این قسمت شما میتوانید ویباکس های مختلف و بسیار زیادی را که می تواند به خوبی پاسخگوی تمام نیازهای شما در بازی فورتنایت باشد دست پیدا کنید.

 

اما نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که به دلیل محدودیت های بین المللی که در ایران وجود دارد شما نمی توانید به صورت مستقیم از فروشگاه این ویباکس ها را تهیه کنید و راه خرید آنها این است که از سایت ها و اپلیکیشن‌های واسطه‌ای استفاده کنید،  با این روش شما میتوانید به ویباکس های گسترده ای در بازی دست پیدا کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن