Vidya Balan اختصاص شعر به تمام دختران هند

بollywood بازیگر Vidya Balan اختصاص داده شده است یک شعر به تمام دختران هند پیش از انتشار از آینده او فیلم را ب

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

بollywood بازیگر Vidya Balan اختصاص داده شده است یک شعر به تمام دختران هند پیش از انتشار از آینده او فیلم را بر اساس زندگی از اواخر ریاضیات نابغه Shakuntala Devi.

ویدیو ادای احترام به رابطه ای که یک زن است ،

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

در سیاه و سفید ویدئو, Vidya روایت هر چه بود یک بار یک دختر. این تلاوت نیز به نظر می رسد در توانمند سازی هر دختر می شود بی باک, شکستن سقف شیشه ای و به باور خود برای رسیدن به آنچه که آنها را از خواب.

مشاهده این پست در Instagram

نوع خوب می شود آنها می گویند. اما شما می دانید چه ؟ بنابراین آیا حمایت کند بنابراین توانمندسازی! نگاهی به زنان در اطراف شما و دختران شما و خواهران و دوستان و همکاران و آشنایان به دیدار با یکی از شما در خیابان به آنها یادآوری کنید هر روز که آنها قوی تر از آنها گفته شده است. آنها را بلند کردن. ما در حال احاطه شده توسط خارق العاده ترین زنان هر روز که به حمایت ما نیاز دارند. کمی با ارنج زدن که آنها را به یاد اگر مبارزه آنها یک ارتش ایستاده سمت راست پشت سر آنها. با تشکر از شما @kareenakapoorkhan برای نامزدی من به عنوان بخشی از #WomenSupportWomen چالش است. من مصرانه از هر کاری از هند برای پیوستن به جنبش توانمند و قدرت می شود و از همه مهمتر – از اینجا شروع کنید, شروع در صفحه اصلی شروع در حال حاضر و در تمام جهان از آنجا که زنان می توانند! #WomenSupportWomen شعر نوشته شده توسط : @cacklerraj ❣️

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط ویدیا بالان (@balanvidya) در

همچنین بخوانید: نوزاد مراقبت از پوست نکات هر مادر باید به دنبال در موسمی

این فیلم با عنوان "Shakuntala Devi" بر اساس زندگی مرحوم Shakuntala Devi به طور گسترده ای مورد احترام به انسان و کامپیوتر برای او توانایی ذاتی برای محاسبات پیچیده ریاضی در عرض چند ثانیه.

این فیلم همچنین ستاره سانیا Malhotra Amit Sadh و Jisshu Sengupta و برنامه ریزی شده برای انتشار در آمازون نخست در ژوئیه 31. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن