آیا رویال پس یک بار خرید است؟

گذرنامه تا پایان فصل ادامه دارد، پس از بازنشانی مجدد در فصل آینده دوباره برای خرید در دسترس خواهد بود. هزینه

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

گذرنامه تا پایان فصل ادامه دارد، پس از بازنشانی مجدد در فصل آینده دوباره برای خرید در دسترس خواهد بود.

هزینه رویال پس چقدر است؟

دو نوع رویال پس وجود دارد: یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی. نسخه پولی را می توان با قیمت 4.99 دلار خریداری کرد و به طور قابل توجهی جوایز بهتری را ارائه می دهد. این شامل 40000 طلا، شش صندوق صاعقه، سه صندوق کمیاب، چهار صندوق حماسی و یک صندوق افسانه ای است.

فصل بیست و یکم کلش رویال آغاز شده و یک رویال پس جدید را به بازی معرفی کرده است. این فصل تولد رویال نام دارد و پنجمین سالگرد بازی است. کلش رویال در ۲ مارس ۲۰۱۶ به صورت جهانی منتشر شد.

فصل 21 رویال پس به بازیکنان جوایز زیادی می دهد. بازیکنان باید در مسابقات چند نفره تاج جمع کنند تا از تمام 35 لایه پاس پیشروی کنند. هر ردیف یک پاداش جدید را باز می کند. نسخه رایگان به بازیکنان 34 سینه تاج و یک سینه افسانه ای در ردیف 35 می دهد.

آیا رویال پس ارزش کلش رویال را دارد؟

برای کسانی که به دنبال جدی شدن با عرشه‌سازی و رکورد کلش رویال خود هستند، ویال پس سرمایه‌گذاری خوبی برای هزینه 500 جم از هر منطقه است. در ایالات متحده، 4,99 دلار است که آن را به یک سرمایه گذاری عاقلانه برای گیمرهای معمولی تبدیل می کند.

 آیا رویال پس بی نهایت است؟

خیر. منظورم این است که شما باید 5 دلار بپردازید بنابراین رایگان نیست.

مزایای پاس رویال چیست؟

 

رویال پس ورود مجدد نامحدود و ادامه برای چالش های ویژه. باز کردن خودکار قفل سینه (سینه بعدی خود را در صف قرار دهید) اعتصاب برای همه جعبه های پاس رویال و تاج. یک نام طلایی منحصر به فرد رویال پس هدایایی برای همه هم قبیله ها. فقط در فصل 14 موجود است! پوست برج مگا نایت انحصاری آرچر Emote پس از باز شدن قفل، اینها را برای همیشه نگه خواهید داشت، اما فقط با رویال پس در فصل 14 می توانید آنها را به دست آورید!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن