آیا رویال پس ارزش دارد؟

اگر در سطح 1 تا 13 هستید و به‌روزرسانی‌های فوری و کارت‌های مورد نیاز دارید، مطمئناً ارزش خرید ر

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

اگر در سطح 1 تا 13 هستید و به‌روزرسانی‌های فوری و کارت‌های مورد نیاز دارید، مطمئناً ارزش خرید رویال پس را دارد، همانطور که دوباره مقدار زیادی کارت و طلا از مسیر پاس گلد انجام می‌دهید. ویژگی queue chests مفید است اما بازی را تغییر نمی دهد و به طور کلی پیشرفت را به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهد.

اگرچه در سال 2020 گفتم که دیگر سراغ رویال پس نخواهم رفت، اما معرفی آیتم های جادویی همه چیز را تغییر داد! اکنون برای همیشه رویال پس یک "کتاب کتاب" و یک "سکه جادویی" دریافت می کنید... این 2 مورد می توانند از بقیه بهتر باشند! اگر یک lvl 12 افسانه‌ای دارید و برای حداکثر کردن آن به 20 کارت نیاز دارید، کتاب کتاب می‌تواند تنها با یک کلیک 20 کارت افسانه‌ای به شما بدهد. و سکه جادویی معادل 100000 طلا است در صورتی که کارت کافی برای حداکثر کردن یک کارت به lvl 13 داشته باشید، اما نه پول. با این افزودنی‌های عالی به بازی رویال پس اکنون ارزان‌تر از همیشه است!

هزینه رویال پس در کلش رویال چقدر است؟

قیمت  رویال پس در مناطق مختلف جهان متفاوت است. قیمت آن به اندازه یک کیسه جواهرات (500 جواهر) در یک منطقه خاص است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، این 4.99 دلار است. دارندگان رویال پس نیز از امتیازهای ویژه برخوردار خواهند شد.

آیا می توانید رویال پس را به صورت رایگان دریافت کنید؟ دو نوع رویال پس وجود دارد: یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی. نسخه پولی را می توان با قیمت 4.99 دلار خریداری کرد و به طور قابل توجهی جوایز بهتری را ارائه می دهد.

فصل های کلش رویال چقدر طول می کشد؟

 

این فصل بیش از یک ماه ادامه خواهد داشت. بازی کلش رویال که در 2 مارس 2016 منتشر شد، وارد بیست و یکمین فصل خود می شود. این جشن با عنوان Birthday Royale یک جشن یک ماهه به مناسبت پنجمین سالگرد بازی است.

آخرین مطالب