جهان Emoji روز: انقلاب خود را

توسط AlishaWآنکه زبان در نظر گرفته شده است از انقلاب یک انقلاب در راه ما پیامک هنگامی که Sheketaka Kurita اختر

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

توسط Alisha

Wآنکه زبان در نظر گرفته شده است از انقلاب یک انقلاب در راه ما پیامک هنگامی که Sheketaka Kurita اختراع اولین شکلک در چت روم. احساسات به ارزش بیش از کلمات است. در حالی که یک تصویر می توانید بگویید هزار کلمه شما کاوی تمام احساسات یک فرد ساده از emoji. آن را می کاوی آنچه باقی می ماند ناگفته و یا چه گفته است اما نه به معنای.

ما را دنبال کنید در Facebook به نگه دارید تا با آخرین اخبار!!

در حالی که ماندن در محیط داخلی جدید عادی emojis را به نجات آمده است.

Emojis در حال یک انقلاب را در خود از ارائه یک بیان برای مردم رنگ به گرفتن یک موضع حمایتی نسبت برابری emojis آمده است یک راه بسیار طولانی است.

کلمات می تواند شکست خود را بیان اما یک emoji واقعا بیانگر چه باید گفت. یک شکلک را می توان به عنوان هنر دیجیتال. ارتباطات در دنیای مجازی امروز است که از لحاظ فنی ناقص و بدون آن.

تاریخ Emojis

Emojis ساخته شده ظاهر خود را در پیجر و تلفن در ژاپن در دهه 90 اما این زمانی بود که ژاپن یک بازیکن سرب در صنعت گوشی های هوشمند. اصل 176 شکلک در حال حاضر بخشی از مجموعه دائمی در موزه نیویورک از هنر مدرن.

هر سال یونیکد کنسرسیوم موافقت خود را با شکلک های جدید. این زبان در حال حاضر کامل زبان. در طول راه وجود داشته است چندین تلاش برای اطمینان از تنوع و وحدت دریافت نمایندگی آنها سزاوار —یک زن با پوشیدن حجاب یک مرد با یک عمامه بیشتر اماکن مذهبی بیشتر نمایندگی از حیوانات پادشاهی یک زن cradling یک کودک متفاوت-abled و انواع رنگ پوست.

همچنین بخوانید: ناسا انتشار اولین تصاویر از مدارگرد خورشیدی

آن را می سازد ما سوال اگر ما از دست رفته در emojis و اگر ما درست به بیان کلمات است. Emojis یک هدیه برای مطمئن اما استفاده بیش از حد از emojis را می توانید دلخوری. بنابراین این جهان Emoji روز ارسال مورد علاقه خود را از emoji به فرد مورد علاقه خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ru
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن