ماهواره دلفین است که به دور sanitizer شنبه. در اینجا چگونه شما می توانید برخی از

Kaitlin Greenockle فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:52 PM EDT مه 1 سال 2020ماهواره دلفین رسومات را رایگان

توسط ABDOOSNEWS در 13 اردیبهشت 1399

ماهواره دلفین رسومات را رایگان ضد عفونی کننده سادگی آغاز و در ساعت 10 صبح روز شنبه برای مردم در جامعه و همچنین به عنوان اولین پاسخ دهندگان و متخصصان مراقبت های بهداشتی.

کارخانه یا محل تقطیر با همکاری فلوریدا کریستال شرکت و فورت مایرز آب جوش برای تولید و اهدای رایگان دست و سطح ضد عفونی کننده به اولین پاسخ دهندگان و بیمارستان ها و خانه های سالمندان, مواد غذایی, بانک ها, پناهگاه های حیوانات و اعضای جامعه با توجه به ستمکاران دلفین رسومات انتشار اخبار.

داوطلبان را به چهار رایگان بطری برای هر خودرو است که نیش ترمزی میزند تا به این رسومات در 131 SW 3 محل کیپ مرجان. بزرگتر گالن ادامه خواهد داد برای اهدا به اولین پاسخ دهندگان و متخصصان مراقبت های بهداشتی.

جزئیات: COVID-19 در لی شهرستان: تایید موارد مثبت در 1,067 به عنوان مرگ و میر تجدید نظر به 42

جزئیات: Fort Myers Beach, رای به باز کردن سواحل عمومی اتخاذ رژیم صهیونیستی است. DeSantis' 'فاز 1' بازگشایی طرح

کارخانه یا محل تقطیر تغییر از تولید خود را برنده جایزه رم به تولید ضد عفونی کننده برای کمک به دیدار با تقاضا برای بهداشت شخصی و حفاظت از انتشار متحده است.

کارگران به دنبال سازمان بهداشت جهانی دستورالعمل و با استفاده از 144 به 180 اثبات الکل همراه با اضافی توصیه می شود مواد تشکیل دهنده را به خود ضد عفونی کننده.

"ما می خواستیم به انجام کاری بزرگ برای جامعه ما بنابراین ما رسیده به فلوریدا کریستال شکر که ما در استفاده از برنده جایزه ما رم برای دیدن اگر آنها خواهد بود علاقه مند به اهدای قند به صورت کاملا متفاوت دستور" ستمکار دلفین جمهور JoAnn Elardo گفت. "آنها بدون تردید به توافق رسیدند."

فورت مایرز آبجوسازی ساخت شستشو در محل آن و سپس آن را بیش از حد ماهواره دلفین برای تقطیر مخلوط کردن و ریختن او گفت: در انتشار.

فلوریدا کریستال در زمان 42,500 پوند اهدا قند به کارخانه یا محل تقطیر از خود در پالم بیچ شهرستان پالایشگاه برای پاسخگویی به این حجم شکر قهوه ای تیره مورد نیاز برای تولید ضد عفونی کننده.

"این واقعا یک تلاش بزرگ و این باعث می شود تمام تیم ما خیلی افتخار می کنم که بخشی از آن" Elardo گفت.

په په Fanjul جونیور, معاون اجرایی رئیس جمهور از خانواده متعلق به فلوریدا کریستال گفت: این شرکت مفتخر است که با دلفین.

"این بیماری همه گیر است و تحت تاثیر همه ما و ما می خواهیم به انجام بخشی خود را برای کمک به حفاظت از اعضای جامعه ما," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن