ما مراقبت: سه برادر را صدها ماسک برای بیماران مبتلا به سرطان

اندرو اتکینز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا 22 مه سال 2020گرفتن ابتکار عمل حداکث

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

گرفتن ابتکار عمل

حداکثر بازان مدرسه پروژه مورد نیاز او را برای مصاحبه با کسی که در جامعه در مورد راه COVID-19 او را تحت تاثیر قرار.

گفتگو نهم-گریدر در Canterbury در فورت مایرز با دکتر Liliana Bustamante از فلوریدا متخصصان سرطان و موسسه تحقیقات بخشی از تکلیف است. صدها نفر از ماسک های او ساخته شده با کمک برادران جوان — ششم-گریدر دیگو و چهارم-گریدر نیک نمی شد.

"ما پیدا کردن آن واقعا پاداش برای کمک به مردم در جامعه" فرزند ارشد بازان برادر گفت.

درخواست JLB: باید فلوریدا رستوران کارگران ماسک می پوشند?

این امر به ویژه مهم است به او قادر به کمک به بیماران مبتلا به سرطان که او آموخته است که در این مصاحبه ممکن است بیشتر در معرض بیماری است.

این سه فرآیند روشمند با هر برادر در نظر گرفتن اختصاص داده ، دیگو اقدامات و برش پارچه به 8 اینچ مربع سنجاق آنها را با هم و عبور آنها را به حداکثر. نیکولاس اقدامات و کاهش باندهای الاستیک و عبور آنها را به حداکثر ، حداکثر پس از اتمام محصول دوخت ماسک با هم.

آنها را متوقف کند با ساخت ماسک. آنها با قرار دادن هر یک در خود کیسه با آرم سفارشی استاپلر به خارج است. کمک های مالی به آنها کمک استطاعت مواد جدید به طوری که آنها می توانید نگه دارید دوخت. همانطور که از دوشنبه, آنها اهدا کرد بیش از 600 ماسک به 3 درمانگاه در کیپ کرال و فورت مایرز.

"من امیدوارم که ما ممکن است بازگشت به زندگی عادی به زودی" حداکثر گفت.

یک جامعه کنسرت

جینی اسکات تبدیل جلوی خانه اش را به یک صحنه در شب جمعه ارائه یک خوش آمدید, حواس پرتی در ماربلا جزایر جامعه است.

حدود 5 هفته پیش اسکات گفت: او دعوت Maura Murphy که نام مرحله است اورا به جلوی خانه اش. این یک راه برای همسایگان برای لذت بردن از موسیقی زنده و اقامت در تماس اجتماعی در سراسر راه دور, راه اندازی صندلی یا delighting کسانی که فقط در نظر گرفته شده در عبور از خود به پیاده روی در شب.

از دست رفته کنسرت?: جدید موسیقی زنده تحویل به ارمغان می آورد آنها را به جلوی خانه خود را در فورت مایرز, ناپل

"شما باید به عقب برگردید. شما باید به گسترش عشق. شما باید به گسترش امید به مردم" اسکات گفت. "من فکر می کنم که چه زندگی است همه چیز در مورد."

با یک باران کردن شب همسایه ها مشتاقانه منتظر جمعه شب و اسکات گفت: اجرای قرعه کشی در هر نقطه بین 80 یا 90 همه مردم گسترش بالا و پایین بلوک اجتماعی را حفظ فاصله.

هاله تساوی در طیف گسترده ای از آهنگ ها; او songbook از جمله انتخاب از امثال یک فروشگاه مانند فرانک سیناترا و به بیشتر های اخیر انتخاب شده از هنرمندان مانند تیلور سویفت و Lizzo.

او در خصوص نقل مکان کرد زمانی که یک شب یک گروه از کودکان و نوجوانان در پایان این بلوک به یک دایره بزرگ نشان دادن خود رقص حرکت می کند.

"من به خودم فکر کردم:" شما در حال رفتن به دیدن بچه ها انجام چیزی شبیه به این در شرایط عادی است."

با وجود عدم اطمینان و ناامیدی چرخش در اطراف در آگاهی عمومی او گفت: آن را خوب است برای لذت بردن از زندگی در راه های مختلف.

بیشتر ما مراقبت: $25,000 اهدای یک میراث و 15 pinatas

بیشتر خبر خوب

در پاسخ به هفته گذشته براش آتش سوزی, نیویورک, پیتزا و پاستا اهدا 60 پیتزا به اولین پاسخ دهندگان با توجه به Facebook پست از ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر.

جامعه بنیاد ذغال سنگ شهرستان به حمایت از کاپیتان برای آب تمیز راهنمای ماهیگیری صندوق امداد با 7500 دلار کمک مالی به منظور کمک به کاپیتان قایق که متاثر شده اند COVID-19.

Comcast اعطا هشت جنوب غربی فلوریدا دانش آموزان با مجموع $20 ، 000 کمک هزینه تحصیلی از جمله پنج از ایممکلی دبیرستان, یکی از سنت جان نویمان کاتولیک دبیرستان یکی از مارینر دبیرستان و یکی از کیپ کرال دبیرستان.

اسرار موفقیت نان موز: کلید Alton Brown, Chrissy Teigen و جوآن چانگ موز نان

ریچارد M. Schulze بنیاد خانواده اهدا دیوید لارنس مرکز سلامت رفتاری یک 250.000 دلار کمک مالی به منظور بهبود دسترسی به سلامت روانی کودکان, درمان و اطمینان از مداخله زود هنگام است.

چهار دانش آموزان محلی مشغول به کار در Lely کف جامعه بازنشستگی مفتخر شد جمعه گذشته با یک کلاه و لباس شب جشن. دو دانش آموز از Lely دبیرستان و دو نفر از لورنزو واکر دبیرستان های فنی مفتخر شد.

اندرو اتکینز یک ناپل اخبار روزانه ویژگی های خبرنگار. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در andrew.atkins@naplesnews.com. برای حمایت از کار مانند اندرو, لطفا در نظر اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن