اینجا چرا بچه ها اغلب امان از شدت COVID-19

Differences در ریه فیزیولوژی و عملکرد سیستم ایمنی بدن در کودکان و نوجوانان می تواند به همین دلیل آنها اغلب اما

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

Differences در ریه فیزیولوژی و عملکرد سیستم ایمنی بدن در کودکان و نوجوانان می تواند به همین دلیل آنها اغلب امان از بیماری شدید همراه با COVID-19 نسبت به بزرگسالان, محققان می گویند.

با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله "American Journal of Physiology – ریه سلولی و مولکولی فیزیولوژی' تنها در حدود 1.7 درصد از اولین 149,082 موارد در ایالات متحده شد نوزادان و کودکان و نوجوانان کمتر از 18 سال.

محققان اشاره کردند که کودکان زیر 18 سال را تشکیل می دهند 22 درصد از جمعیت ایالات متحده و تنها سه اطفال و میر شناسایی شد توسط مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها (CDC) به عنوان از آوریل سال 2020 است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین 2s نام ACE2 هستند درب اجازه می دهد که SARS-CoV-2 رمان کروناویروس که باعث COVID-19 تا وارد سلولهای بدن. کودکان به طور طبیعی باید کمتر ACE2 در ریه ها بیش از بزرگسالان این مطالعه گفت.

Why kids are often spared from severe COVID-19, reveals study
کودکان به طور طبیعی باید کمتر ACE2 در ریه ها نسبت به بزرگسالان این مطالعه گفت. Pixabay

"ACE2 مهم برای ویروسی ورود و وجود دارد به نظر می رسد کمتر از آنها در کودکان و نوجوانان چرا که آنها با افزایش سن" گفت: مطالعه ارشد نویسنده متی Harting از دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در هوستون (UTHealth) در ایالات متحده است.

در علاوه بر این به کمتر ACE2 گیرنده های نویسندگان با اشاره به سیستم ایمنی بدن در کودکان و نوجوانان در پاسخ به ویروس متفاوت تر از بزرگسالان ترک کمتر فرصت برای بیماری شدید در کودکان مبتلا به.

چندین مکانیزم های مختلف در پشت این تفاوت ها از جمله حفظ سلول های T در کودکان و نوجوانان است که قادر به مبارزه با و یا محدود کردن التهاب است.

"T-سلول های ویروسی پاسخ و همچنین ایمنی بدن مدولاتور پاسخ. در موارد شدید بالغ COVID-19 بیماران دیده ایم که کسانی که T-سلول ها کاهش می یابد بنابراین توانایی برای مبارزه با این ویروس نیز کاهش می یابد" گفت: مطالعه همکاری نویسنده هری Karmouty-Quintana.

"در کودکان و نوجوانان, این سلول های T به نظر می رسد به حفظ شود, به طوری که آنها هنوز هم قادر به جلوگیری از ویروس" Karmouty-Quintana اضافه شده است.

بافت ریه در کودکان و نوجوانان به طور طبیعی دارای غلظت بالاتر از تنظیم کننده سلول های T. بیماران با سطوح بالاتری از سلول های T نیز بالاتر از سطح اينترلوکين 10 (IL-10)همچنین شناخته شده به عنوان انسان سايتوکين سنتز فاکتور مهار کننده ضد التهابی سايتوکين.

Why kids are often spared from severe COVID-19, reveals study
بافت ریه در کودکان و نوجوانان به طور طبیعی دارای غلظت بالاتر از تنظیم کننده سلول های T. (تصویر نماینده). Pixabay

همچنین بخوانید: Truecaller می گوید بان توسط ارتش هند است 'ناعادلانه'

"IL-10 را مهار التهاب اجزای دیگر مانند IL-6 که مضر هستند. بزرگسالان تمایل به تجربه hyperinflammatory دولت در حالی که بچه ها نیست" Karmouty-Quintana مطلع است.

"در مطالعات بالینی در موش IL-10 نیز نشان داده شده است به کاهش سن" نویسندگان این مطالعه نوشت.

به تازگی 26-کشور بررسی شده از 131 مطالعات بزرگترین نظاممند به تاریخ از کودکان و نوجوانان و بزرگسالان جوان با Covid-19 نشان داد که اکثر بچه ها با Covid-19 شانس خوبی بالینی در مقایسه با بزرگسالان در طول چهار ماه اول سال از این بیماری همه گیر. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب