صدای عدالت: جامعه فعال ویلی ارل گنجشک جونیور با این نسخهها کار برای تنوع بخشیدن به قدرت در لی شهرستان

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 17, 2020یادداشت سردبیر: این داست

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

یادداشت سردبیر: این داستان بخشی از ما صدای عدالت " سری متمرکز در افرادی که پیوست محلی سیاه زندگی مهم جنبش است.

ویلی ارل گنجشک جونیور کار کرده است برای عدالت اجتماعی و تغییر در لی شهرستان مدتها قبل از این بر روی دوربین قتل جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس موجب تظاهرات در سراسر کشور است.

گنجشک یک سنت آگوستین بومی به تدریس موسیقی و انجام سازماندهی جامعه در لهیق اکرس و مناطق اطراف آن پس از ورود Lee County دو دهه پیش.

دوستان یک بار از او خواست به شرکت میزبان YouTube و Facebook Live show به نام "ستون موفقیت" که قرار دادن یک نور افکن در داستان های مثبت و در راستای سیاه مخاطبان است.

این تجربه موجب اسپارو علاقه به انجام بیشتر برای کمک به تبدیل جنوب غربی فلوریدا, او گفت:.

"من برای دیدار با برخی از جامعه بیشتر سازمان مردم به همکاری با سازمان های خیریه گفت:" گنجشک که کشت Facebook زیر از حداقل 5000 نفر.

بیشتر در "صدای عدالت" سری: گلدن گیت, نوجوانان, آسانسور صدای او در برابر نژادی و نابرابری خشونت پلیس

و: فورت مایرز زن خواستار شفافیت بیشتر و بهتر روابط اجتماعی از اداره پلیس

"ما صحبت در مورد ساختمان ایجاد کرد. در آن طول می کشد تا یک روستا به منظور بالا بردن یک شهر است. وجود دارد بسیاری از راه های ما را نابود کرد برای موفقیت شخصی" او گفت:. "من شروع به تمرکز بر روی نحوه ساخت جامعه بهتر است. این رشد از آنجا به ساخت آن روستا بازگشت. من شروع به کمک به خانواده ها در موقعیت های خاص."

پدر سه دختر همه دانش آموزان در Lee County School District, گنجشک گفت: او می خواهد بزرگسالی خود را به بهتر از خود. او گفت که او بخواهد آنها را به رشد در یک جامعه نژادی عدالت و برابری که در آن هر کس یک صدای در دولت است.

فورت مایرز وکیل جو شمالی گفت: او معتقد است که گنجشک دوست او می تواند بیشتر حقوق مدنی باعث می شود در منطقه به عنوان یک عضو فعال Lee County, NAACP.

"ویلی شده است ساخت این تلاش برای برابری اجتماعی و عدالت اجتماعی قبل از حوادث اخير" شمالی گفت:. "او انجام شده است آن را برای سال. و من این را تحسین مى كند. او با داشتن مکالمات است که ما نیاز به. چیزی که من در مورد او این است که او نمی قاضی نظرات در مورد آنچه به لحاظ سیاسی درست است. او می گوید چه باید گفت. آن را نه فقط در کلام بلکه در عمل است."

گنجشک گفت که او امیدوار است برای سازماندهی تلاش برای حفظ این مجسمه برنزی از Robert E. Lee از بازگشت به مرکز شهر فورت مایرز بنای تاریخی به دلیل به او آن را ستایش یک نژادپرست است.

بیشتر صدای عدالت: Collier مرد آموزش دیگران در سهام با همدلی

و: ذغال سنگ ساکن می گوید تظاهرات می تواند کمک به پایان دادن به مشکل دهها

فرزندان جانبازان مؤتلفه گروه حذف مجسمه نیم تنه ژوئن 1, قبل از محلی تظاهرات علیه خشونت پلیس آغاز شد و در پی فلوید مرگ است.

"Robert E. Lee شد وحشتناک سفید supremacist," گنجشک گفت. "او متعلق به بردگان است. او معتقد بود که در جامعه مردم سفید را برتر نقش و سیاه پوستان را تحتانی نقش" گنجشک گفت. "من همیشه یک مدافع از مصرف آن پایین است."

گنجشک گفت: او همچنین می خواهم برای دیدن تصویر از لی حذف از شهرستان کمیسیون مجلسی. آن را آویزان در پشت افتا که در آن کمیسیون نشستن و انجام جلسات عمومی.

کسانی که اولویت پایین تر موارد در اسپارو لیست آرزو برای تغییر ،

"اولین چیزی که من تغییر خواهد کرد که خلاص شدن از در کرسی بزرگ برای شهرستان کمیسر و مدرسه مدیره" گنجشک گفت. "هیچ دلیلی وجود ندارد که افرادی که زندگی می کنند در Sanibel یا Matlacha وجود دارد هیچ دلیلی برای من زندگی در لهیق برای من به می گویند که در خود شهرستان کمیساریای است."

این countywide انتخابات راه اندازی برای تمام مناطق محدودیت شانس یک اقلیت نامزد می تواند برنده گنجشک گفت.

شده است وجود دارد یکی از سیاه کمیسر در Lee County, Melvin مورگان و او منصوب شد و تا پایان خروجی کمیساریای مدت است. Gwyn gittens می, برای اولین بار, سیاه, عضو Lee County school board گرفت به اتاق در سال 2018 است.

"نکته دوم این است که برخی از نظارت با کلانتر و (فورت مایرز Police Department)," گنجشک گفت. "فورت مایرز اداره پلیس خود را به یک بیت از نظارت اما کلانتر نیست. آنها در بررسی خود و پاسخ به آنها به هیچ کس. تنها زمانی که آنها پاسخ به این مکان است که در یک انتخابات. هر چهار سال یک بار. این چیزی است که ما باید انجام دهیم."

ثالثا او پیشنهاد ساخت سرپرست Lee County School District انتخاب موقعیت.

"ما می توانید انتخاب شهردار. ما می توانید انتخاب کنید قضات است. ما می توانید انتخاب رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است. اما ما نمی توانیم با انتخاب یک سرپرست Lee County مدارس" گنجشک گفت. "از آنجا که او جوابگو نیست ما به عنوان شهروندان او نمی باید برای پاسخ به ما به عنوان شهروندان است. کسانی که تغییرات ما باید برای دیدن."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن