Coronavirus موارد به طور چشمگیری افزایش در میان کارگران بیمارستان

من می خواهم به اشاره به بسیاری از PPE از لحاظ فنی دارای تاریخ انقضا. بنابراین آن را مانند شما می توانید فقط سه

توسط ABDOOSNEWS در 26 فروردین 1399

من می خواهم به اشاره به بسیاری از PPE از لحاظ فنی دارای تاریخ انقضا. بنابراین آن را مانند شما می توانید فقط سهام میلیونها نفر از N95s به عنوان مثال در بیمارستان زیرزمین و آن را حفظ خواهد کرد برای 20 سال از بیماری همه گیر دبستان. خارج از یک بیماری همه گیر پیدا کردن هر چیزی منقضی شده و از انطباق w/ سیاست و روش است مانند "بزرگ f گشت معامله" در طول عملیات عادی از یک بیمارستان است.

همچنین بهداشت و درمان اجرا شده است به عنوان یک کسب و کار در این کشور است. آن را اجرا و ارزیابی مانند یک کسب و کار در بسیاری از کشورها حتی w/ ملی بهداشت و درمان بریتانیا NHS مثلا. هیچ سود وجود دارد/صرفه جویی پس از همه گیر پاسخ این است که هرگز یک moneymaker که آیا این اتفاق می افتد یا نه. اگر آن اتفاق می افتد. من موافق نیستم w/ بهداشت و درمان در حال اجرا صرفا به عنوان یک کسب و کار, اما به عنوان کسی که در صنعت برای 20 سال همه می توانم بگویم این است که در اینجا ما هستند!

بیایید به کسی که در بهترین موقعیت برای مقابله با این ملی وضعیت: دولت فدرال عملا توانایی نامحدود به موضوع بدهی از طریق اوراق قرضه خزانه داری در مقایسه با توانایی های غیر انتفاعی و انتفاعی بهداشت و درمان به انجام این کار. دولت فدرال همچنین داور نهایی بهداشت و درمان regs. بنابراین آن را حس می کند که همه گیر عرضه مسئولیت بود محول شده به آنها را به عنوان آنها در بهترین موقعیت به منظور به دست آوردن و مدیریت چنین عرضه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب