NBA, MLB, خوش بینانه در مورد فصل

به عنوان فرمانداران و دولت فدرال حرکت به دوباره باز کردن کسب و کار در سراسر کشور پس از یک ماه یا بیشتر از خامو

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

به عنوان فرمانداران و دولت فدرال حرکت به دوباره باز کردن کسب و کار در سراسر کشور پس از یک ماه یا بیشتر از خاموش شدن ناگهانی با توجه به کروناویروس ورزشی, لیگ های پوشش تا برای بازگشت به کار. NBA شده است تهاجمی ترین اصل توافق به بازیکنان اجازه به طور داوطلبانه به امکانات به عنوان اوایل به عنوان این جمعه قبل از هل دادن که تاریخ به 8 مارس.

با ایالات جورجیا و تگزاس در حال حرکت رو به جلو با طرح دوباره برخی برای بسیاری از کسب و کار خود را بیش از هفته آینده به مدت دو هفته NBA و MLB در حال برنامه ریزی گام های بعدی خود را, اما تلاش می شود با احتیاط در همان زمان. NBA طرح اصلی آغاز شد و با آتلانتا هاوکز با گرجستان تهاجمی ترین در شل شدن محدودیت. اما شاهین اعضای تیم گفته اند که آنها می خواهند به با احتیاط ادامه دهید و ببینید که چگونه همه چیز بازی کردن قبل از رفتن همه ،

لیگ توافق روز دوشنبه هل دادن به عقب اصلی خود, تاریخ, اما روشن است که آنها گرسنه هستند به بازیکنان خود را به کار و بازی برگشت در برنامه ارائه شده آنها می توانید آن را با خیال راحت هر آنچه را که به معنی در یک پست-coronavirus جهان است.

به طور مشابه, لیگ اصلی بیس بال به نظر می رسد به طور فزاینده ای خوش بینانه است که اغلب اگر نه همه از آن بازی برگزار خواهد شد در این فصل است. شهرداران از تعدادی از شهرستانها از جمله شیکاگو و فرمانداران مانند اندرو کومو نیویورک گفته اند که آنها تصور بیس بال در تابستان امسال در مناطق خود. چنین به نظر می رسد به احتمال زیاد بیس بال به عقب خواهد بود به عنوان به زودی به عنوان آنها می توانید کار کردن تدارکات.

صحبت از تدارکات آن تقریبا قطعی است که نه لیگ بازی خواهد کرد در مقابل طرفداران هنگامی که آنها را دوباره آغاز شده است. اجتماعی فاصله اقدامات انتظار می رود در محل باقی می ماند برای کل کشور برای آینده قابل پیش بینی هیچ کس انتظار دارد که استادیوم پر شده بود تماشاگران در هر زمان به زودی.

اما با طرفداران گرسنه برای بازی و لیگ مایل به دریافت آنها را در تلویزیون در حداقل شود جای تعجب نیست اگر فشار تشدید در هفته های آینده. آیا این بدان معناست که یک محدودیتی در تعداد سالن های کوتاه فصل یا تغییر فرمت های حذفی حدس می زنم کسی است در این نقطه است. بدون شک آن متفاوت خواهد بود اما عملا با هر کس در اطراف ایالات متحده مایل به دیدن حداقل یک جزئی بازگشت به حالت عادی در این تابستان به نظر می رسد مانند ورزش حرفه ای خواهد بود یک بخشی از این معادله است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن