آینده هوستون مواد غذایی حوادث: طعم حماسه BBQ همکاری

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوست

توسط ABDOOSNEWS در 18 اردیبهشت 1399

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوستون مواد غذایی جامعه ثابت کرده است که یکی از قوی. در اینجا نگاهی به آنچه که در جهان مواد غذایی در طول COVID-19 بحران از جمله همکاری ملی کباب ماه 71 سالگرد ارائه راه هایی برای تغذیه خط مقدم و از این فرصت به فروشگاه مجازی انبار شراب.

به افتخار ملی کباب در ماه EggHaus لذیذ, 2042 شرق T C دلقک خواهد بود شامل سه آیتم های منو در همکاری با خون برادران BBQدر دسترس در سراسر ماه مه در EggHaus. دریافت گوشت خوک کشیده, پنیر کبابی (9 دلار) با خون برادران گوشت خوک کشیده ذوب شده پنیر گودا, Havarti و پنیر چدار و ترشی در خمیر ترش; گوشت خوک کشیده Kolache ($3.75) شامل خون برادران گوشت خوک کشیده, ترشی و سس bbq; و سینه بیسکویت ($9.50) با خون برادران سینه و سالاد کلم در یک پنیر چدار chive بیسکویت با یک کودک شوید ترشی در بالا.

به افتخار پرستار قدردانی هفته Brazilian Steakhouse Fogo de Chão خواهد شد و به افتخاری جشن تجربه بسته به یک مستحق پرستار هر روز ممکن است از 6 تا 12 ماه مه. در دسترس به عنوان بخشی از آن Fogo برای رفتن به منوی جدید امکانات بسته آماده برای خوردن غذا برای چهار نفر از جمله Fogo محبوب ترین کاهش (picanha, fraldinha و سینه مرغ مزه دار شده) برزیل, طرف, سالاد, pao de queijo و آن امضای کیک شکلاتی. معرفی به یک مستحق پرستار, دنبال, Fogo de Chao در Instagram, Facebook و یا توییتر ارسال نظر در steakhouse پرستار هفته ارسال. در نظر شما و برچسب خود را نامزد و به اشتراک گذاری چرا آنها باید جشن گرفته شود.

فین سالن, 712, اصلی, به بازگشایی برای کسب و کار با صنایع دستی برگر, روشن, مرغ, عجیب و غریب توپ می خورد و پیتزا Zquare در حال بازگشت به جونز در اصلی سالن غذا. برای کمک به حمایت از هر یک به طور مستقل و متعلق به اداره خوردن استقرار در حالی که ارائه آشپز-وعده های غذایی آماده برای هوستون, بهداشت و درمان, قهرمانان, سالن راه اندازی کرده است یک فین سالن تغذیه خط مقدم مبارزه با فین سالن مالک Lionstone سرمایه گذاری, لگد زدن به ابتکار عمل با خرید 1500 وعده های غذایی برای تحویل به بن Taub بیمارستان. عمومی دعوت به شرکت در ادامه به ارائه وعده های غذایی برای کارگران بیمارستان که در حال کار خستگی ناپذیر به شهرستان با خیال راحت به زندگی است. برای هر $15 وعده غذایی عمومی خرید فین سالن مطابقت خواهد کرد. به شرکت مراجعه کنید finnhallhou.com.

سه برادر نانوایی را جشن می گیرند 71 سال از کار سخت و دادن تغذیه به دیگران ارائه 71 درصد کوکی ها در آن Braeswood فروشگاه 4036 جنوبی Braeswood در جمعه, مه 8. علاوه بر این صاحبان شرکت بابی و جانیس Jucker ایجاد کرده اند میتسوا بودجه و تشویق خود را زیر وفادار به اهدا $7.10 به مناسبت روز خاص. حکم کتاب مقدس عبری است برای عمل خوب و این کمک های مالی کمک به نگه داشتن تیم خود کار تغذیه کسانی که در نیاز و Juckers به کسانی که پشتیبانی یک تخفیف عمده فروشی. این Mitzah صندوق حمایت از کمک های اضطراری ائتلاف خوراک خط مقدم HTX بی خانمان & گرسنه خانواده یهودی خدمات و نفر دوم.

به عنوان شب بخیر مهمان نوازی بسیار پیش بینی, ناهارخوری زیبا, مفهوم مارس نیست باز فقط رتبهدهی نشده است, اما آن شراب تیم در حال حاضر در محل کار. کریستینا والتر و Skyler حلقه در حال حاضر اول و دوم قرار somms به ترتيب از Texsom تگزاس' بهترین Sommelier رقابت در حال کمک به آزادی انتخاب جواهرات از ماه مارس انبار برای عموم به خرید و آنها را در تماس به بحث در مورد انتخاب/ارائه مشاوره تهیه تخصیص و آرزو شراب و تحویل شراب به طور مستقیم. این somms در دسترس خواهد بود برای ایمیل و زنده تلفن مشاوره روزهای چهارشنبه تا جمعه از ظهر به 6pm. دستورات را می توان برای برنامه ریزی منظقه وانت در خرده فروشی, فروشگاه, مونترو پنیر و شراب و سفید-دستکش تحویل پنج شنبه ها و جمعه ها از ظهر به 6pm. فهرست لیست آنلاین و تماس sommeliers به طور مستقیم در 832-380-2481 یا رسیدن به sommteam@marchrestaurant.com.

روز مادر در راه است تا این یکشنبه, مارس 10. از رستوران ها ارائه همه چیز را از شامپانی و صبحانه به جایزه fixe اعیاد و منحط دسر (هر دو برای شام خوردن در خدمات و برو) چک کردن ما 2020 هوستون روز مادر Dining Guide برای: خلاصه ای از محلی گزینه های ناهار خوری.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب