روز سه شنبه مارس برنامه ریزی شده به افتخار جورج فلوید و خانواده اش

ابتدا خود را بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه با کلمه بیشتر از دو مرگ و میر در این شهرستان با توجه به COVI

توسط ABDOOSNEWS در 13 خرداد 1399

ابتدا خود را بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه با کلمه بیشتر از دو مرگ و میر در این شهرستان با توجه به COVID-19 شهردار سیلوستر ترنر خاطر نشان کرد یکی و تمام است که coronavirus است که هنوز هم در حال حاضر در هوستون و خواست شرکت کنندگان در این راهپیمایی اخیر مربوط به جورج فلوید مرگ را به استفاده از شهر را تست سایت.

فلوید بود 46 ساله هوستون مادری که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای تقریبا ده دقیقه در حالی که دستبند به دست فلوید تلاش برای نفس کشیدن. چهار افسر بودند که درگیر در این حادثه از کار اخراج شدند و درک چوین متهم شده است با سوم-قتل عمد و غيرعمد در Floyd مرگ است.

تعدادی از رسانه ها گزارش شد امروز که مستقل کالبد شکافی به سفارش کردم که فلوید درگذشت از "خفگی به دلیل گردن و پشت فشرده سازی است که منجر به عدم جریان خون به مغز است." این تضاد اولیه کالبد شکافی انجام شده توسط Hennepin شهرستان در مینه سوتا که پیدا نکردم آسفیکسی یا اختناق به عنوان علت مرگ و گفت: این شیوه از مرگ باقی مانده است در انتظار.

در هوستون پس از عمدتا مسالمت آمیز بعد از ظهر مارس در مه 29, بعد, در شب جمعه, همه چیز در زمان خشونت به نوبه خود با خرابکاری و غارت و بیش از 100 دستگیری. شهردار گفت: تقریبا هیچ دستگیری شنبه و یکشنبه به عنوان تقریبا همه به خیابان ها در اعتراض به مرگ جورج فلوید همچنان آرام و صلحجو در آن روز ترنر گفت.

در روز سه شنبه در 3 p. m. وجود خواهد داشت یکی دیگر آوریل از کشف سبز به هوستون شهرستان سالن شروع در 3 p. m. تعداد زیادی از مردم انتظار می رود که در فعالیت های سازمان یافته توسط Bun B و Trae the Truth شناخته شده نوازندگان محلی و فعالان مدنی.

"ما در حال ramping تا برای یک جمعیت بزرگ فردا" ترنر گفت: "این یک ادای احترام به جورج و اذعان او نباید درگذشت راه او. "

ترنر گفت: اگر چه این شهرستان حمایت رویداد برنامه ریزی او برای پیوستن به راهپیمایان و اضافه کرد که او انتظار می رود دیگر مسئولان شهرستان در سالن به پیوستن به در.

ذکر است که او به صحبت جورج فلوید خانواده چندین بار ترنر گفت: مرد مرده اند گفت: آنها می خواهند هر گونه تظاهرات و راهپیمایی به طور مسالمت آمیز و بدون خشونت است.

"ما می خواهیم به نگه داشتن تمرکز بر روی جورج فلوید" ترنر گفت.

پاسخ به سوالات در مورد تعداد out-of-towners که ممکن است به هوستون برای پیوستن به راهپیمایی اعتراض ترنر گفت که او تا به حال هیچ ایده چگونه بسیاری از وجود دارد اما بسیاری از مردم بازداشت شده اند از منطقه هوستون. روز دوشنبه تگزاس رژیم صهیونیستی است. ابوت اعلام کرد که هر کسی که می آید به تگزاس برای خارج از کشور "را به شرکت در غارت و خشونت و یا دیگر اعمال مخرب در نقض قانون فدرال خواهد بود موضوع را به دادستان فدرال. هر کسی که دستگیر شده و به اتهام ارتکاب منتقل خواهد شد تا فدرال بازداشت است." او گفت که او در پیوست این اطلاعیه توسط چهار ایالت آمریکا وکلای مدافع در تگزاس است.

وجود خواهد داشت یک مراسم تشییع جنازه برای Floyd هفته آینده در هوستون اما ترنر گفت: خانواده نه کار کردن جزئیات نهایی نشده است. او گفت: بدن می تواند نقل مکان کرد و از مینیاپولیس به کارولینای شمالی و سپس به هوستون.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب