روغن خراطین اصل

  روغن خراطین اصل سبب افزایش سایز باسن، سینه و... در خانم ها می شود. روغن خراطین اصل با افزایش طول آلت ت

توسط ABDOOSNEWS در 23 مرداد 1400

 

روغن خراطین اصل سبب افزایش سایز باسن، سینه و... در خانم ها می شود. روغن خراطین اصل با افزایش طول آلت تناسلی آقایان سبب افزایش رضایت جنسی در آن ها می شود.

روغن خراطین اصل از جمله داروهای گیاهی در طب سنتی آسیا و اروپا می باشد.ویژگی اصلی روغن خراطین بزرگ کردن سایز اندام های بدن می باشد خانم ها از این روغن برای بزرگ کردن سینه ها، باسن، لب و... استفاده می کنند آقایان نیز زمانی که از سایز آلت تناسلی خود ناراضی هستند به سراغ این داروی گیاهی می روند. در واقع می توان گفت روغن خراطین اصل جایگزین مناسبی برای انواع کرم های شیمیای، بوتاکس و حتی عمل های جراحی تغییر سایز اندام های بدن می باشد.

روغن خراطین اصل

خواص روغن خراطین اصل

روغن خراطین از ترکیب پروتئین، کلاژن، امگا 3 و 6و9، ویتامین E و...ساخته شده است.روغن خراطین به علت وجود کلاژن و پروتئین سبب جوانسازی و روشن شدن پوست میشود خط خنده و اخم روی پیشانی با استفاده مداوم از این روغن رفع می شود. عملکرد این روغن در رفع لک های صورت به نسبت کرم های گران قیمت نیز بهتر است. روش های مختلفی برای تغییر سایز سینه و باسن وجود دارد برخی از افراد ریسک جراحی پلاستیک با عوارض خطرناک را قبول می کنند برخی از افراد نیز ترجیح می دهند با انواع ژل ها و کرم ها سایز اندام های خود را افزایش دهند اما این مواد سبب تیره و لک شدن پوست می شود.روغن خراطین اصل به طرز شگفت انگیزی بدون عوارض سبب افزایش سایز سینه و باسن شما می شود.

تاثیر روغن خراطین روی افزایش سایز آلت مردانه

تغییر سایز آلت تناسلی در آقایان

طول آلت تناسلی آقایان به طور متوسط حدود 15 سانتی متر است اما برخی از آقایان تمایل دارند سایزی بلندتر از حد معمول داشته باشند. افزایش سایز آلت تناسلی در مردان فوایدی دارد که عبارتند از:

  • افزایش قطر و طول آلت تناسلی در آقایان سبب افزایش اعتماد بنفس در آنها می شود.
  • افزایش اعتماد بنفس سبب افزایش رضایتمندی در خود فرد و شریک جنسی وی می شود.
  • درمان مشکل خمیدگی آلت تناسلی
  • افزایش قدرت جنسی فرد به طوری که می تواند چندین بار پشت هم ارضا شود.
  • سبب افزایش لذت جنسی بیشتر در فرد می شود.

روش های بسیاری برای افزایش طول آلت تناسلی وجود دارد که دارای عوارض بیشماری است. اما روغن خراطین روشی مطمئن با کمترین عارضه است حداقل هزینه می توانید طول آلت تناسلی خود را به میزان 2 تا 5 سانتی متر افزایش دهید.البته مداومت در استفاده از این روغن نقش تاثیرگذاری افزایش سایز آلت تناسلی دارد.

نحوه استفاده از روغن خراطین

برای استفاده از این روغن در ابتدا محل مورد نظر را به خوبی شستشو دهید.سپس محل مورد نظر را با یک حوله به طور کامل خشک کنید در همین حال به وسیله انگشتان خود محل مورد نظر را ماساژ دهید به طوری که سبب افزایش گردش خون در آن ناحیه شود. حتی می توانید پس از خشک شدن محل مورد نظر با یک حوله گرم ناحیه مورد نظر را گرم کنید سپس 3 یا 4 قطره از روغن را به محل مورد نظر بمالید و یک حوله سرد روی محل مورد نظر بگذارید مصرف روغن خراطین باید به مدت 60 روز به طور مداوم ادامه داشته باشد.

قیمت روغن خراطین اصل در سایت ها و فروشگاه های مختلف متفاوت است اما شما می توانید با یک قیمت مناسب روغن خراطین اصل را از اخبار برتر ما تهیه کنید.

آخرین مطالب