در اینجا سرود برای دستیابی به رژیم غذایی مناسب

Wکلاه می خورید و آنچه شما نمی خورند دارای اثر قابل توجهی بر سلامتی کلی شما. رژیم غذایی ناسالم می تواند افزایش

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

Wکلاه می خورید و آنچه شما نمی خورند دارای اثر قابل توجهی بر سلامتی کلی شما. رژیم غذایی ناسالم می تواند افزایش خطر ابتلا به بیماری های بسیاری در چین. رژیم غذایی سالم تغییرات مهم برای افزایش ایمنی و کنترل بیماری های دژنراتیو.

Sandhya Pandey ارشد بالینی تغذیه Fortis یادبود موسسه تحقیقات Gurugram سهام زیر را برای اطمینان از تغذیه مناسب:

پیروی از یک رژیم غذایی رنگین کمان – مطمئن شوید که شما باید 7-8 نفر از رنگی میوه ها و سبزیجات. این سرشار از فیتوکمیکال ها (مواد مغذی گیاهی) یک قوی برای مبارزه با بیماری و ایمنی بدن-افزایش مواد مغذی. تر های مختلف و یا انواع رنگ شما در رژیم غذایی خود بیشتر از آن به نفع سلامت خود را به عنوان رنگ های مختلف سرشار از متفاوت فیتوکمیکال ها. سبزیجات و میوه ها از بهترین منابع آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین C و ویتامین E و بتاکاروتن و سلنیوم است.

Follow us on Instagram برای اقامت به روز شده در آخرین اخبار!!

طعم دار ایمنی – تقویت ادویه جات ترشی جات و مواد غذایی مانند سیر و زنجبیل و زردچوبه نه تنها اضافه کردن عطر و طعم اما همچنین اضافه کردن مبارزه با سرطان پانچ از مواد مغذی با ارزش. دیگر گزینه های خوب شامل ریحان و رزماری و گشنیز. استفاده از آنها را در سوپ و سالاد گوشت و یا هر ظرف دیگر.

پمپ کردن مصرف پروتئین خود را – با داشتن حبوبات و لوبیا و حبوبات و گوشت و تخم مرغ و شیر کم چرب و محصولات لبنی.

سالم کربوهیدرات – از غلات سبوس دار و غلات و حبوبات و millets مانند جو و جو کریگ و غیره که حاوی فیبر و مواد مغذی ضروری به جای آرد تصفیه شده و قند.

تمرکز بر غذاهای گیاهی – گیاهان دارای چربی کمتر بیشتر فیبر و سرطان-مبارزه با مواد مغذی است. این 3 عنصر با هم کار کنند در بهترین راه برای حمایت از سیستم ایمنی بدن و کمک می کند تا بدن خود را برای مبارزه با سرطان است.

An Adequate diet resource
ake مطمئن شوید که شما باید 7-8 نفر از رنگی میوه ها و سبزیجات. این سرشار از فیتوکمیکال ها (مواد مغذی گیاهی) یک قوی برای مبارزه با بیماری و ایمنی بدن-افزایش مواد مغذی. Pixabay

افزایش فیبر در رژیم غذایی – شواهد به طور مداوم نشان می دهد که خوردن مقدار زیادی فیبر می تواند به کاهش خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی و سرطان. افزایش فیبر در رژیم غذایی شامل غلات سبوس دار و حبوبات و حبوبات و میوه و سبزیجات است.

اضافه کردن پروبیوتیک مانند ماست و تخمیر مواد غذایی در رژیم غذایی -- این خواهد خود را افزایش ایمنی و سلامت روده.

قطع قرمز و فرآوری شده – گوشت کنسرو, کنسرو و مواد غذایی کنسرو شده که حاوی سدیم و مواد نگهدارنده. این نیز کم و فیبر بالا در کالری و چربی های اشباع شده و چربی های ترانس.

کاهش اشباع شده – چربی و چربی های ترانس در حالی که افزایش مصرف w-3 اسید چرب از ماهی های چرب, دانه کتان و بادام و گردو و غیره.

An Adequate diet resource
کاهش در گوشت کنسرو, کنسرو و مواد غذایی کنسرو شده که حاوی سدیم و مواد نگهدارنده. این نیز کم و فیبر بالا در کالری و چربی های اشباع شده و چربی های ترانس. Pixabay

دنبال شیوه پخت و پز سالم:

نه روغن در حرارت بالا.

رفتن آسان کباب.

مراقب باشید که چه چیزی شما را در مایکروویو.

همچنین بخوانید: عفونت گوارشی در افزایش طول همه گیر

وقتی که پخت و پز سبزیجات بخار تا زمانی که فقط در مناقصه با استفاده از مقدار کمی آب.

شستن میوه ها و سبزیجات

کاهش مصرف الکل و ترک سیگار – مصرف الکل باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان های دهان حلق حنجره مری و سینه و کبد است. خطر است و حتی بیشتر برای کسانی که سیگار می کشند. الکل نیز همراه بوده است با سرطانهای کولون و رکتال. برای به حداقل رساندن خطر در مردان باید کمتر از دو استاندارد نوشیدنی های روز, در حالی که برای زنان این حد باید یک استاندارد نوشیدن یک روز. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب