تره بوستون سامی واتکینز Jaylen واتکینز دادن به جامعه; صریح در اجتماعی, NFL مسائل

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:02 PM EDT Jul 17, 2020این offseason شده است باید یکی از بزرگ vic

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

این offseason شده است باید یکی از بزرگ victory lap برای Lee County بومی تبدیل NFL جانبازان تره بوستون و Jaylen و سامی Watkins. هر سه یا امضا جدید معاملات پرسود و یا بازسازی قرارداد خود را که بیشتر تحت فشار قرار دادند به سمت هدف از ایجاد نسل ثروت برای خانواده خود را.

آن را در مورد زمان آنها عقب نشسته و از آن لذت می برد درست است ؟

در حالی که وجود دارد اتاق را برای برخی از جشن ویژه برای سامی واتکینز آینده منجر به Kansas City Chiefs به اولین سوپر باول پیروزی بسیاری از سه نفر تمرکز باقی می ماند متعهد به حمایت از کسانی که کمتر خوش شانس از آنها در فورت مایرز منطقه و فراتر از آن.

در علاوه بر این به واتکینز برادران و بوستون teaming تا به یک high-end ورزشی مرکز آموزش به جنوب غربی فلوریدا در سال آینده هر, همچنان برای پیدا کردن صدای خود و صحبت کردن در مورد مسائل که نزدیک و عزیز را به قلب خود.

همه آنها بخواهید که شما را به گوش دادن.

"ورزش فراگیر است چیزی که ما باید سرگرمی در کل. آن چیزی که ما در جایی که همه ما نشستن در کنار یکدیگر و با کف دست زدن دست باید منافع مشترک" گفت: Jaylen یک اسکودوی کیپ مرجان بالا فارغ التحصیل که در حال رفتن به هفتمین سال در لیگ پس از امضای دو سال 3 میلیون دلار قرارداد با Houston Texans این offseason.

"من فکر می کنم – و من می گویم این دانستن است که بسیاری از بازیکنان آمده از سبک های مختلف زندگی – این عالی است که هر بازیکن صحبت می کند در مورد چیزی متفاوت با هر نژاد (آنها). و ما سپاسگزار خواهم بود اگر افرادی که سازمان دیده بان ما بازی گوش. توجه به آنچه که ما می گویید."

اول خود و وفاداری به جایی که آنها رشد.

این واتکینز برادران در برابر بوستون در پاپ وارنر و سپس سامی, بازی, برای, جنوب فورت مایرز شکست county رکورد برای دریافت قبل از رفتن به یک کالج آمریکایی حرفه ای در کلمسون. بوستون ستاره دار در شمالی فورت مایرز قبل از بازی در کارولینای شمالی. Jaylen led قوی کیپ تیم قبل از حرکت به فلوریدا. هر سه نفر بخشی از همان پیش نویس NFL کلاس 2014.

بیشتر: سامی واتکینز بازسازى مقابله به ماندن با Kansas City Chiefs برای یک سال دیگر

بیشتر: ساعت مچی: سامی واتکینز دالاس کرافورد پذیرفته به جنوب فورت مایرز HOF

آنها کسانی بودند که از آن ساخته شده. وجود دارد می تواند به راحتی تر بوده است اگر Lee County ورزشکاران به حال دسترسی به آموزش مرکز Jaylen گفت.

"ما بزرگ شده که در آن شما را مجبور به پرش برخی از نرده ها برای رسیدن به زمینه های" واتکینز گفت. "ما می توانم در یک مقدار زیادی از چیزهایی است که من نمی خواهد انجام دهد در حال حاضر به عنوان یک حرفه ای. در بالا از آن, در جنوب غربی فلوریدا و فلوریدا به طور کلی باران وجود دارد. فقط وجود دارد بسیاری از موانع است که ما تا به حال به آن را از طریق به قرار دادن در کار با این همه در رفتن."

در حال حاضر زندگی در دعاوی که در آن وجود دارد چند امکانات Jaylen گفت: بازیکنان در سواحل شرق از دولت را یک مزیت بزرگ است.

او و برادرش به همراه بوستون گفت: در حال حاضر زمان برای عمل در رویای آنها همیشه به حال از دادن نسل بعدی Lee County, ستاره همان مزیت است. آنها برنامه ریزی برای تیم تنسی-بر اساس D1 آموزش ورزشی برای ایجاد یک مرکز که caters به ورزشکاران متعدد ورزشی با تمرکز بر آموزش کل بدن به عنوان یک واحد به تولید مطلوب عملکرد انسان است.

"قلب ما همه در همان محل است که به بازگشت به مدرسی ورزشکاران از فورت مایرز" Jaylen گفت.

آن را می کند پایان ندارد وجود دارد هر چند.

Jaylen گفت: سه باور پلت فرم آنها به عنوان ورزشکاران حرفه ای نیاز به آنها را به unselfishly صحبت کردن برای محروم که اصلا صدای.

سامی که بازسازی قرارداد خود را با اشراف به جایی که او را 7 میلیون دلار پایه حقوق و دستمزد با انگیزه است که می تواند به 16 میلیون دلار در فصل آینده وام, صدای خود را در ماه گذشته به فلوریدا حقوق مرمت ائتلاف برای تشویق 1.4 میلیون محکوم felons که تا به حال رای خود را ترمیم حقوق در سال 2018 به ثبت نام برای رای دادن.

"خود را صدای شنیده می شود. تغییر شما می خواهید برای دیدن در جامعه خود را" سامی گفت: در این ویدئو ارسال شده توسط FRRC در توییتر.

دیوان عالی کشور حکم پنج شنبه که فلوریدا felons باید مطابق با قانون دولت است که آنها باید پرداخت هر گونه برجسته, هزینه ها, جریمه و جبران قبل از اینکه واجد شرایط برای رای دادن.

گذشته از لیست گسترده ای از خیریه تلاش Jaylen با استفاده از صدای خود را به آموزش خانواده ها در حال تبدیل شدن به لحاظ مالی مستقل خود را از طریق فرصت نژاد فرصت های بنیاد. او در میان پیشرو در سه بخش مجازی سواد مالی سری که لگد کردن با یک سمینار در کنار سابق ریوردیل بسکتبال standout تبدیل Suncoast Credit Union, مرکز خدمات مدیریت Troy سیمونز در کالج تامین مالی است.

"هر چیزی که من نیست من قصد دارم برای کمک به ارائه برای دیگران چیزهای که من فکر می کنم به من کمک کرده ام," Jaylen گفت. "این راه من می دانم که چگونه به کمک."

در ضمن بوستون که دوباره امضا شده با Carolina Panthers برای سه سال 18 میلیون دلار بوده است هیچ غریبه ای به صحبت کردن در بی عدالتی اجتماعی در سراسر زندگی حرفه ای او. او و چهار پلنگ هم تیمی های شرکت کننده در عدالت پیاده روی در ماه گذشته در شارلوت کارولینای شمالی در اعتراض به خشونت پلیس پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه گذشته بوستون گفت که او می بیند یک تفاوت بزرگ در تظاهرات مسالمت آمیز از چهار سال پیش و این لحظه.

بیشتر: Carolina Panthers قرار دادن تا شمالی فورت مایرز گراد تره بوستون با 3 سال معامله

بیشتر: کیپ کرال بالا آلوم Jaylen واتکینز نشانه 2-سال مقابله با Houston Texans

"پس چرا به عنوان یک کشور می تواند ما را ادامه دهد فقط برای گرفتن بهتر است؟" بوستون خواسته. "اینجا جایی است که ما در حال حاضر ما شاهد این هستیم که هی ما نگاه خودمان را در آینه این است که در آن ما نیاز به رفتن. آن را در مورد گرفتن تمام قطعات راست به درک که در آن ما در بنابراین ما می تواند همچنان به رفتن در مسیر درست به عدالت است."

بوستون نیز مبارزه برای ایمنی از همکار خود بازیکنان و خانواده های آنها به عنوان NFL روز دور از اردوگاه های آموزشی در میان ترس از گسترش coronavirus. لیگ و بازیکن این انجمن نمی آیند به یک توافق در تست غربالگری پروتکل ها و طول پیش فصل در میان دیگر چسبیده امتیاز.

بوستون و Jaylen حاضر بودند و در چند NFLPA تماس و آمد دور با سوالات بیش از پاسخ.

"لطفا به من بگویید که چگونه ما در حال گرفتن اطلاعات در زمان برای سازگار???" بوستون توییتی. "کشورهای در حال بسته شدن است اما ما باید به حرکت خانواده های ما به این دولت ها و بازی.

"آن را حس! چگونه می توانیم شروع کنیم؟"

Jaylen امید آینده تماس ریختن نور بیشتری در این وضعیت است.

"در مجموع ما همه فقط می خواهم ایمنی اول" واتکینز گفت. "و من حتی نمی دانم که چه نوع از وسیله در حال حاضر. هیچ کس واقعا نمی داند. آن را برای رفتن به یک تصمیم دشوار اما در حال حاضر اطلاعات ما در حال دریافت, ما در تلاش هستیم تا روند آن را تمام و بهترین تصمیم برای خانواده های ما در بیشتر قسمت ها."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب