تریلر تایر اصول – چگونه به نگه داشتن آنها را به مدت طولانی!

Trailer لاستیک مشخص شده توسط طبقه بندی ST هستند لاستیک های در نظر گرفته شده برای استفاده در یک تریلر. آنها یک

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

Trailer لاستیک مشخص شده توسط طبقه بندی ST هستند لاستیک های در نظر گرفته شده برای استفاده در یک تریلر. آنها یک نوع متفاوت از تایر از متوسط خود را در ماشین و در شرایط مختلف. با وجود این بسیاری از مردم را به اشتباه قرار دادن یک تایر ماشین در یک تریلر.

این نا امن است و می تواند منجر به فوران چاه نفت. اگر شما در حال بکسل بار سنگین در آن زمان این می تواند باعث تصادف مرگبار.

در این مقاله ما قصد داریم برای انجام یک مختصر و مفید اساسی چگونه به نگه داشتن امن خود را با تریلر لاستیک و نگه داشتن آنها به مدت طولانی.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

چه چیزی باعث تریلر لاستیک متفاوت است ؟

لاستیک در وسیله نقلیه خود را در حال طراحی یک خودرو داشته باشید. آنها هدایت انتقال قدرت از موتور به جاده و حفظ طولانی آج زندگی بیش از یک دوره طولانی از فعال پوشند.

تریلر لاستیک یا ST, لاستیک, طراحی با تمرکز بر عوامل دیگر. آنها تمایل به ضخیم تر یا بیشتر plies برای حمل بارهای سنگین. کنار دیوار ضخیم تر بیش از حد – و شامل ترکیبات ویژه ای برای کمک به سفت آنها.

در واقع بسیاری از تایر طراحی تمرکز دارد که ظرفیت حمل بار. تریلر لاستیک باریک تر از لاستیک ماشین به کمک به تقویت دیواره های جانبی ، یک ماشین تایر تملق و گسترده تر اجازه می دهد آنها را به نگه داشتن کشش در حالی که swerving برای جلوگیری از خراب کردن.

قرار دادن یک تایر ماشین در یک تریلر ممکن است به نظر می رسد مانند تعمیر آسان – اما آن است که یک وضعیت مخاطره آمیز. همیشه متورم یدکی و یا دو در هنگام بکسل چیز با تریلر خود را.

Trailer Tire Basics - How To Keep Them Lasting Longer!
تریلر لاستیک باریک تر از لاستیک ماشین به کمک به تقویت دیواره های جانبی. Pixabay

حق انتخاب نوع: تعصب یا شعاعی طبقه

در هنگام خرید لاستیک برای تریلر خود را, شما ممکن است در سراسر آمده این دو گزینه. آنها هر کدام نقاط قوت و نوع خرید شما باید بستگی به خود استفاده کنید.

این بسیار مهم است که هر نوع شما انتخاب می کنید شما مطابقت تمام لاستیک در تریلر خود را به عنوان همان نوع تعصب و یا شعاعی.

تعصب طبقه

تعصب طبقه ST لاستیک طراحی شده با بار سنگین ظرفیت و استفاده کم در ذهن است. خود را به دیوارههای تقویت و سفت و حتی بیشتر ارائه کمتر نوسان بارهای سنگین.

در لاستیک لایه ها لایه هایی از مواد که به صورت پوشش

Plies در تعصب طبقه لاستیک گذاشته در 30-45 درجه زاویه به مرکز تایر. این بر کناره قدرت اجازه می دهد آنها را برای بارهای سنگین تر از شعاعی.

تعصب لاستیک لا اغلب ارزان تر اما در بازگشت آنها را فراهم کمتر از مسافت پیموده شده radials قبل از آج می رود.

ترین تریلر لاستیک فرسوده از سن قبل از آج فصل مسئله می شود. اگر هدف از لاستیک درجه یک سنگین بار یا نادر با استفاده از آن هنوز هم ممکن است بهتر است برای خرید تعصب طبقه برای تریلر خود را.

آخرین آنها حدود 12000 مایل بیش از 3 تا 5 سال طول عمر است. اگر شما تنها شکستن تریلر کردن یک یا دو بار در سال و تعصب طبقه باید با توجه به هدف خود را در قیمت پایین تر.

شعاعی طبقه

بر خلاف تعصب ply radials باید استفاده مداوم در ذهن در طول ساخت و ساز خود را. بسیاری از تریلر حتی مجهز به شعاعی طبقه لاستیک مستقیم از کارخانه.

آنچه که مجموعه آنها را جدا از هم است که شعاعی طبقه تریلر لاستیک ساخته شده در یک روش مشابه به شعاعی لاستیک ماشین. در هر دو مورد plies اجرا در یک زاویه 90 درجه به مرکز خط از آج و سپس تقویت شده با مش فولادی تسمه. آنها تمایل به گران تر می شود اما بهتر است برای استفاده مکرر.

Radials ارائه نرم و صاف و ساکت تر سوار با گسترده تر ردپای طراحی از تعصب طبقه. آنها تمایل به نیز بهتر اقتصاد سوخت و انجام بهتر در منحنی. به طور کلی اگر یک تریلر است که دیدن بیش از 5 ، 000 مایل از یک سال – ST Radials ممکن است یک گزینه بهتر است.

Radials گذشته حدود 40,000 کیلومتر, هر چند هنوز هم فقط باید 3 تا 5 سال طول عمر است. اگر تریلر در حال رفتن به دیدن مکرر استفاده شعاعی طراحی قوی تر است گزینه – حتی در قیمت بالاتر نقطه.

Trailer Tire Basics - How To Keep Them Lasting Longer!
زمانی که به جای لاستیک تریلر همیشه اطمینان حاصل شود که هر دو لاستیک در همان محور هاي مشابه عمق آج. Pixabay

اصول ایمنی در هنگام تعویض لاستیک تریلر

زمانی که به جای لاستیک تریلر همیشه اطمینان حاصل شود که هر دو لاستیک در همان محور هاي مشابه عمق آج. اگر یک تایر با نام تجاری جدید جایگزینی برای یک تخت و تایر یک سال و نیم قدیمی بروید و جایگزین هر دو.

شما را اجرا خطر یکنواخت پوشیدن و خود را در تایر جدید.

همیشه خود را بررسی کنید تریلر های مورد نیاز هنگام خرید تایر جدید. در این شرایط می توان در یافت گواهینامه برچسب یا کتابچه راهنمای مالک است و آنها نه پیشنهاد. اگر همیشه در شک بررسی دو گواهینامه برچسب یا کتابچه راهنمای مالک است. اتمام بهترین تریلر لاستیک به منظور جلوگیری از خرید اشتباه تنظیم شده است.

هرگز مخلوط تعصب طبقه و شعاعی طبقه در یک تریلر. آنها در طرح های مختلف و مخلوط کردن آنها را می تواند تحت تاثیر قرار چگونه وزن توزیع شده در سراسر تریلر. عواقب ناشی از این می تواند کشنده فوران چاه نفت.

نگه داشتن لاستیک تریلر خود را حفظ و ماندگاری طولانی

در حال حاضر که تعویض شده اند تصمیم گرفت در اینجا چند راهنمایی در مورد چگونه به حفظ آن لاستیک است.

اگر این تریلر را می بیند مکرر دوره استفاده نامناسب نشستن در ذخیره سازی این مهم است برای محافظت از لاستیک در برابر نور خورشید است. علاوه بر آن حرکت می کند حداقل یک بار در هر سه ماه برای جلوگیری از نقاط مسطح است.

هنگامی که شما حرکت می کند, تریلر, استفاده از گچ به علامت در پایین از تایر. سعی کنید و پارک آن را با گچ علامت در یک زاویه 90 درجه به جایی که آن را قبل از به کاهش خطر ابتلا به نقطه مسطح و خسارت

اگر ذخیره سازی یک تریلر در داخل خانه – don't run ازن تولید دستگاه های مانند ژنراتور در همان ساختمان. مواد شیمیایی موجود در اگزوز می تواند باعث آسیب دراز مدت به خارج از لاستیک

هر زمان این تریلر در مورد برای دیدن استفاده دنبال این پایه ایمنی چک لیست:

  • بررسی تایر برای هر گونه ترک و یا وخامت لاستیک
  • بررسی آج تایر برای پوشیدن ناهموار
  • بررسی تایر PSI – اگر آن تغییر کرده است بیش از چند PSI پس از بررسی آخرین ممکن است نشت
  • بررسی تاریخ تایر قرار داده شد در تریلر

با در نظر گرفتن این اقدامات احتیاطی شما می توانید مطمئن شوید که شما تریلر لاستیک آخرین تا زمانی که ممکن است. حتی هنوز هم پس از تایر بازدید که 3 سال مارک – مراقب باشید و شروع به فکر کردن در مورد تعویض.

Trailer Tire Basics - How To Keep Them Lasting Longer!
بررسی تایر برای هر گونه ترک و یا بدتر در لاستیک. Pixabay

همچنین بخوانید: همه گیر و تاثیر آن در افراد معلول

نتيجه گيری

بسیاری از آسیب انجام می شود به تریلر لاستیک می آید از اکسیژن موجود در تایر و نامرئی به چشم غیر مسلح. یک تریلر تایر همیشه باید جایگزین پس از پنج سال در اکثر.

به آنها فشار طولانی که مطمئن شوید که شما انتخاب تایر نوع که مناسب برای تریلر خود را نیاز دارد. اگر شما تنها با استفاده از تریلر خود را چند بار در سال برای سفرهای کوتاه تعصب طبقه ممکن است یک جا بهتر است. اما اگر تریلر خود را می بیند خدمات اغلب رانندگی بیش از 5000 کیلومتر در سال Radials ارزش تفاوت قیمت.

زمانی که ذخیره سازی تریلر خود را, مطمئن شوید که شما انجام این کار در راه است که نمی خواهد آسیب برساند کسانی که لاستیک جدید.

در نهایت به دنبال تمام دستورالعمل های سازنده در استفاده و ظرفیت وزن. حفظ تایر باد با توجه به این دستورالعمل و تنها روی لاستیک قرار داده که با تریلر خود را مورد نیاز.

با انجام این کار, شما می توانید اطمینان حاصل شود که شما لاستیک تریلر زندگی می کنند تا به حداکثر پتانسیل خود را.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن