لی مدرسه منطقه اعلام برنامه جدید برای مدارس بیشتر خواهد شد ترک بلوک پشت

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:27 PM EDT May 10, 2020قبل از COVID-19 همه گیر چرخد و لی در مد

توسط ABDOOSNEWS در 23 فروردین 1399

قبل از COVID-19 همه گیر چرخد و لی در مدارس شهرستان دور از کلاس های حضوری دانشجویان در کیپ کرال دبیرستان شد و در یک ماموریت برای حفظ مدرسه خود را — و دیگران — در بلوک برنامه ریزی است.

آنها صحبت کردن در جلسات هیئت مدیره مدرسه به قلم ستون ها در مدرسه و روزنامه و جمع آوری بیش از 2,100 امضا برای change.org دادخواست. و در آخرین روز قبل از رخصتی بهار, حدود 50 نفر از دانش آموزان راه می رفت سالن ایران با دکمه و لباس در اعتراض به رفتن به هفت دوره برنامه.

با وجود تلاش های خود را در این منطقه مدرسه پنج شنبه اعلام کرد که آن را در حال حرکت به جلو با برنامه تغییرات که طولانی دبیرستان روز به بچه ها بیشتر با معلمان است. هدف این است که برای بهبود عملکرد دانش آموز.

تغییرات خواهد اثر را در ماه اوت و بسته خواهد شد که دانش آموزان شرکت کنند.

برای شرق لی شهرستان و دانبار مدارس روز مدرسه را گسترش توسط 51 دقیقه و انتقال به یک 10-دوره برنامه بلوک که در آن دانش آموزان باید پنج کلاس در روز است.

دیگر 13 مدارس در حال تغییر به هفت دوره بعد که در آن هر کلاس 49 دقیقه طول می کشد. این حرکت شامل دروازه دبیرستان که باز خواهد شد در ماه اوت در حمل پردیس در لهیق دبیرستان.

زمانی که 16 ساله اوون پرورش-Hickey دیدم نامه فرستاده پنج شنبه توسط مسئولان مدرسه او گفت: وجود دارد یک "بزرگ ترکیبی از احساسات" برای همه کار "به سعی کنید برای جلوگیری از این."

"... صدای ما در برخی موارد شنیده شد توسط دانش آموزان آن را شنیده بود توسط پدر و مادر آن شنیده شد توسط رهبران جامعه, اما من آن را احساس نمی کند شنیده شد توسط مردم تصمیم به نگه داشتن بلوک برنامه ریزی و یا تغییر آن" 16-year-old گفت.

بیشتر: Lee, ذغال سنگ, دانش آموزان در خارج از مدرسه برای تعطیلات جمعه و شنبه. در اینجا این است که چگونه به نگه داشتن وعده های غذایی برای کودکان شما.

آنچه در حال تغییر است و چرا ؟

زمانی که در جلسه معمولی لی دبيرستان کار در هشت کلاس برنامه بلوک تا دانش آموزان را به چهار 84-کلاس دقیقه در هر روز. روز مدرسه اجرا می شود از 7:05 صبح تا 1:35 بعد از ظهر که می افزاید: تا 6 ساعت و 30 دقیقه.

دانش آموزان تغییر به هفت دوره بعد برنامه در حال حاضر خواهد شد به هر یک از کلاس های روزانه با روز مدرسه گسترش اضافی 15 دقیقه. این از دست دادن یک کلاس — انتخابی — اما از آن خواهد شد در نتیجه تعامل بیشتر میان دانش آموزان در سال تحصیلی.

"آن را به اضافه کردن اضافی 1,260 دقیقه آموزش در کلاس یا معادل 26 روز آموزشی" یک نامه اعلام تغییرات برنامه بار خوانده شده است.

این پسوند جدید را به روز و 6 ساعت و 45 دقیقه با بالا ترین دانش آموزان با شرق و دانبار دانش آموزان مجموعه به ساعت 7 ساعت و 21 دقیقه در مدرسه.

دومی انتخاب شدند به "خلبان" در یک بلوک جدید برنامه چرا که آنها "در طول تاریخ دو از ما شکننده ترین مدارس" در این نامه توضیح می دهد. این زمان اضافی را "بزرگترین حداکثر معلم به دانش آموز زمان تماس."

بیشتر: Lee County معلمان در حال حاضر زوم در در هنجار جدید است که آموزش مجازی

منطقه را ارزیابی اینکه آیا بلوک های جدید برنامه در آن دسته از مدارس موفق در بهبود رشد دانش آموز و در نظر گرفتن گسترش آن "به دیگر مدارس" برای 2021-22 سال تحصیلی نامه ای می خواند.

نامه ارجاع داده های جمع آوری شده توسط کارکنان است که نشان می دهد Lee County دانش آموزان دریافت به مراتب کمتر آموزش از نه دیگر بزرگترین سیستم مدرسه در دولت و همچنین همسایگان خود ذغال سنگ و شارلوت شهرستانهای استان است.

بیشتر: Lee مدارس شهرستان به دنبال در روز دیگر برای میانه, مدارس

مدرسه برنامه آمد تا در چند مدرسه جلسات هیئت مدیره قبل از تغییر به مجازی یا از راه دور آموزش با توجه به COVID-19. ارائه به Lee County, مدرسه, مدیره, مشخص, چهار امکانات.

در آن زمان اخبار مطبوعات گفته شد توسط مسئولان مدرسه تغییر خواهد نیاز به رفتن قبل از هیئت مدیره برای رای نهایی. منطقه گفت: اخبار مطبوعات روز شنبه که "پس از بررسی از سیاست" آن تلقی شد تا به مدیریت مدرسه.

بیشتر: Lee County مدارس گسترش برنامه تغذیه با اتوبوس متوقف می شود می افزاید: بیشتر وانت سایت

بل بار — شروع و نزدیک مدرسه — شما نیاز به رفتن را قبل از هیئت مدیره برای یک رای. این تغییرات را قبل از هیئت مدیره در تاریخ بعد و به احتمال زیاد آنها را شامل بل زمان تغییرات به صورت ابتدایی و, مدارس, به دلیل گسترش روز مدرسه را تحت تاثیر قرارگرفتن.

حمل و نقل در کل کار کردن با این برنامه های جدید برای توسعه راه های به دست آوردن دانش آموزان به مدرسه, مدرسه سخنگوی راب Spicker گفت.

چرا این حال اعلام کرد در حال حاضر ؟

اگر چه آن را مانند به نظر می رسد فقیر زمان بندی اعلام برنامه های جدید در میان هرج و مرج ناشی از COVID-19 گیر Spicker گفت: تصمیم گیری در مورد نیاز ساخته شود چرا که در مهلت در ارتباط با بودجه سالانه روند.

این هفته مدیران مدارس دریافت بودجه خود را و در حال حاضر متهم با توسعه یک برنامه و تعیین کارکنان نیاز دارد, او گفت:.

پایان سال معلم ارزیابی می رویم در حال حاضر بیش از حد و Spicker گفت: "هر معلم است که تمدید را به یک موقعیت در منطقه است."

این بود تصریح کرد توسط Kevin دالی رئيس جمهور از انجمن معلمان از Lee County, اتحادیه به نمایندگی از لی نزدیک به 6000 مربیان است. وی با اشاره به جاری کمبود معلمان و چگونه شغل هنوز هم نیاز به پر شود در سراسر منطقه.

این امید که "لطف و شفقت قانون روز" زمانی که مربیان داده می شود "دشوار" اخبار که موقعیت خود را دیگر ممکن است مورد نیاز در زمان مدرسه.

"ما شده اند صحبت کردن با منطقه مورد آنچه که ما می رویم به انجام این کار با افرادی که برای برخی از دلیل و از هیچ گسل از خود را دیگر باید یک موقعیت در مدرسه آنها در" دالی گفت. "من فکر می کنم آن را واقعا کلید به عنوان مفید و دلسوز و مهربان و کمکی که ما می تواند با این افراد و کمک به آنها شاید انتقال به مدرسه دیگر و یا شاید حتی در کوتاه مدت آموزش موضوع دیگری است."

بیشتر: دو شغل بدون خواب, استرس مداوم: زندگی این لی شهرستان مدرسه معلمان برجسته مبارزات اقتصادی

دلی غافل است از آنچه در بودجه نگاه مانند و یا چگونه بسیاری از معلمان می تواند آواره این تغییر است.

سرپرست گرگ Adkins خطاب زمان در نامه ای به خانه خانواده. در حالی که او نوشت که coronavirus است "شده است تمرکز اصلی ما در طول چند هفته گذشته ما شروع به دوباره و تصمیم گیری در مورد موضوعات دیگر اطراف فرزند خود آموزش و پرورش است."

که او گفت:, شامل جدید دبیرستان برنامه.

"به عنوان سرپرست آن است که کار من را به مطمئن شوید که ما در حال انجام همه چیز را در قدرت ما برای اطمینان حاصل شود که دانش آموزان در حال دریافت بهترین آموزش ممکن است به منظور رسیدن به بالاترین شخصی پتانسیل و رقابت در اقتصاد جهانی" Adkins نوشت.

بخوانید: آموزش مجازی در جریان است, اما نه همه دانش آموزان شده است ورود به سیستم در

دانش آموزان و معلمان و حرکت رو به جلو

این تغییرات برنامه در حال حاضر یک معامله انجام می شود اما دانش آموزان و معلمان هنوز هم ناراحت در مورد چگونگی تصمیم گیری ساخته شده بود.

"در پایان ما تلاش کرده اند ما ما آنچه که ما می تواند به صدای ما شنیده می شود و ما بسیار افتخار از کار ما بود" گفت: کیپ دانشجو فاستر-Hickey.

اما او هنوز هم احساس به عنوان اگر وجود دارد هیچ واقعی واقعی باز کردن فروم برای به اشتراک گذاشتن نظرات در مورد تغییرات بالقوه قبل از ان ساخته شد. به عنوان یک دیپلم بین المللی, دانش آموز, یک انتخابی کلاس مدرسه, روزنامه, چیزی که او و دیگران از ترس برابر خواهد شد اگر به انتخابی دست می دهد آن زمان کلاس در طول روز.

و این یک نگرانی دیگر دانش آموزان در آکادمی حرفه ای و یا ثبت نام در ویژه برنامه های دانشگاهی.

متصل به هر یک از نامه سوالات متداول ورق که مشخص شده چه برنامه تغییرات می تواند تاثیر چیزهایی مانند تکالیف و فعالیت های فوق برنامه.

پرسش و پاسخ ورق مشخص شده برخی از "انعطاف پذیری" در برنامه است و دانش آموزان می تواند انتخاب کردن در به گرفتن برخی از کلاسها عملا در خانه به طوری که آنها هنوز هم می تواند اتاق تکان دادن در روز به صورت انتخابی است.

اما این را کمی آرام ناامیدی احساس کیپ کرال دبیرستان دوم یونس DiLeonardo.

داشتن فقط به پایان رسید تا هفته دوم از آموزش مجازی و آموزش او را به فروش می رسد در دقت انجام در خانه و مطالعات. او گفت: اگر COVID-19 آموخته است او هر چیزی در مورد مجازی یا از راه دور, یادگیری است که "آن را که کارآمد است."

"ما در حال یادگیری بسیار. بسیاری از بررسی ها و فعالیت های" DiLeonardo گفت که معلمان "انجام همه آنها می توانند" در این زمان دشوار است.

این تغییر برنامه باعث می شود او را به تعجب در مورد آینده از معلمان هنر از جمله کسانی که آموزش طراحی دیجیتال در فتوشاپ و حتی خود گروه جاز مربی. اگر دانش آموزان می توانند این دروس انتخابی آن خواهد آن را مشکل تر برای حمایت از آنها در این کلاس است.

"بسیاری از معلمان نگران هستند" DiLeonardo گفت.

بیشتر: اساتید کار دو وظیفه در SWFL بیمارستان را COVID-19 تجارب به کلاس های درس مجازی

معلمان نیز احساس مانند آنها شنیده نمی در این تصمیم گفت: اریکا Orjuela.

او می آموزد که زبان اشاره آمریکایی, داغ اسپانیایی, و استثنایی, دانشجو, معلم آموزش و پرورش در مارینر دبیرستان در کیپ کرال.

Orjuela گفت: هر مدرسه به کار گرفته شده در این برنامه را تغییر دهید بحث کمی متفاوت با برخی از مدارس به معلمان فرصت برای رای دادن در آنچه که آنها ترجیح می دهند در حالی که دیگران قطع شد خارج از بحث است.

"من فقط آرزو می کنم که خیلی بیشتر از معلمان می خواهم که تا به حال صدا و یا ورودی در این و آن را فقط احساس می کند مانند بسیاری از معلمان — بسیاری از معلمان نیست صدای آنها را شنیده بود," او گفت:.

Orjuela که آموخته است در لی مدارس برای 19 سال به یاد زمانی که مردم "بودند, در داد و بیداد" در مورد تغییر از هفت دوره بعد برای جلوگیری از برنامه های چند سال پیش. آن زمان برخی از تطبیق او گفت: از آنجا که معلمان تا به حال به یاد بگیرند که چگونه به تعامل با دانش آموزان برای دوره های طولانی تر از زمان.

او می داند که او را به انطباق با این تغییر جدید است اما نگران دانش آموزانی که ممکن است نیاز به زمان بیشتری برای گرفتن بر روی یک مهارت مانند برخی از ESE دانش آموزان است.

به علاوه او در مورد برنامه ریزی زمان است.

در حال حاضر در دبیرستان معلمان 90 دقیقه از زمان برنامه ریزی یک روز که زمان برای آنها را به درجه, مقاله طرح درس, ایجاد ارتباط با والدین و حضور در جلسات با همسالان خود.

حتی با آن زمان او گفت: "وجود دارد هرگز یک روز من را به کار در خانه است."

به عنوان رهبر اتحادیه دالی درک آن همه معلمان هنوز هم روزانه, برنامه ریزی, اما در این زمان کوتاه تر خواهد بود. این تغییرات نیز در برنامه ریزی زمان توافق در معلم قرارداد.

بیشتر: Lee County, مدرسه, مدیره تصویب معلم را بالا می برد

این اتحادیه است و حد عالی رساندن در این موضوع و همچنین به عنوان چگونه به معلمان در شرق و دانبار در حال رفتن به تحت تاثیر روز مدرسه کشش اضافی 51 دقیقه. این حرکت را از لحاظ فنی ترک تنها نه دقیقه مانده در قرارداد خود را بعد.

"ما در حال نگاه کردن به آن دو در مدارس خاص به فکر کردن در مورد راه های به آنها را به برخی از زمان," او گفت:.

این کار نیاز به یک سفر به چانه زنی جدول و احتمال وجود خواهد داشت "تاثیر مالی" از آنجا که معلمان تنها پرداخت به کار 7.5 ساعت در روز دالی گفت.

لی مدرسه مقامات منطقه کاهش یافته است درخواست برای مصاحبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب