تست جریان در کیپ کرال توسط قرار ملاقات فقط COVID-19 نمونه مجموعه سایت

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:39 AM EDT Jun 30, 2020در تلاش برای سعی کنید به ساقه COVID-19

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

در تلاش برای سعی کنید به ساقه COVID-19 ویروس حمله در جنوب غربی فلوریدا, یک موبایل, با انتصاب سایت آزمون باز در کیپ کرال روز سه شنبه به عنوان یک تلاش مشترک با شهرستان و لی سلامت.

تست این ویروس توسط بینی swabbing رو در جریان مدت کوتاهی قبل از ساعت 9 صبح در چستر خیابان مرکز منابع کیپ مرجان اولین ساختمان شهر و ایستگاه های آتش نشانی.

در یکی از اولین وسایل نقلیه از طریق کلودیا گارسیا و مادر لیدیا گارسیا هر دو نقاب گفت: تست شد یک ضربه محکم و ناگهانی.

"آن را لذت بخش و سریع" کلودیا گارسیا گفت.

او گفت: یک وقت ملاقات از دکتر او را به آزمایش می شود.

"مادر من به چک کردن چرا که او را سالمندان" دخترش گفت. جوان گارسیا گفت که او نیست خیلی نگران خودش است.

"من خودم را سالم" او گفت:.

اسکودوی کیپ مرجان شهر-لی بهداشت تلاش شد یک راه برای کاهش بار دیگر در تست سایت های مانند لی سلامت را زمینه صفحه سایت و وزارت بهداشت را CenturyLink مجموعه ورزشی تست سایت.

"ما تا به حال بسیار بالا پاسخ" رایان بره رئیس کیپ کرال آتش نشانی. "به محض این که این اعلام شد آن را پر بسیار به سرعت."

آتش نشانی و اداره پلیس نیروهای کمک به کارکنان سایت آزمون.

بره گفت: آزمایش شد و در حال انجام در داخل دو خلیج در چستر خیابان آتش نشانان با انجام سواب بینی. آزمون صرفا برای بررسی شواهد این فرد در حال آزمایش این ویروس و ویروس آنتی بادی که معنی قبلی قرار گرفتن در معرض.

Andrea Schuch, اطلاعات عمومی و افسر برای کیپ کرال آتش نشانی گفت: مردم خواهد بود روت از طریق سایت آزمون داخل اتومبیل های خود را. او گفت که این سایت تا به حال مقررات برای هر کسی که با این انتصاب نشان داد که بدون یک وسیله نقلیه است.

"ما ترجیح می دهند در صورتی که یک خودرو آنها ماندن در خودرو" Schuch گفت.

کریس پری مدیر عامل شرکت لی سلامت پزشکان گروه صفحه اصلی بهداشت و پزشکان خدمات گفت: همکاری بین کیپ کرال و سیستم بیمارستان مهم بود.

"ما بسیار هیجان زده در مورد مشارکت (با کیپ مرجان) چون من فکر می کنم آن را به خوبی صحبت می کند به نیاز جامعه به گرد هم می آیند" پری گفت. "ما بسیار هیجان زده به ارائه این خدمات است."

پری گفت: آتش نشانان و دیگر نیروی انسانی سایت بسیار خوبی واجد شرایط و انجام یک کار عالی.

لی سلامت نماینده گفت: وجود 135 آزمون های برنامه ریزی شده در این سایت از روز اول.

در لی سلامت شبیه تست سایت در صفحه زمینه, پری گفت: وجود 300 تست در حال انجام روزانه. او انتظار می رود که می تواند مورد در کیپ کرال سایت در نهایت.

"ما باید به گسترش ساعت به عنوان لازم است," او گفت:.

در ابتدا تست خواهد بود انجام شده در 6-وسیله نقلیه-هر ساعت کلیپ و سپس تا سطح شیب دار به 10 تا 20 بسته به اینکه چگونه بسیاری از انتصاب ساخته شد.

"شهر در حال کار برای اطمینان از دسترسی به تست برای جامعه ما" شهردار جو Coviello گفت. "تست بسیار مهم است و ما می خواهیم آن را راحت تر برای ما ساکنان. این خواهد بود ارزشمند با همکاری لی سلامت است."

Coviello ستایش آتش نشانی برای کمک به اجرای آزمون سایت.

"من بسیار افتخار ما اولین پاسخ ما به ویژه به آتش گروه به عنوان آنها در حال رفتن به آنهایی که در اجرای آزمون ها" شهردار گفت. "هر چند که بخشی از شرح شغل خود آنها قدم تا بشقاب و مایل به کمک."

سایت باز خواهد شد از 9 صبح تا 2 بعد از ظهر روز سه شنبه پنج شنبه ها و شنبه ها تنها با وقت قبلی.

یک پزشک جهت مورد نیاز است و می تواند به دست آمده از طریق یک پزشک مراقبت های اولیه یک مرکز مراقبت های فوری و یا با مراجعه به لی پزشکی از راه دور در www.leetelehealth.org.

تست نه محدود به اسکودوی کیپ مرجان ساکنان و باز است به هر کسی که با یک برنامه ریزی قرار ملاقات. پری گفت: کسانی که به دنبال گرفتن یک قرار ملاقات خواهد بود پرسید که تست سایت آنها ترجیح زمینه صفحه یا کیپ مرجان.

چگونه می توانید وجود دارد/چه

► مجموعه سایت می توان با تبدیل جنوبی در کندیا خیابان از کیپ مرجان پارک وی و سپس غرب بر روی لافایت خیابان که در آن صف برای سایت تشکیل خواهد شد. کیپ کرال افسران پلیس خواهد بود در محل به ارائه جهت و هدایت ترافیک. لطفا برای دیدن متصل نقشه.

► قرار ملاقات شناسایی و تایید خواهد شد قبل از تست. بازدید کنندگان به تست سایت همیشه باید باقی می ماند در اتومبیل های خود و پوشیدن ماسک از بین بردن آنها را تنها در حالی که آزمایشات تجویز می شود. افرادی که خودرو دارند نیز قادر خواهد بود به آزمایش می شود. آنها باید با پوشیدن یک ماسک و در ادامه به طور مستقیم به چستر خیابان سایت که در آن آنها را بررسی کنید در داخل و خارج صبر کنید تا زمانی که آنها به نوبه خود.

►سایت را با استفاده از یک نازوفارنکس سواب تست خواهد شد که اداره کیپ کرال آتش نشان EMTs و امدادگران. آزمون پردازش خواهد شد توسط لی سلامت.

► نتایج آزمون ارائه خواهد شد به این که پزشک دستور آزمایش است. پزشک است و سپس مسئول رله نتایج به فرد است.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: ما در coronavirus در 8,500 کدهای پستی در سراسر امریکا است. در اینجا چیزی است که ما یافت می شود.

بیشتر: DeSantis اسلش $1 میلیارد دلار در هزینه از بودجه دولت با توجه به کروناویروس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب