Tejashwi Yadav ویدیوی قدیمی نخست وزیر نارندرا مودی Nitish Kumar Govt Bihar انتخابات 2020 را به اشتراک می گذارد - با به اشتراک گذاشتن فیلم قدیمی نخست وزیر ، Tejashwi Yadav- 5 سال پیش ، نخست وزیر کلاهبرداری دولت نیتیش را حساب می کرد

[ad_1] تجاوی یداو از راغوپور رقابت می کند. (عکس پرونده)چیزهای خاصتجویوی یداو ویدیو منتشر کردویدیوی قدیمی PM

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]
تجویوی یداو گفت: با به اشتراک گذاشتن فیلم نخست وزیر قدیمی- 5 سال پیش ، نخست وزیر در حال شمارش کلاهبرداری دولت نیتیش بود

تجاوی یداو از راغوپور رقابت می کند. (عکس پرونده)

چیزهای خاص

  • تجویوی یداو ویدیو منتشر کرد
  • ویدیوی قدیمی PM به اشتراک گذاشته شده
  • نتایج اعلام شده در 10 نوامبر در بیهار
پاتنا:

نخست وزیر نارندرا مودی (نخست وزیر نارندرا مودی) روز یکشنبه در چهار جلسه عمومی برای مبارزات انتخاباتی در انتخابات مجمع بحار 2020 سخنرانی خواهد کرد ، اما منظور او از رهبر مخالفت تجاوی یداو به معنای قدیمی خود ، رئیس فعلی نیتیش کومار است (در آخرین انتخابات) Nitish Kumar) در حال انتشار فیلم ادعاها است. چندی پیش ، رهبر RJD ، تجاوی ویدئویی از سخنرانی نخست وزیر مودی منتشر کرده است.

همچنین بخوانید

تجویوی یداو این ویدئو را با توئیتر از وی پرسید ، "تاکنون ، 60 کلاهبرداری بزرگ به ارزش 30 هزار کرور در دوره حاکمیت Nitish ji قابل احترام اتفاق افتاده است. 33 نفر از آنها 5 سال پیش توسط خود نخست وزیر محترم شمرده شده است. خود را بشنوید ... پس از آن ، هزاران کرور کلاهبرداری از جمله کلاهبرداری ایجاد ، کلاهبرداری برنج ، کلاهبرداری توالت ، کلاهبرداری بورس تحصیلی وجود داشته است.

تجویوی یداو می گوید که بسیاری از کلاهبرداری ها حتی پس از سخنرانی وی ، مانند کلاهبرداری ایجاد و کلاهبرداری ، ایجاد شد. در همین حال ، در حمله روز جمعه اداره مالیات بر درآمد در پاتنا ، در بسیاری از این بازرگانان که در طرح شیر آب دولت کار می کنند ، پول نقد و اوراق مهم یافت شده است. به همین دلیل ، مخالفت ها با یک جلسه نشست مواجه شده اند.

"دولت موتور دوگانه از 15 سال به بهار چه داده است؟" مصاحبه کامل تجویوی یاداو را بخوانید ...

چراگ پاسوان ، رئیس حزب لوک جانشکتی (LJP) گفت که وی پس از کلاهبرداری و تشکیل دولت قبلاً قول تحقیق در مورد این طرح را داده است. به ما اطلاع دهید که مرحله اول رای گیری در بیهار انجام شده است. اکنون رأی گیری مرحله دوم در 3 نوامبر و رأی گیری مرحله آخر در 7 نوامبر برگزار می شود. نتایج در تاریخ 10 نوامبر اعلام خواهد شد. نیتیش کومار نامزد CM از طرف NDA است ، در حالی که تجاوی یداو نامزد اصلی وزیر از اتحاد بزرگ است.

ویدئو: مرکز شهر: تجویوی یداو گفت ، "Bihar از Nitish ji بهبود نمی یابد"


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب