هشدار دهنده میزان جنگل زدایی را تهدید تنوع زیستی

صعود وعده های غذایی توزیع شده برای کودکان در حال آماده به تحویل داده شده توسط داوطلبان و اعضای الکساندریا کلان

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399
hunger meals for children
صعود وعده های غذایی توزیع شده برای کودکان در حال آماده به تحویل داده شده توسط داوطلبان و اعضای الکساندریا کلانتر در بسته T. C. Williams دبیرستان در الکساندریا ، فردا

دو سازمان ملل متحد به نام روز جهانی جامعه شنبه برای جلوگیری از گرسنگی و سوء تغذیه در میان 370 میلیون کودک که دریافت وعده های غذایی مدرسه با توجه به بسته شدن مدارس در سراسر جهان در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.

U. N. گفت: وعده های غذایی مدرسه هستند به خصوص حیاتی برای دختران به ویژه کسانی که در کشورهای فقیر که تلاش والدین اغلب ارسال آنها را به مدرسه برای دریافت وعده های غذایی اجازه می دهد آنها را برای جلوگیری از داخلی مسئولیت و یا اوایل ازدواج.

"برای میلیون ها نفر از کودکان در سراسر جهان وعده غذایی آنها در مدرسه است که تنها وعده غذایی که در یک روز گفت:" دیوید Beasley, مدیر اجرایی سازمان ملل این برنامه جهانی غذا (WFP). "بدون آن, آنها گرسنه آنها را در معرض خطر سقوط بیمار رها کردن از مدرسه و از دست دادن بهترین فرصت برای فرار از فقر است. ما باید در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری همه گیر بهداشت از تبدیل شدن به یک گرسنگی فاجعه است."

U. N. گفت: کودکان در کشورهای فقیر نیز در حال از دست رفته در تغذیه و سلامت خدمات در مدرسه مانند مکمل های ویتامین و واکسیناسیون.

hunger meals for children
غذاخوری مدرسه کارگران آماده سازی وعده های غذایی توزیع شده به مردم به عنوان بخشی از یک طرح اضطراری توسط لیسبون تالار شهر برای کاهش تاثیر اجتماعی coronavirus بیماری همه گیر در Loios مدرسه در لیسبون. فردا

"مدرسه بسیار بیشتر از یک محل یادگیری است. برای بسیاری از کودکان این تاسیسات به ایمنی خدمات سلامت و تغذیه" گفت: صندوق کودکان سازمان ملل متحد, مدیر اجرایی, Henrietta جلو. "مگر ما در حال حاضر عمل توسط پوسته پوسته شدن تا نجات بخش خدمات برای آسیب پذیرترین کودکان, خرید اینترنتی ویرانگر ناشی از COVID-19 احساس خواهد شد برای دهه های آینده است."

U. N. عمومی اخیرا با انتشار گزارشی نشان می دهد صدها نفر از میلیون ها نفر از کودکان در حال گرفتن وعده های غذایی در مدارس با توجه به تعطیلی باعث برنامه جهانی غذا و یونیسف به همکاری با دولت های ملی برای حمایت از آنها در طول coronavirus بحران است.

برنامه جهانی غذا و دولت در حال حاضر در حال ارائه به کودکان در 68 کشور با جایگزین هایی برای وعده های غذایی مدرسه مانند پول نقد, نقل و انتقالات, take-صفحه اصلی جیره و کوپن.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

برنامه جهانی غذا و یونیسف گفت: آنها نیز به زودی آغاز خواهد شد کمک به دولت در ماه های آینده به سر وعده غذایی, تغذیه و سلامت, برنامه های زمانی که مدارس بازگشایی شده است.

علاوه بر این سازمان گفت: آنها با استفاده از فن آوری اینترنت نمایش داده شده از طریق نقشه های آنلاین برای ردیابی کودکان که در حال گرفتن وعده های غذایی مدرسه.

همچنین به عنوان خوانده شده - توییتر پرده به روز رسانی برای کمک به توسعه دهندگان مطالعه عمومی و مکالمات رمان Coronavirus

یونیسف و برنامه جهانی غذا گفت: آنها درخواست 600 میلیون دلار در ابتدا تمرکز بر روی 30 "کم درآمد و یا شکننده" کشور است.

این سازمان گفت: کار خود را "از نزدیک تراز وسط قرار دارد" با یونسکو-رهبری جهانی آموزش و پرورش ائتلاف در سراسر جهان ابتکار برای کمک به تضمین می کنند که کودکان قادر به حفظ و یادگیری با وجود COVID-19 بحران است. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن