کنسولگری بهداشت فلوریدا بزرگترین خانه سالمندان شرکت چهره چهارم-میلیارد-دلار تقلب قضاوت

رایان میلز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:12 PM EDT Jul 2, 2020فلوریدا بزرگترین خانه سالمندان ارائه دهنده این اس

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

فلوریدا بزرگترین خانه سالمندان ارائه دهنده این است که دوباره رو به یک چهارم میلیارد دلار قضاوت برای تقلب که رهبران شرکت گفته اند که می تواند علت آن "فوری اقتصادی انقراض است."

یک دادگاه تجدید نظر در هفته گذشته تأیید بخشی از یک هیئت منصفه را پیدا کردن که کنسولگری مراقبت های بهداشتی که در عمل یک دهم از تمام فلوریدا خانه های سالمندان به طور سیستماتیک defrauded دولت با ارائه پزشکی درمان های غیر ضروری به بیماران است.

در حالی که تماس با قضاوت "بزرگ" یک صنعت ماهان پیش بینی کرد که سفارت خانه های خود ادامه خواهد داد عامل حتی اگر این شرکت همچنان به درخواست تجدید نظر در حکم و یا فایل برای ورشکستگی.

اما یک اتحادیه است که تحت پوشش مراقبت های بهداشتی کارگران گفت: مراقبت از بیمار می تواند رنج می برند و کارگران چپ می تواند بدون کافی دنده محافظ به عنوان COVID-19 نابسامانی مراقبت دراز مدت امکانات در سراسر کشور است.

"اگر آنها در واقع مجبور به پرداخت این است که یک فکر ترسناک. من نمی دانم که در آن پول می آید از" گفت: توبی Edelman ارشد سیاست وکیل برای مرکز مدیکر وکالت در واشنگتن "آنها می رویم به آن را از مدیر عامل حقوق و دستمزد ؟ احتمالا نه."

کنسولگری مستقر در میتلند حومه شهر اورلاندو صاحب حدود 70 فلوریدا 693 خانه های پرستاری و عمل در هر منطقه مترو. در همه شرکت خصوصی برگزار شد صاحب و کنترل حدود 150 خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک عمدتا در جنوب شرقی و Mid-Atlantic states.

در وب سایت خود سفارت تماس خود را به ملت ششم-بزرگترین ارائه دهنده ارشد خدمات مراقبت های بهداشتی.

کنسولگری سخنگوی جنیفر Trapp نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

کنسولگری رهبران قبلا گذاشته این شرکت را "متزلزل" وضعیت مالی در اسناد دادگاه با این استدلال که این شرکت خونریزی نقدی و یک حکم قانونی می تواند باعث فروپاشی مالی است که می تواند منجر به "فوری اقتصادی انقراض" از تمام سفارت خانه ها.

Brian Lee رئیس سابق فلوریدا مراقبت دراز مدت بازرس برنامه به نام $255 میلیون قضاوت که ابقاء شد در ژوئن 25 "بسیار جدی مجازات است."

"کنسولگری گرفتار شدم با دست خود را در کوکی و دولت دست به کفل زده و آنها را با یک دو در چهار" گفت: Lee که در حال حاضر سران غیر انتفاعی خانواده ها برای مراقبت بهتر. "این خوب است."

لی گفت: او مشکوک سفارت خانه های سالمندان باز باقی خواهد ماند اما اگر قضاوت و چوب او نگرانی های افرادی که زندگی و کار در این تاسیسات را "احساس خرج کردن از این پایین خط."

یک 2018 ایالات متحده آمریکا امروز شبکه – فلوریدا تحقیقات نشان داده است که اکثر سفارت خانه های پرستاری در دولت دریافت زیر متوسط رتبه از تنظیم کننده فدرال.

"ما در حال حاضر می دانیم که کنسولگری خیلی نگران ضبط آهنگ است. آن می تواند خیلی بدتر" لی گفت.

غفلت: FL بزرگترین خانه سالمندان زنجیره ای زنده می ماند با وجود میراث فقیر مراقبت از بیمار

و: فلوریدا بدترین خانه های پرستاری در سمت چپ باز با وجود سابقه فقیر مراقبت, مرگ و میر,

موسس کت و شلوار

موسس طرح دعوی در دادگاه در برابر کنسولگری ثبت شده در سال 2011 توسط آنجلا Ruckh یک پرستار که مشغول به کار در شمال فلوریدا خانه های سالمندان هستند که بخشی از زنجیره ای است که خریداری کنسولگری گرفت و نام خود را.

در طرح دعوی در دادگاه او را متهم به شرکت upcoding بیماران در مدیکر به آنها را به نگاه به عنوان اگر آنها نیاز به مراقبت بیشتر و خدمات از آنها در واقع انجام داد. آنها سپس به ارائه بیماران غیر ضروری و گاهی مضر درمان بنابراین این شرکت می تواند لایحه دولت ،

مدیکر فدرال برنامه بیمه درمانی برای افراد 65 ساله و مسن تر در زمان مجاز و خانه های سالمندان به لایحه جداگانه برای خدمات خاص درمانی و ساخت این بیماران ارزشمند است. مراکز مدیکر و مدیکید خدمات پس از تغییر چگونه خانه های پرستاری پرداخت می شود.

Ruckh همچنین ادعا کرد که سفارت خانه های پرستاری محروم از درمان و خدمات به بیماران خدمات درمانی فدرال و برنامه دولت برای فقرا می پردازد که ارائه دهندگان یک آپارتمان, نرخ روزانه است.

پس از 22 روز دادگاه هیئت منصفه صادر $347.8 میلیون قضاوت در برابر کنسولگری در سال 2017. اما یک سال بعد یک قاضی فدرال در تمپا لغو داوران این حکم با استناد به فقدان مدارک و شواهد از شرکت طرح و اشاره کرد که دولت و تنظیم کننده فدرال به نظر می رسد برای مشاهده شیوه های مورد مناقشه با "نرمی یا تحمل یا بی تفاوتی و یا شاید با استعفای."

سه قاضی پنل با مدار یازدهم دادگاه تجدید نظر در آتلانتا تا حدی معکوس تمپا قاضی در ژوئن 25, تایید هیئت داوران حکم در مدیکر ادعا و احیا بخشی از قضاوت $255 میلیون برابر کنسولگری. پانل تایید تمپا قاضی حاکم است که لغو هیئت داوران حکم در پزشکی ادعا می کند.

درک هو سرب استیناف مشاور برای Ruckh گفت: در بیانیه ای اعلام کرد که دادگاه تجدید نظر حکم را "حصول اطمینان از یکی از این کشور بزرگترین ارائه دهندگان ارشد خدمات پاسخگو برای ارتکاب تقلب در برابر مالیات دهندگان آمریکایی."

بیشتر از ما پوشش: حتی زمانی که کارکنان باعث بیمار مرگ و میر در, فلوریدا, خانه های پرستاری صورت چند مجازات

این $255 میلیون قضاوت کوتوله های اخیر شهرک مراقبت از سالمند شرکت توافق کرده اند که به پرداخت برای حل و فصل اتهامات آنها نقض فدرال ادعاهای دروغین عمل جنگ داخلی عصر قانون که تحمیل مسئولیت بر شرکت هایی که فریبکاری دولتی برنامه های خود را.

در سال 2017, پنسیلوانیا بر اساس پیدایش بهداشت و درمان کشور بزرگترین خانه سالمندان ارائه دهنده موافقت به پرداخت دولت فدرال $53.6 میلیون دلار برای حل و فصل ادعاهای دروغین عمل اتهامات. در سال 2018 امضا بهداشت و درمان کنتاکی موافقت به پرداخت 30 میلیون دلار برای حل و فصل اتهامات مشابه.

در سال 2016 کنتاکی-بر اساس قوم و خویشی/Rehabcare ملت بزرگترین خانه سالمندان درمانی ارائه دهنده موافقت به پرداخت 125 میلیون دلار برای حل و فصل یک دعوی در دادگاه ادعا این شرکت در زمینه نادرست مدیکر ادعا می کند.

تاثیر فاجعه بار

لایحه دین سابق میامی-Dade دادستان که در حال حاضر متخصص در تحت پیگرد خانه های سالمندان گفت: "بدون شک" به ابقاء حکم را یک "فاجعه بار تاثیر" در کنسولگری خط پایین.

"من فکر می کنم آنها باید به طور جدی با توجه به ورشکستگی," او گفت:.

اگر کنسولگری بودند به فایل برای ورشکستگی او گفت: این شرکت در خانه های سالمندان به احتمال زیاد باقی می ماند باز ساکنان هنوز هم می تواند برای مراقبت و کارکنان هنوز هم پرداخت می شود.

اما وضعیت موجود خوب نیست به اندازه کافی گفت: دیل Ewart منطقه ای مدیر برای 1199 SEIU بهداشت و درمان اتحادیه کارگران در میامی. او گفت که این اتحادیه تا به حال طولانی مدت در نگرانی در مورد کنسولگری شیوه های کار از جمله "به طور کلی پایین پرداخت" و "تعداد بسیار کمی از کارکنان که دریافت بیمه بهداشت و درمان."

در اوایل این سال اتحادیه شکایت خود با دولت فدرال و تنظیم کننده این استدلال که کنسولگری نشده ارائه شده در آن کارگران با شخصی مناسب تجهیزات حفاظتی برای جلوگیری از COVID-19 عفونت.

"من فقط می خواهم به مطمئن شوید که قضاوت نیست از پرداخت هر مبلغی که منحرف از نیروی انسانی یا تجهیزات حفاظت شخصی است که مردمی که یا برای کیفیت مراقبت" گفت: Ewart.

آیا می دانید؟: مرگ و میر ناشی از فلوریدا افراد مسن که مورد آزار قرار گرفته بودند و یا غفلت به افزایش موشکافی تحت قانون جدید

و: DeSantis' 'ضربت سخت زدن یک مول' رویکرد با شکست مواجه ضعیف در فلوریدا خانه های پرستاری

او گفت: این یک "کابوس" در هنگام خانه سالمندان شرکت های فایل برای ورشکستگی.

"این باعث می شود آن را دشوار است برای تصمیم گیری. آن را می سازد آن را دشوار است به ارزیابی مسئولیت" او گفت:. "گرفتن فرو رفته در ورشکستگی است نه یک وضعیت ایده آل برای هر کسی است."

Edelman, مرکز مدیکر وکالت وکیل گفت: کنسولگری به احتمال زیاد هنوز هم تا به برخی از گزینه های قانونی.

کنسولگری وکلا می تواند درخواست اعاده دادرسي در مقابل پنل کامل از مدار یازدهم قضات دادگاه او گفت:. آنها همچنین می تواند دادخواست دیوان عالی کشور و یا فایل جدید حرکات با دادگاه منطقه در تمپا.

شارلین Harrington پرستاری استاد و محقق در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو به نام قضاوت در برابر کنسولگری "هزینه انجام کسب و کار است."

"این جالب خواهد بود برای دیدن آنچه که کنسولگری می کند" Harrington گفت. "اگر آنها دچار مشکل مالی و سپس آن را واقعا می تواند دست کشیدن آنها را برای یک حلقه."

کنسولگری گزارش درآمد عامل از 1.7 میلیارد دلاری در سال 2016 به گزارش انجمن بهداشت آمریکا. زنجیره ای است که متعلق به Atlanta-بر اساس شرکت سهام خصوصی تشکیل سرمایه است.

Harrington گفت: او بخواهد قضاوت در برابر خانه سالمندان شرکت هایی مانند کنسولگری به طور کلی بزرگتر برای تضعیف سرمایه گذاران که تنها در خانه سالمندان کسب و کار به پول.

"ما نباید condoning این نوع مدل کسب و کار" او گفت:. "من فکر می کنم این خوب است که وقتی دادگاه می گوید که این قابل قبول نیست."

لی سابق مراقبت دراز مدت بازرس گفت که او مظنون کنسولگری زنده خواهد ماند قضاوت و می تواند ظهور با صنعت بیشتر نفوذ.

"کنسولگری هیچ جا نمی رود," او گفت:. "من نمی بینم این کشتن آنها. من فقط آن را نمی بینیم."

رایان آسیاب است که یک خبرنگار تحقیقی با ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات. اتصال با او در ryan.mills@naplesnews.com در facebook.com/ndnryan.mills و یا در توییتر @NDN_RMills.

بیشتر: فلوریدا بزرگترین پرستاری صاحب خانه نشان دهنده گرایش کنترل شرکت های بزرگ



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن