گوشی های هوشمند نه یک مانع به پدر و مادر: تحقیقات

Parents ممکن است نگران باشید که گذراندن زمان در گوشی های هوشمند خود تاثیر منفی در روابط خود با فرزندان خود, با

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

Parents ممکن است نگران باشید که گذراندن زمان در گوشی های هوشمند خود تاثیر منفی در روابط خود با فرزندان خود, با این حال یک مطالعه جدید دریافتند که این بعید است که به صورت.

"چالش با بسیاری از تکنولوژی-خانواده ادبیات است که به طور عمده ناشی از یک فرض از خطر و مشکلات. به عنوان یک نتیجه کوچک و ناهموار یافته ها می تواند تبدیل به کانون رسانه های سیاستگذاران و والدین" گفت: مطالعه منجر نویسنده کاترین Modecki از گریفیث دانشگاه در استرالیا است.

Follow us on Instagram برای اخبار بیشتر در به روز رسانی از ما!!

در تجزیه و تحلیل داده ها از 3,659 پدر و مادر-بر اساس نظرسنجی نویسندگان آزمایش 84 امکانات مختلف برای ارزیابی اینکه آیا استفاده از گوشی های هوشمند همراه بود با پدر و مادر و آنها شواهد کمی وجود دارد.

برای مطالعه منتشر شده در مجله کودک روانشناسی و روانپزشکی این تیم تحقیقاتی به بررسی اینکه آیا اثر استفاده از تلفن در پدر و مادر بستگی دارد که آیا آن را آواره زمان با خانواده و ارتباط با خانواده و درگیری است.

در سطوح پایین بكشند زمان با بیشتر گوشی های هوشمند استفاده کنید همراه بود با بهتر (بدتر نیست) پدر و مادر.

Smartphones not a barrier to good parenting: Study
این تیم تحقیقاتی با استفاده از یک رویکرد شفاف است که نقشه برداری هزاران راه است که گوشی های هوشمند می تواند لینک به خانواده خوبی بودن. Pixabay

نویسندگان اشاره کرد که به خصوص با توجه به متنوع محیط خانواده گوشی های هوشمند, بازی نقش های متعدد در زندگی خانوادگی و زمانی که به شدت تحت تأثیر خانواده بر زمان ممکن است یک نقش مثبت در پدر و مادر.

"این مسئله به دلیل آن می تواند ابر بینش ما به عنوان ما تمرکز بر روی راه های معنی داری به کمک پدر و مادر و خانواده به منظور افزایش نتایج مثبت گفت:" Modecki.

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید مدیریت آنفولانزا در خانه

این تیم تحقیقاتی با استفاده از یک رویکرد شفاف است که نقشه برداری هزاران راه است که گوشی های هوشمند می تواند لینک به خانواده و تندرستی.

"ما در بر داشت بسیار شواهد کمی از مشکلات و امیدوارم که این اطلاعات کمک به حرکت ما نسبت به سازنده تر و متنوع مکالمات در اطراف خانواده های متنوع تجربه با فن آوری های واقعی خطرات مرتبط با پدر و مادر و که در آن ما می تواند بهترین پشتیبانی" Modecki گفت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب