شش زندانی هفت نگهبانان یک درمانگاه کارمند باید آزمایش مثبت در Suffolk County زندان به تاریخ

این Suffolk County Sheriff بخش گزارش شب گذشته که به تاریخ شش "زندانیان" در Suffolk County زندان در Nashua, خیا

توسط ABDOOSNEWS در 27 فروردین 1399

این Suffolk County Sheriff بخش گزارش شب گذشته که به تاریخ شش "زندانیان" در Suffolk County زندان در Nashua, خیابان باید آزمایش مثبت برای Covid-19 و هفت پاسداران و یکی پزشکی پیمانکار وجود دارد نیز آزمایش مثبت است.

یکی از بازداشت شدگان تست مثبت در بیمارستان بستری شد در بوستون مرکز پزشکی شبانه و مرخص شد و برگشت به بخش امکانات روز بعد. شش تن از بازداشت شدگان منتقل شده اند به ویژه قرنطینه واحد در مجلس اصلاح و مثبت کارکنان رفت و به دستور قرنطینه. اضافی دو ساکنان این زندان در حال حاضر قرار دارد به طور جداگانه در مجلس اصلاح در حالی که در انتظار نتایج آزمون.

به طور جداگانه به آیتالله سیستانی تجزیه و تحلیل ایالت اهل بیت داده و به این نتیجه رسیدند:

[T]او از تعداد مثبت COVID-19 نفر در داخل زندان ها و زندان است افزایش وحشتناک نرخ. فقط در یک هفته تعداد کل مثبت گزارش موارد افزایش بیش از 200 درصد از 93 زندانیان و کارکنان زندان که تا به حال آزمایش مثبت آوریل 6 تا 281 مثبت آزمایش توسط مارس 14.

در اوایل این ماه عالی قضایی دادگاه حکم داد که مردم برگزار می شود در حالی که در انتظار دادگاه می تواند درخواست برای آزادی فوری با توجه به Covid-19 نگرانی به عنوان طولانی به عنوان آنها را به اتهام برخی از جرایم خشونت آمیز.

این Suffolk County Sheriff بخش مورد بحث مراحل آن را گرفته است برای مقابله با عفونت:

در نمونه ای از تست مثبت برای افسران این اداره انجام یک بررسی بر روی وظیفه تماس با ما (کارکنان/زندانیان/زندانی) که یک افسر ممکن است تا به حال. به طور معمول یک افسر نمی افتد در CDC ارشاد "تماس نزدیک" با زندانیان مگر اینکه آنها را به حال تماس فیزیکی از طریق یک "استفاده از زور" اقدام و یا انتساب قرار داده است که او و یا او را در یک منطقه محصور در خشکی برای یک دوره طولانی از زمان. این گروه همچنین بررسی کارکنان مخاطبین و تکالیف است. برخی از کارکنان مخابرات منجر به اجباری قرنطینه دیگران خود قرنطینه و هنوز هم دیگران بدون قرنطینه بسته به نظر و سطح تماس بگیرید.

مطابق با بخش پیشرفته مایع و ضد عفونی پروتکل زندان واحد است که در آن افرادی که آزمایش مثبت زندگی می کردند قبل از آزمون قرار گرفتند عمیق تمیز کردن و ضد عفونی. مایع تلاش ها همچنان در آن واحد در یک شتاب, سرعت, در علاوه بر این به تمیز کردن و مطابق با پروتکل های اجرا چندین بار در طول روز در طول هر دو امکانات.

استفاده از ماسک برای تمام پرسنل شده است موظف و هر کسی وارد بخش امکانات نمایش برای علائم و اداره دمای آزمون ، سرپرستی و پزشکی و کارکنان اختصاص داده شده اند تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و کارکنان همه بازداشت شدگان و زندانیان داده شده است, ماسک, که به عنوان جایگزین مورد نیاز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن