می تواند بیس بال بازگشت در مه ؟ از همه مهمتر باید آن را ؟

هر کس که دوست دارد ورزش نتواند آنها را وحشتناکی. نه تنها آن چیزی است که مردم لذت بردن از آن است که یک راه برای

توسط ABDOOSNEWS در 24 فروردین 1399

هر کس که دوست دارد ورزش نتواند آنها را وحشتناکی. نه تنها آن چیزی است که مردم لذت بردن از آن است که یک راه برای تصویب آن زمان است. و خدا می داند که همه ما نیاز به پیدا کردن راه های بیشتر برای تصویب آن زمان است. این هفته گزارش های به بیرون درز کرده اند که لیگ اصلی بیس بال است و با توجه به یک راه برای شروع فصل به عنوان اوایل به عنوان ممکن است و احتمالا حتی نجات کامل 162-بازی فصل. یک سوال مهم تر این است که باید آنها ؟

مفاهیم MLB ظاهرا شناور هستند عجیب و غریب و مرز اما ظاهرا همه چیز روی میز است. صاحبان و بازیکنان در حال از دست دادن پول دست-بیش-مشت, به عنوان شبکه های تلویزیونی, عوامل, و هر کس در ارتباط با ورزش از جمله پایین بودن دستمزد کارکنان که کار را برای تیم در ballparks و در حمایت از نقش. پس از آن نیست و تعجب آنها در حال ساخت برنامه ای که صدا کمی مسخره است.

این ایده خواهد بود برای قرار دادن تمام 30 تیم در آریزونا برای بازی در یک ترکیبی از استادیوم ها از جمله دایاموند ورزشگاه و یک میزبان از دیگر کوچکتر ballparks مورد استفاده در بهار آموزش نصف لیگ. وجود خواهد داشت الکترونیکی strike zone برای کمک به حفظ فو و داوران در بیشتر فاصله مناسب. تیم خواهد بود منزوی در هتل ها. آنها را در نظر هفت زمین باز یافته دو برابر یا حتی سه گانه هدر برای به حداکثر رساندن تعدادی از بازی ها گرفتن بازی.

اشتباه نکنید مردم را تماشا کنید. حتی اگر آنها بدون طرفداران, که به نظر می رسد تقریبا نتیجه گیری اگر آنها برنامه ریزی شده به سطح شیب دار تا در یک ماه عینک در تلویزیون با میلیونها نفر از مردم در خانه گیر کرده شراب خواری تماشای Downton Abbey برای بار سوم (نفرت) را برخی از امداد خوش آمدید. و اگر ما صادق بودن خیلی فکر کردم از تست کردن الکترونیکی اعتصاب منطقه ممکن است همه چیز را به ارزش خطر است.

اما مشکل واقعی در اینجا می رود فراتر از تدارکات. آن پایین می آید به چگونه از شما محافظت همه درگیر. به عنوان یک نویسنده در رینگر اشاره کرد:

بیس بال بازی نیست فقط نیاز به بازیکنان و مربیان و داوران. آنها همچنین نیاز به زمینه خدمه است. آنها نیاز به مربیان. آنها نیاز به سرایداران و لباس های شسته شده کارگران و امنیت و محل باشگاه وانجمن مسئولین و تیم سرآشپزها و تجهیزات پرسنل. تیم هتل ها نیاز به تقریبا تمام کسانی که مردم بیش از حد. و بازی به احتمال زیاد نیاز به برخی از مرتب کردن بر اساس ارزیابی و یا در مقابل دفتر چارچوب و رسانه های اعضا. آنها قطعا نیاز به تلویزیون خدمه در سایت—حتی اگر گوینده ممکن است قادر به تماس ها از راه دور دوربین اپراتورها و تولید کنندگان را مجبور به نفوذ biodome—اگر هدف این است که به ارائه سرگرمی برای توده ها بدون طرفداران در می ایستد.


در عجله برای گرفتن بیس بال رفتن دوباره ما به نظر می رسد فراموش کرده اند که در بارهای از مردم آسیب پذیر ممکن است عجیب به این. حتی با تست — گفته است که نمی خواهد فشار تست غیر MLB و کارکنان (آره راست) — شما تست هر کس هر روز ؟ و اگر کسی قرار است در آن جمع و جور و محیط زیست, همه در معرض است.

همه ما خواهان بازگشت به برخی از حس ظاهر ، بیس بال آمریکا, تفریح و سرگرمی, قطعا واجد شرایط. خداوند می داند تماشای زنده بازی در تلویزیون را بسیاری از مردم خوشحال. اما در چه هزینه ؟ بدون شک تیم و عوامل کمتر نگران ضرر و زیان خود را از آنها ترشح بزاق در فکر که تنها زندگی می کنند چیزی که در تلویزیون برای میلیونها نفر از مردم به دام افتاده در خانه های خود. اما, است که نباید به اندازه کافی به جای هزاران نفر در خطر بیماری و مرگ هرگز به ذهن پتانسیل فشار در بیمارستان در آریزونا به عنوان یک نتیجه.

تا آنجا که همه ما می خواهیم بیس بال عقب ما نشان می دهد پمپ ترمز بر روی هر رادیکال اولیه بازگشت و تمرکز بر آنچه که آن را به نجات هر فصل باقی مانده است که COVID-19 در نهایت ضربات بیش از.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن