چوب زیر گهواره جو Grushecky آهن شهر Serenade در 40

آن را سخت به درک در یک زمان هنگامی که فشار یک دکمه می توانید موسیقی را از یک آلبوم به کل کشور در همان زمان. ام

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

آن را سخت به درک در یک زمان هنگامی که فشار یک دکمه می توانید موسیقی را از یک آلبوم به کل کشور در همان زمان. اما از '60s از طریق اوایل '80s, محلی راک صحنه های رونق در سراسر کشور است. غرب میانه و شرق سواحل شهرهای مانند بوستون و دیترویت, New York شهرستان کلیولند و خاص اسبوری پارک می تواند تخمیر خود به خود گروهها و باشگاه ها با زنده اصلی و منظم راک اند رول. برخی از اعمال ماند محلی قهرمانان دیگران منفجر شد, در سراسر کشور, و بیشتر کاهش یافت و جایی در میان.

Rocker Joe Grushecky's Iron City Serenade at 40

کلیولند بین المللی سوابق پوشش

شاید هیچ نوازنده است که بیشتر شخصی با فولاد شهر پیتسبورگ از جو Grushecky. برای اولین بار به عنوان خواننده/گیتاریست با آهن شهر Houserockers سپس جو Grushecky و Houserockers و به عنوان یک هنرمند انفرادی او شده است قرار دادن کردن موسیقی و gigging زنده برای بیش از 40 سال با او ریگ یقه آبی و آبجو جوشانده حزب موسیقی.

1980 شاهد انتشار آهن شهر Houserockers و همچنین بررسی یک زمان خوب...اما خارج زنده! جدید 40th anniversary چاپ مجدد شامل آلبوم اصلی همراه با یک جایزه دوم دیسک از دموی نسخه های جایگزین و مجموعه تلفیقی کمیاب.

و هنگامی که Grushecky تماس از پیتسبورگ او در واقع خود را در ماشین گوش دادن به چاپ مجدد برای اولین بار. "من سی دی پلیر کار نمی کند, بنابراین من فقط آن را دریافت!" او ارائه می دهد. به چاپ مجدد در مورد دلیل استیو Popovich جونیور احیای خود پدر مرحوم کلیولند بین المللی برچسب که در آن در ابتدا به نظر می رسد. آن را در حال حاضر منتشر شده و این گروه اولین عشق بسیار دشوارو البته با هیچ پاداش مادی. که فرستاده Grushecky از طریق حفر archives خود برای پیدا کردن کاست و حلقه به حلقه نوار است که در دهه های قدیمی برای اضافه کردن به این یکی.

"این رکورد یک زندگی changer موسیقی در مطبوعات ملی. ما بسیاری از پیروان است که هنوز هم با ما امروز از آن. این یک تجربه واقعی در استودیو کلاس اول را تمام راه را," او می گوید. "ما این بود اولین ضربه در زمان بزرگ است."

در علاوه بر این به Grushecky در خواننده و گیتار آهن شهر Houserockers شامل گیل اسنایدر (پیانو) ند E. رنکین (درامز) هنر Nardini (باس) مارک Reisman (سازدهنی) و ادی بریت (گیتار). اما حضور برخی از مشخصات بالا مهمان که همچنین این پروژه به غیر از جمله Steven Van Zandt. مات این Hoople رهبر ایان هانتر و میک Ronson (David Bowie, لو رید, Mott این Hoople) در انواع گیتار و تنظیم و تهیه کننده اعتبار. آن را می دهد تمام رکورد یک نوع پیتسبورگ/نیوجرسی/لندن ادغام پرنیان.

"کسانی که برخی از متنوع موسیقی ذهن است. بر روی کاغذ آن را باید هرگز کار کرده! اما این یک ادای احترام به [اصلی شرکت تولید کننده] استیو Popovich که آن را انجام داد" Grushecky به یاد می آورد. "او همه کار با هم. او هر چیزی می رود " نوع مرد. او یک شخصیت او عاشق موسیقی خود را."

موسیقی, چیزهای بی اهمیت حرفهایها و بوش توجه خوانندگان را نیز توجه داشته باشید حضور خواننده الن فولی, معروف ترین برای dueting با گوشت قرص نان در رکورد (اما نه در این ویدئو) برای سکسی سرود "بهشت داشبورد نور است." Grushecky همچنین دارای یک دوست دیرین و تحسین در بروس اسپرینگستین که تولید سال 1995 Grushecky آلبوم است و به نظر می رسد با او در مرحله چند بار در طول سال.

اصطلاح "نوار باند" اغلب می شود و بی اعتنا مفهوم. اما آن را توصیفی از دیگر زمان از بین رفته که طرفداران راک در دهه 70 و 80 تا به حال مورد علاقه خود گروه هایی که آنها را ببینید در منطقه باشگاه وقت و زمان دوباره در رفتن به آبیاری سوراخ/انتخاب کنید تا مفاصل. که جمعی از احساس و فرهنگ محل تقریبا مرده در سال 2020 است. و در سن Coronavirus سهام رانده شده است و حتی عمیق تر.

Joe Grushecky onstage in the '80s.

جو Grushecky روی صحنه در '80s در.

عکس بارب تابستان/حسن نیت ارائه میدهد از Randex ارتباطات

"بسیاری از باشگاه های سمت چپ آنها احتمالا نمی خواهد زنده ماندن این. و موسیقی زنده به طور کلی است نه آنچه که از آن استفاده می شود. مردم فقط به موسیقی میله دیگر" Grushecky نشان دهنده. "از آن استفاده می شود در مورد چگونه بسیاری از باشگاه ها شما می توانید آمار و چگونه بسیاری از گروههای موسیقی شما می توانید در یک شب. ما هنوز علاقه های محلی اینجا که شهر تظاهرات در اطراف. اما آنها یک بیت از یک ناهنجاری."

همانطور که برای رشد در خانه اش در شهر پیتسبورگ Grushecky اعتبارات پر رونق AM ایستگاه های رادیویی با شخصیت disc jockeys تاثيرگذار او را به عنوان به خوبی به عنوان موسیقی آنها تصمیم به بازی (بله کودکان – یک زمان وجود دارد که دی جی ها در واقع انتخاب کنید و بازی خود را انتخاب).

برای مثال در حالی که بسیاری از ایستگاه های رادیویی در سراسر کشور ممکن است بازی ضربه "Gimme Some Lovin'" توسط اسپنسر دیویس گروه Grushecky می گوید پیتسبورگ ایستگاه خواهد چرخش "زمان کودک" به جای – که پس از آن پیدا کردن قرار گرفتن در معرض در باشگاه های رقص.

"و شما می خواهم به بازی در آن کمی باشگاه در مدار عمل می کند مانند تاریخ و واکر و همه ستاره و سام شم و فراعنه این همه ریگ rock و R&B. ما تا به حال کامل چرخش مختلف در همه چیز" او ارائه می دهد. "حتی من استفاده می شود به بازی چهار یا پنج شب در هفته!"

با وجود بی عیب و نقص, راک اند رول, اعتبار, مردم ممکن است تعجب برای پیدا کردن که موسیقی است که در واقع نه جو Grushecky اصلی فرفره. او شده است یک معلم آموزش و پرورش ویژه در پیتسبورگ-منطقه مدارس برای دهه و هنوز هم معتقد است که موقعیت امروز.

این بدان معناست که اگر جو چوب زیر گهواره پا خارج از صحنه نمایش در برخی از نوار در 1 یا 2 هستم و در مدرسه شب...جو معلم بود در کلاس و آماده رفتن فقط چند ساعت بعد.

"شما هرگز به آن استفاده می شود. و آن را اواخر شب که به کشته شدن من – اوایل صبح!" او می خندد. "من تا به حال برای حمایت از خانواده من است. مسائل مربوط به سلامت همواره یک چیز بزرگ در خانواده ما و من نیاز به بیمه. و من پدر او از مدرسه کاهش یافته است در 12 برای رفتن به کار در معادن زغال سنگ – همیشه هدایت من برای رفتن به مدرسه. او یک موسیقیدان بیش از حد. و او به من گفت: "من نمی مراقبت از آنچه شما را پس از شما به کالج رفتن و...اما شما در حال رفتن به کالج.' او بسیار بزرگ در آموزش و پرورش است."

Grushecky در حال برنامه ریزی برای جشن چاپ مجدد از یک زمان خوب...اما خارج زنده! با برخی از نشان می دهد زنده بازی این رکورد را در تمامیت آن. سن Coronavirus است scuttled کسانی که قصد دارد آنها را فراهم جدید فرصت: انجام آکوستیک انفرادی نشان می دهد از طریق Facebook صفحه. او و نسخه فعلی از Houserockers (که شامل Joffo سیمونز (درامز) دنی Gochnour در گیتار, جف پادگان در باس و پسرش جانی Grushecky گیتار و درامز) بودند و در واقع در میان ضبط یک آلبوم جدید که همه چیز تعطیل.

"ما نمی توانیم هر چیزی را در حال حاضر" او مبالغ بالا. "اما من نمی توانم صبر کنید برای بازگشت وجود دارد و بازی است."

برای اطلاعات بیشتر در مورد چاپ مجدد و جو Grushecky بازدید JoeGrushecky.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن